loading...
همه چی اینجاست
مهدی رهنما بازدید : 49 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

محمد رویانیان در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت ارتباطات برای استفاده از اماکن ورزشی این تیم توسط باشگاه پرسپولیس به بحث های فراوان درباره ماندن یا رفتنش از تیم پاسخ داد. او که زیر فشار دولتی است برای رفتن و فعلا با لطف حمایت بی دریغ هواداران از سوی وزیر ورزش نگه داشته شده تا شاید تصمیم گیری درباره اش را دولت و وزیر بعدی ورزش بر عهده بگیرد، درباره کارگروهی که از سوی حمید سجادی تشکیل شده تا مدیر جدید پرسپولیس را انتخاب کند گفت:« به هر حال من مشکلی ندارم. البته اگر عابدینی را به جایم به عنوان مدیرعامل بیاورند می پذیرم و در کنارش فعالیت می کنم چون او گزینه ای مناسب است برای هدایت و توسعه فنی تیم و من هم می توانم به خوبی به امور اقتصادی باشگاه بپردازم.»
او درباره شرایط تیم و فشاری که برای رفتنش است هم می گوید:« فعلا که به من کیش دادند و در شرایط سختیهستم اما هنوز مات نشدم! اگر مدیرعامل هم نباشم در پرسپولیس می مانم. حتی حاضرم با مدیر بعدی هم کار کنم تا برنامه های توسعه ای مان نیمه کاره نمانندو من که جامی در این تیم نگرفتم که بگویم 6 تا جام گرفتم و باید بمانم هفتمی اش را بگیرم ولی مطمئنم که می توانم به توسعه باشگاه کمک کنم. البته هنوز متوجه نشدم که چطور وقتی داشتیم با آرامش کارمان را انجام می دهیم ، یکبار از پرسپولیس یک چالش ملی ساختند. اینکه فقط به ما زوم کردند و نه کاری به استقلال داشتند و نه سپاهان. سپاهانی که خیلی هم بیشتر از ما دارد هزینه می کند.»
رویانیان که می داند عقب نشینی موضعی دولت برای برداشتنش ناشی از حمایت های مردمی و پیشکسوتان تیم بوده باری دیگر از آنها تشکری ویژه داشت.
راستی پرسپولیس از استقلال بازیکن می گیرد؟ رویانیان می گوید:« آنها بازیکن از ما گرفته‌اند و کری هم زیاد می‌خوانند اما ما نیازی به کری‌خوانی نداریم. من و فتح الله زاده دیگر پیر شدیم و سنی از ما گذشته. در مورد بازیکنان استقلال و آندو هم باید بگویم کدام تیم است که او را نخواهد. ما هم او را می‌خواهیم البته باید شرایط فراهم شود و نظر اول را علی دایی را بگیریم. جباری هم واقعا بازیکن ارزشمندی است اما در ابتدا باید وضعیتش در باشگاه استقلال مشخص شود و آبی‌پوشان مقدم هستند اگر به آنها به توافق نرسید درباره او هم فکری می‌کنیم.»
نکته مهم دیگر درباره پرسپولیس نامه اخیر رئیس جمهور است برای واگاری تیم بصورت هبه به پیشکسوتان. چیزی که جنجالی به همراه خواهد داشت:« واقعا از رئیس‌جمهور ممنون هستم امیدوارم هر چه زودتر این موضوع اجرایی شود می‌توانند بخشی از باشگاه را به شرکت پیشکسوتان هبه کنند و بخش دیگر هم به قسمت تجاری واگذار کنند اما این موضوع باید به درستی انجام شود و در یک برنامه‌ریزی اساسی این مسئله اجرایی شود. پیشکسوتان نمی‌توانند در بحث اقتصادی موفق باشند آنها برای مدیریت خوب هستند. ما پیشنهادی داده‌ایم تا سه قسمت هواداران، پیشکسوتان و بخش تجاری برای خصوصی‌سازی باشگاه اقدام کنند. اگر تلفیقی از این موارد باشد باشگاه می‌تواند به درستی خصوصی شود اما کسی به حرف ما توجه نمی‌کند اگر صحبتی هم می‌شود دوباره حرف ما تکرار می‌شود. »
رویانیان در مورد حضور کامبوزیا به عنوان مدیرعامل هم گفت:« کامبوزیا هم از من بهتر است هر کسی بیاید در خدمت او خواهم بود و یا در هیئت مدیره فعالیت می‌کنم مگر اینکه مرا نخواهند و بگویند که نیا.»
رویانیان در این باره که می گویند علی پروین به خاطر او از هیات مدیره برکنار می شود ، گفت:« من هم این موضوع را امروز شنیدم و باید پیگیری کنم واقعیت دارد یا خیر.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 712
  • بازدید سال : 3,156
  • بازدید کلی : 45,148