loading...
همه چی اینجاست
مهدی رهنما بازدید : 477 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز شما می ترسید به چیزهایی كه می خواهید نرسید. شما می توانید با حضور پیدا كردن در مكانهای مذهبی یا انجام دادن یك فعالیت اجتماعی دیگر فشاری كه نیازهایتان بر شما وارد می كنند را كم كنید. انجام دادن كاری كه تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا كنید.

اردیبهشت: امروز دیگران از شما می خواهند كه نقش راهنمای آنها را بازی كنید و شما هم دوست دارید تا جایی كه می توانید به آنها كمك كنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می كند و شما را فردی دلسوز می داند. كمك كردن به به كسانی كه با شما رابطه نزدیكی دارند كار قبل تحسینی است، اما انگیزه های شما می توانند كارهای خوبی كه هم اكنون انجام می دهید را كم ارزش كنند. شما نباید در عوض كاری كه انجام می دهید چیزی بخواهید. كمك شما زمانی باارزش می شود كه شما فقط به خاطر خود آنها بهشان كمك كرده باشید.

خرداد: شما امروز می توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی كه رویاهای غیر ممكن نداشته باشید قدرت عملی كردن تخیلات خود را دارید. تصور كردن آنچه كه می تواند اتفاق بیفتد بدون اینكه هیچ مانعی وجود داشته باشد كار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

تیر: اگر دیگران به سردی با شما رفتار می كنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته اید نباید فوراً به آنها اعتراض كنید. شما می توانید پیامهای دوگانه ای بفرستید. با وجود اینكه شما خواستار برقرار كردن كردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واكنش دیگران می ترسید، دلیلش این است كه شما كم حرف تر شده اید. شما می توانید با صحبت كردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

مرداد: وقتی كه دیگران نمی توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممكن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممكن است احساس كنید كه بهتر است به جای اینكه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت كنید. متأسفانه این كار باعث خواهد شد افرادی كه در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید كه هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می كند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی كه بهتان می شود را بدون قضاوت قبلی قبول كنید.

شهریور: هدفی را بیابید كه بتوانید كاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند كه با گروهی بزرگتر یا یك هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می توانید بدون اینكه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض كاری كه انجام می دهید چیزی مطالبه كنید، احساس خوبی كه از كمك كردن به دیگران بهتان دست می دهد بهترین پاداش برای شماست.

مهر: شما امروز می توانید كاملاً خلاق باشید، برای اینكه شما در حالی كه با یك هدف معنوی والا ارتباط برقرار كرده اید، فكرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می توانید به روشی در مورد خودتان صحبت كنید كه به دیگران هم كمك كنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینكه خیلی تلاش كنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می توانید از استعدادهای خود استفاده كرده و در زندگی افرادی كه دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

آبان: ممكن است شما نیاز داشته باشید كه از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی كه در داخل خانه افتاده دیدگاه های جدیدی كسب كنید. اگر شما در رابطه ای عاطفی گیج و سردرگم شده اید به جای اینكه فكر كنید در اینده چه اتفاقاتی می افتد برای مدتی از فكر كردن به آینده اجتناب كنید. از بین بردن محدودیتها مشكلات را حل نمی كند اما به شما كمك می كند تا بتوانید اتفاقاتی كه در پیرامونتان می افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

آذر: امروز شما كارهای بسیار زیادی دارید كه باید در محل كار به آنها بپردازید، به گونه ای كه حتی شاید نفهمید كه از كجا شروع كرده اید. به جای اینكه دیگران را درگیر مشكل خود بكنید، بهتر است كه سریع دست به كار شده و تا حد توانتان تلاش كنید. زمانی كه به جای كنترل كردن یك موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این كار می كنید در حالیكه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

دی: این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا كردن یك روش مفید برای ابراز كردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیكه واكنش سریع به عملكرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می رسد، اما قبل از اینكه كاملاً تنش ها را فرو بنشاند شما را قادر می سازد آنها را مدیریت كنید.

بهمن: فقط زمانی كه شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می شود. اما باز هم ممكن است كه شما به اندازه ای كه آرزو داشتید احساس راحتی نكنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد كافی خودتان را مطرح كنید در حالی كه برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته اید. مقاومت كردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

اسفند: ممكن است فردا شما نیاز پیدا كنید روز جدیدی را آغاز كنید و در مورد احساستان با یك نفر صحبت كنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید كه احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی كه می توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی های خود لذت ببرید؛ یا اینكه فیلم ببینید و یا یك كتاب بخوانید تا اینكه از فكر و خیال كردن زیاد از حد دوری كنید. اما به یاد داشته باشید كه شما نمی توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

مهدی رهنما بازدید : 99 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: شما ممكن است فكر كنید كه نسبت به نیازهای دیگران زیادی حساسیت نشان می دهید، اما ممكن است خیلی وارد جزئیات نشوید. به جای اینكه فكر كنید آنها هم نیازهایی شبیه نیازهای شما دارند، از آنها بخواهید كه خودشان بگویند واقعاً چه می خواهند. لازم است بدون تلاش كردن برای تغییر دادن فكرشان كاملاً به صحبتهای آنها گوش فرا دهید.

اردیبهشت: گاهی اوقات دیگران سعی می كنند كه برنامه های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ كنید و این موضوع شما را نارحت می كند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی كه شما را از اهدفتان دور می كند تلف كنید. ولی امروز قضیه فرق می كند، برای اینكه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فكر كنید.

خرداد: امروز كارتهای اعتباری خود را درون كیف خود نگه دارید و بیرون نیاورید، برای اینكه هنگام خرید كردن به خودتان ضرر خواهید زد و چیزهایی می خرید كه نیازی بهشان ندارید. ممكن است شما فكر كنید كه به آنها نیاز پیدا خواهید كرد اما شاید متوجه نشوید كه حقایق ممكن است به وسیله تبلیغات خیلی بزرگ نمایی شده باشند.

تیر: حواستان جمع باشد چون امروز یك نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می شود. ممكن است این شخص تمام حرفهای شما را باور كند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می كند، برای اینكه شما نمی توانید بفهمید كه چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می تواند باعث بروز مشكل بشود. بنایراین قبل از اینكه با این فرد یك ارتباط طولانی مدت را شروع كنید حقایق را بررسی كرده و در مورد آنها اطمینان حاصل كنید.

مرداد: امروز همه چیز خوب به نظر می رسد، اما نباید زیاد هم مطمئن باشید برای اینكه دیدگاه های شما بیش از اندازه مثبت هستند. البته داشتن یك اعتماد منطقی می تواند محرك خوبی برای شما باشد و در حال حاضر خوش بینی شما به نفعتان تمام می شود. اما اگر نتایج حاصله مطابق انتظارات شما نبودند نباید خیلی ناراحت شوید.

شهریور: شما امروز آرزوهای بلند پروازانه ای دارید و دوست دارید پروژه ای سودمند را در دست بگیرید، و یا اگر در مسابقات ورزشی شركت می كنید نسبت به پتانسیل های تیمتان برای برنده شدن بسیار خوش بین هستید. در حال حاضر خوش بینی و دید مثبت شما اهمیت دارد، پس خیلی خود را درگیر نتایج كار نكنید. در عوض فقط از مراحل كار و یا بازی لذت ببرید.

مهر: شما اكنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فكر كردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته كه از دستشان داده اید باعث می شود كه نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری كردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امكانات دیگر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به یاد داشته باشید كه رویاهای شما میتوانند پتانسیل های ناشناخته ای كه در موقعیتهای اخیر پنهان بوده اند را به شما نشان بدهند.

آبان: از صحبت كردن در مورد احساسات خود هراس نداشته باشید، فراموش نكنید كه صحبت كردن بیشتر از آن چیزی كه انتظار دارید می تواند بیان كننده منظور و نیتهای شما باشد. گفتن اینكه شما چقدر در صحبت كردن اغراق می كنید و اینكه آیا دیگران اگر حرفهای شما برخلاف میلشان نباشد به حرفهایتان گوش خواهند داد یا نه كار سختی است. اگر مشكلی هم پیش بیاید اهمیتی ندارد، شما توانایی رفع كردن سوءتفاهمات را دارید و باید بدانید كه با آرامش صحبت كردن معجزه می كند.

آذر: شما باید بدانید كه یك روز بیشتر از 24 ساعت طول نمی كشد و بخشی از این ساعت هم صرف خوابیدن و غذا خوردن می شود. البته شما توانایی این را دارید كه در مدت زمان كوتاه كارهای زیادی نجام بدهید اما زیاد هم نباید به خودتان اطمینان داشته باشید. قبل از اینكه فرصتهایتان را از دست بدهید باید از هر پیش آمدی به نفع خود استفاده كنید.

دی: زمانی كه شما در جستجوی فهمیدن رازهای آفرینش هستید علاقه شما به فلسفه و متافیزیك خیلی بهتان كمك می كند. و هنگامی كه می خواهید كشف كنید در ظاهر هر پدیده ای چه حقیقتی نهفته است بیشتر به سمت فلسفه و موضوعات ماورایی كشیده می شوید. اما نباید باور كنید كه همه چیز طبق خواسته شما پیش می روید. كمی شك داشتن باعث می شود شما از دردسرهای زیادی رهایی پیدا كنید.

بهمن: شما می توانید فرد بسیار آینده نگری شوید، برای اینكه شما به هر فرصتی با دیدی عاقلانه و عمل گرا نگاه می كنید. در ضمن شما به روشنی می توانید با ایده های خود ارتباط برقرار كنید. در حالی كه دیگران فقط می توانند نكته مثبت یك ایده جدید را ببینند، شما می توانید خیلی زود مشكلات آن را هم ببینید. این به معنی دید منفی داشتن نیست؛ بلكه نشان دهنده واقع بینی شماست. طرز فكر درست شما هم به خودتان كمك می كند هم موجب نجات دادن دیگران می شود.

اسفند: با وجود اینكه شما احساس می كنید كه فقط باید در مورد نیازهای خودتان صحبت كنید، ولی اگر خیلی در این كار زیاده روی كنید شما نسبت به دیگران خیلی بی تفاوت می شوید. مشكل اینجاست كه دوستانتان هم شما را تشویق می كنند كه بیشتر صحبت كنید، برای اینكه آنها فكر می كنند وظیفه دارند به حرفهای شما گوش دهند. و شما هم فكر می كنید چون آنها از شما خواسته اند باید این كار را بكنید. لازم نیست از فردی كه خیلی نگران شما است فاصله بگیرید، فقط باید بدانید كه صحبت كردن در مورد جزئیات زندگی تان باعث نمی شود آن فرد احساس بهتری نسبت به شما پیدا كند.

مهدی رهنما بازدید : 81 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز بهتان توصیه می شود كه دید مثبتی داشته باشید، برای اینكه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه هایی كه كاملاً با دیدگاه های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال تر خواهید شد. به جای اینكه عقاید خود را بر دیگران تحمیل كنید، فقط كارهایی را انجام دهید كه انجام دادنشان برایتان مفید است.

اردیبهشت: ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می شود كه قبل از اینكه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی كنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه كمی بیشتر شده است، برای اینكه می خواهید در نهایت قبل از افشا كردن آنچه كه در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی كه می گویید اطمینان حاصل كنید. اما نباید مدت زیادی تأمل كنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.

خرداد: امروز پیروی كردن از پیشنهادات یك نفر دیگر مادامی كه شما خود چنین خواسته های بزرگی ندارید كه به ناامیدی هایتان پایان دهد، می تواند حركت واقعاً عاقلانه ای باشد. با وجود این واقع بینی به شما اجازه می دهد وارد ارتباطی بشوید كه این رابطه بیشتر بر پایه زمینه های مشترك استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما كمك خواهد كرد كه ارتباطات بیشتری داشته باشید.

تیر: امروز ماه كاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می گیرید كه یك خاطره عشقی قدیمی كه از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می شود. اما نباید تصور كنید كه تمام پیش آمدهایی كه جدیداً رخ داده اند به شما صدمه زده اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنكه به حوادثی كه در جهان بیرون اتفاق می افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

مرداد: در این هفته شما قبل از اینكه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید كارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع كنید زودتر هم كارهایتان را تمام خواهید كرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما كه مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می شود كه برایتان لازم است بر روی چیزهای كوچك و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمركز كنید. اگر فقط یك بار نكات مبهم را برطرف كردید، بعد از آن شما می توانید بیشتر تفریح كنید.

شهریور: وقتی كه شما مجبورید با توجه به یك برنامه ریزی سخت و بسته فعالیت كنید، مسلماً خلاقیت داشتن كار خیلی سختی می شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می شوند. برای اینكه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می شود و رویاپردازی ها و عدم تمركز شما كمتر می شود. عجیب اینكه لازم است كه این محدودیتها را جدی تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان كمك می كند كه مفیدتر باشید.

مهر: امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده اند. شما می ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می کردید بد نیست. از بحث های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

آبان: هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

آذر: زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده اید افسوس نخورید.

دی: امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم تر کنید به آتش آن دامن می زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته هایتان مجزا کنید.

بهمن: حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

اسفند: شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی تان است قرار دارد و شما را تشویق می کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.

مهدی رهنما بازدید : 90 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می شود. ولی این سخن بدین معنی نیست كه اگر گوشه ای بنشینید و هیچ كاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می رسید. كار كردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام كردن كارهایی كه قبلاً برایشان برنامه ریزی كرده بودید به معنای تنبلی كردن نیست. فراموش نكنید كه هیچ نوع مانعی نمی تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می توانند سرعت شما را كندتر كرده و بهتان یادآوری كنند كه باید سخت تر كار كنید.

اردیبهشت: اگر شما فكر می كنید كه باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینكه در یك رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان كافی خواهید داشت. هم اكنون برنامه ریزی كردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینكه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امكاناتی كه وجود دارد را پیش خود مجسم كنید و از بین آنها آنچه را كه برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب كنید.

خرداد: كمتر فعالیت كردن و بیان كردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می شود، برای آنكه معمولاً برایتان راحت است كه مشكلات را حل نشده رها كرده و در موردشان صحبت نكنید. با وجود این شما اكنون می توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی توانید با موانعی كه وجود دارند مقابله كنید. امروز روی پروژه های جدیدتان كار نكنید و اگر امكان داشت حتی به تلفنها و ایمیل ها نیز پاسخ ندهید.

تیر: برای شما خیلی سخت است كه عشقتان را به فردی كه با شما احساس راحتی می كند ابراز كنید. شاید دیگران توانایی درك میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی های شما نیست. فراموش نكنید كه میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

مرداد: زمانی كه شما در برابر سرما مقاومت می كنید و یا وقتی كه كمی آفتاب زده می شوید، مسائل مربوط به سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می كنند. اما حتی اگر شما كاملاً سالم هستید و احساس خوبی دارید، باز هم بهتر است كه برنامه های ورزشی تان را تغییر داده و رژیم غذایی تان را نیز اصلاح كنید. ایجاد كردن برنامه های روزانه ای كه باعث افزایش سلامتی شما می شوند امروز نسبت به قبل اهمیت بیشتری یافته اند.

شهریور: در حالیكه ماه در پنجمین خانه شما كه مربوط به تفریح و بازی می شود قرار دارد، شما باید نقشه هایی را كه در سر دارید تا چند روز آینده كنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است كه به وظایف منظم روزانه تان توجه كنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی كردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف كاری شما نمی شود؛ بلكه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می شود. بنابراین اطمینان حاصل كنید كه كاملاً انرژی تازه ای كسب كرده اید.

مهر: ممكن است امروز نیاز پیدا كنید كه به مسائل خانوادگی تان توجه كنید، اگرچه این كار برایتان مشكل ساز نیست، اما می تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینكه به خاطر كارهایی كه مجبورید انجامشان دهید اعتراض كنید، اولویت را به كارهایی بدهید كه هم اكنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر كار بروید. وقتی كه توانستید كارهایتان را در كمترین زمان ممكن كه اصلاً تصورش را هم نمی كردید به اتمام برسانید، شگفت زده خواهید شد.

آبان: اگر شما كارهایتان را به تعویق انداخته اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن كارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اكنون برای نوشتن نامه، فرستادن یك پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی كه مدتها آن را به عقب انداخته بوده اید زمان فوق العاده ای است. از بین بردن ابهامات و نكات مبهم نیازمند توجه و تمركز زیادی است، اما باعث می شود كه شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا كنید.

آذر: امروز صحبت كردن در مورد نقاط ضعفتان با یكی از دوستان نتایج شگفت انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می شود دیدگاهی كه شما نسبت به خودتان دارید تغییر كند. اطلاعاتی كه شما امروز می گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید كه با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می شود اعتماد به نفس از دست رفته تان را بازیابید.

دی: امروز در حالیكه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می شود، شما می توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی هایتان مسئولیت قبول كنید كمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی كه امكان دارد واقع بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول كردن یك مسئولیت چقدر لازم است رویش كار كنید، قبل از اینكه جواب مثبت داده و آن را قبول كنید در موردش كاملاً صحبت كرده و آن را بررسی كنید.

بهمن: جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می توانید هر جا كه زندگی شما را هدایت كرد بروید و در آن زمینه رویا پردازی كنید. شما با قرار صحیح خود در یك طرح توانایی عجیبی در تشریح كردن آن دارید. آن چیزهایی كه اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه های واقعی می شوند، با استفاده از درك و بصیرت خود مواردی را انتخاب كنید كه برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

اسفند: امروز برایتان جالب تر است كه به جای كار كردن وقتتان را با فردی كه دوستش دایرید سپری كنید، و دوست دارید كه شادی هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم كه این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است كه در این كار زیاده روی نكنید، چون قبل از اینكه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نكرده و به خودتان هم برسید. وقتی كه خودتان كاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی كافی دارید كه به دیگران هم محبت كنید.

مهدی رهنما بازدید : 97 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر كرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف كرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون كنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار كه دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران كنید؛ فقط قبل از اینكه شروع به كار كردن كنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل كنید.

اردیبهشت: امروز حدسیات شما كاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه كردن یك لیست از وظایفی كه باید تمام كنید فكر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان كافی نیست. بلكه شما ابتدا باید خودتان را آماده كنید و بعد تمام چیزهایی را كه برای رسیدن به هدفها بهتان كمك می كنند را وارد لیست كنید.

خرداد: امروز شما مجبور هستید كه كارهایتان را تمام كنید و واقعاٌ از ته قلب نمی خواهید كه این كار را بكنید و به خاطر همین كیفیت كار شما پایین آمده است. حتی اگر زمانی كه تصمیم به انجام دادن كاری می گیرید قصد و نیتتان خوب باشد، اگر متوجه بشوید كه باید بدون داشتن ساعتی برای تفریح فقط كار كنید مطمئناً خسته خواهید شد. متأسفانه اگر امروز بخواهید از انجام دادن وظایفتان امتناع كنید اوضاع از اینی كه هست هم بدتر خواهد شد.

تیر: با وجود اینكه امروز شما دوست دارید بیشتر وقتتان را به تنهایی بگذرانید ولی ممكن است یكی از دوستان نزدیك یا همسرتان پیش شما آمده و یك پیشنهاد جدی بهتان بدهد. وقتی كه شما می فهمید گرفتاری های شما می تواند باعث به وجود آمدن یك اختلاف مهم بین شما و كسی كه دوستش دارید بشود، گفتن جواب نه خیلی برایتان سخت می شود. شما معمولاً هیچ كمكی را از دیگران دریغ نمی كنید، اما فراموش نكنید كه به خودتان هم توجه كنید.

مرداد: حتی اگر دوست دارید كه در جستجوی یك عشق یا خلق كردن چیزی بخصوص باشید، این كارها مستلزم داشتن زمان خالی است. امور مهمی وجود دارند كه باید بهشان رسیدگی شود، كارهای بسیاری برای تكمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید كه باید بهشان عمل كنید. اما زندگی خود را محدود نكرده و خودتان را از لذت بردن محروم نكنید. درعین مسئولیت پذیر بودن باید زمانی را به استراحت و شادی كردن اختصاص بدهید.

شهریور: اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممكن است واكنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اكنون كه شما از لاك خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است كه خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید كه عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یك فعالیت عملی می تواند به كمتر شدن آشفتگی هایتان كمك كند.

مهر: شاید شما دوست نداشته باشید به اندازه ای كه امروز احساس می كنید جدی باشید، برای اینكه دلتان می خواهد شادیهایتان بیشتر باشد. با وجود این شما باید با این واقعیت كنار بیایید كه شاید این خصوصیتتان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نكند. اگر شما سعی كنید كه از احساساتتان فرار كنید فقط بیشتر ناامید خواهید شد. ایده های خود را مطرح كنید و فراست ذهن غیر استدلالی خود را باور داشته باشید.

آبان: بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی كه پیش می آیند به تنهایی مقابله كنید. اما امروز بهتر است كه برنامه ریزی كرده و بعد شروع به كار كنید. در اولویت قرار دادن كارهایی كه می خواهید تمام كنید اكنون می تواند اولین قدمی باشد كه برمی دارید. زمانی را برای هریك وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ كار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت كه خواستید می توانید به عقب برگشته و كارهای ناتمام خود را تمام كنید.

آذر: شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می كنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینكه فراموش كرده اید كه بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد كنید. اما شما می توانید با تمركز داشتن این شرایط را اصلاح كنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امكان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یك مشكل واقعی شود.

دی: امروز ماه وارد نشانه شما شده و باعث می شود شما سرحال تر بشوید، اما بی توجهی كردن به احاساتتان می تواند بیشتر از مطرح كردن آن با دیگران ایجاد دردسر كند. سعی نكنید عكس العمل های فرد دیگری را كنترل كنید؛ فقط به آنها هم اجازه بدهید كه احساسات خود را بیان كنند. فراموش نكنید پیشرفت كردن شما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

بهمن: شما امروز سعی می كنید بخشی از اطلاعاتی كه دارید را از دیگران مخفی كنید، اما این موضوع باعث می شود اطرافیان شما ناراحت شوند. بهتر است كه روشتان را تغییر داده و آنها را همان طوری كه هست به دیگران هم بگویید. هر كاری كه شما یا اطرافیانتان از انجام دادنش کوتاهی كرده اید، خیلی زود آشكار خواهند شد و اكنون اگر این كارها انجام شوند، مشكلات بیشتر خواهد شد. الان صداقت داشتن بهترین سیاست است.

اسفند: شما امروز می توانید در محل كار روی دوستان و همكارانتان حساب كنید، برای اینكه آنها به شما كمك خواهند كرد. اما نباید از آنها درخواستهای اضافی داشته باشید و شانس خودتان را از دست بدهید. داشتن روابطی معقول با دیگران برای شما بسیار حیاتی است، برای اینكه وقتی كه شما نمی توانید كاری را به تنهایی انجام دهید كمكهای آنها باعث می شود كه كارتان خیلی راحت تر شود.

 

مهدی رهنما بازدید : 35 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

اردیبهشت: تازگیها به شما فرصت ویژه ای داده شده است. اگر شما وظایفتان را انجام داده و منتظر هستید، باز هم باید بدانید که برای استفاده کردن از این فرصت چه کارهایی باید انجام بدهید. البته شما عاقل تر شده اید چون یاد گرفته اید از اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده درس بگیرید. اما اگر خیلی سریع از این یافته های خود استفاده نکنید، فرصتی را که به شما رو آورده را برای همیشه از دست خواهید داد.

خرداد: رویدادهای غیر منتظره ای که در محل کار اتفاق افتاده است شما را نسبت به آینده تان بیمناک کرده است، اما اگر شما تازگیها سخت کار کرده باشید نباید در مورد این موضوع نگران باشید. حتی اگر شما در تنگنا قرار گرفته اید، تغییراتی که شما آرزویش را داشته اید بدون هیچ پافشاری کردنی اتفاق خواهد افتاد. وقتتان را با فکر کردن به اینکه چه کاری درست است تلف نکنید؛ حتی اگر این تحولات دقیقاً به شکلی که شما تصور می کرده اید نیستند فقط خودتان را با آنها وفق بدهید.

تیر: شما نسبت به قبل شجاع تر شده اید، برای اینکه تصمیم گرفته اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

مرداد: امروز نظر شما در مورد عشق كمی غیر عادی به نظر می رسد، برای آنكه چیزهای كه قبلاً شما را هیجان زده می كردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی كنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه ای ندارید؛ رابطه های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف كردن وقت باارزشتان می شود. به جای اینكه بر پایه عادتهایتان واكنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی كرده و یك راه كلی تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست یابی پیدا كنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی كه وجود دارد نبندید، متوجه می شوید كه عشقی كه در جستجویش هستید همین نزدیكی هاست.

شهریور: شما در حال حاضر نمی توانید به اندازه ای كه دوست دارید روی اطرافیانتان حساب كنید. به نظر می رسد همین كه یك اتفاق جدی پیش می آید، همه دور و بری هایتان غیبشان می زند. و در نهایت متزلزل بودن یكی از نزدیكانتان ممكن است بازتاب بی میلی های شما باشد كه نتیجه آن داشتن یك رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور كنید تا از دستورات شما پیروی كند. به جای اینكه صبر كنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

مهر: امروز برای شما سخت است كه نظم و ترتیب همیشگی تان را حفظ كنید، برای اینكه تفییرات غیر منتظره ای در برنامه های شما به وقوع پیوسته است كه كاركردن بر اساس برنامه های اصلی تان را غیرممكن ساخته است. اما به جای اینكه سعی كنید روی موضوعاتی كه نمی توانید تغییرشان دهید كار كنید، یك روش جدید برگزینید. ظرف یك یا دو روز آینده الگوهای كهنه تان را كنار بگذارید. وقتی كه این چرخه شكسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.

آبان: حواستان جمع باشد كه برنامه هایتان را بر اساس احساسات بی ثبات خود پایه ریزی نكنید، برای اینكه اگر احساسات شما تغییر كنند، پایه و اساس برنامه های شما به هم می ریزد. اما حالا تا زمانی كه شما روی چیزهایی كه می خواهید به دست بیاورید تمركز نكرده اید، تفریح كردن نیز فكر خوبی است. به جای اینكه تلاش كنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فكر كنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

آذر: امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینكه اعتماد به نفس بیش از اندازه ای كه دارید باعث می شود كه فرصت خیلی پیش پا افتاده ای كه زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته تان را ضایع كنید.

دی: امروز شما واقعاً می خواهید ایده هایتان را برای خود نگه دارید، برای اینكه خورشید نورانی در حالی كه در هفتمین خانه تان در ارتباط با دوستانتان قرار دارد از اورانوس اشعه هایی را می گیرد. اینك در زندگی شما مانعی برای فعالیتهایتان وجود ندارد، بنابراین فعالیت كردن بر اساس ایده های خوبتان كار سختی نیست. حتی اگر برنامه هایتان را روی كاغذ نیاورده اید و خوب بررسی شان نكرده اید ولی به جلو رفته و آنها را مطرح كنید. به احتمال زیاد دیگران هوش و بصیرت شما را خواهند دید و به خاطر تلاشهایتان ازتان حمایت خواهند كرد.

بهمن: شما امروز می توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد كرده و راهی را پیدا كنید كه فشار مشكلاتی كه بر دوشتان سنگینی می كند را كم كنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار كم اما مهمی كه در روش پول خرج كردنتان ایجاد كرده اید ولخرجی هایتان را كمتر كنید، به زودی می توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

اسفند: امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی كه اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان انگیز داشته اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود كرده اید. حالا كه این تغییرات شما را به اوج رسانده اند، هر مانع دیگری را كه جلوی شما را می گیرد و شما را از زندگی كردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می دارد، از بین ببرید.

مهدی رهنما بازدید : 23 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز شما حسابی سرحال هستید، برای اینكه اعتقاد دارید فقط باید به چیزهایی كه دلتان می خواهد برسید. شما از ارتباطات قبلی تان دوری كرده اید، بنابراین از حوادث جدیدی كه رخ می دهد آشفته می شوید. با وجود این حالا كه ونوس وارد پنجمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به روابط عاشقانه، شده است، شما تنهایی را انتخاب كرده اید، بنابراین طوری رفتار كنید كه در عین لذت بردن از خوشی هایی كه به دنبالشان بودید، برای دیگران هم مفیدتر باشید.

اردیبهشت: ونوس سیاره قانونمند شما وارد دومین خانه بنیادی شما شده است و در عین حال كه شما درجستجوی هیجانات عشقی هستید، روزها به سرعت سپری می شوند. اما شما اكنون به خاطر خواسته های خودتان خیلی پافشاری می كنید و اگر بیش ازحد غیر قابل انعطاف باشید، مشكلات زیادی به وجود می آیند. باید آغوش خود را به روی دیگران باز كنید وگرنه عشقی كه به تازگی وارد زندگیتان شده است را از دست خواهید داد.

خرداد: وقتی كه ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما كه مربوط به روابطتان می باشد، می شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت كردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت تر است كه به جای اینكه با فرد مورد علاقه تان در مورد علاقه ای كه به او دارید صحبت كنید با رفتارتان ثابت كنید كه دوستش دارید. ولی نباید از صحبت كردن در مورد عشقی كه دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی كه دارید به زبان بیاورید.

تیر: در حالی كه ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه تان را ترك می كند، اگر به هفته های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید كه این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید كرد. حالا كه این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می شود؛ زمان این رسیده كه بر چیزهایی كه پیش از این داشته اید تكیه كنید. به جای اینكه به دنبال دوستی ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمركز كنید.

مرداد: امروز طرز لباس پوشیدن شما بهتر شده است و بیشتر به ظاهر خود توجه می كنید، همه اینها به خاطر این است كه در حال حاضر ونوس بیشتر به شما توجه كرده و شما را در زمان حال نگه می دارد. خوشبختانه امروز كه ونوس در اولین خانه شما كه فقط مربوط به نیازهای شخصی است قرار می گیرد دوستانتان شما را جذاب تر از همیشه خواهند دید. حالا شما چگونه با فردی كه با شما اینقدر مهربان است رفتار می كنید؟ نباید بی موقع تحسین های او را قطع كنید. باید قلب مهربانی داشته باشید و با آغوش باز پذیرای عشقی باشید كه هم اكنون به سمت شما آمده است.

شهریور: اگر شما از بیان كردن آرزوهایتان خودداری كنید فقط به خاطر اینكه از نتیجه این كار می ترسید، ممكن است فرصتهای خیلی زیادی را از دست بدهید. اما همه فرصتهایتان را از دست نمی دهید، برای اینكه شانسهای خیلی زیادی پیش روی شما قرار خواهند گرفت. ضمناً در عین حال كه ونوس به سمت دوازدهمین خانه شما مربوط به هوشیاری معنوی حركت می كند، آروزهای شما نیز از مسائل عشقی شخصی بیشتر به سمت مسائل معنوی متمایل می شوند.

مهر: در حالیكه ونوس جذاب وارد یازدهمین خانه شما یعنی خانه مربوط به دوستان و معاشرتهای شما شده است، فعالیتهای اجتماعی شما نیز بیشتر خواهد شد. اگرچه شما نیاز داشته اید كه آخر این هفته در یك حادثه حضور داشته باشید، نباید نگرانی به خود راه بدهید؛ شما بعد از این حادثه خوشی های زیادی هم خواهید داشت. و بالاخره تمام كردن وظایفی كه به عهده شما گذاشته شده است یك لذت غیر قابل پیش بینی را به همراه خواهد داشت.

آبان: شما می توانید به طور كامل كارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد كه باعث می شود شما به عقب برگردید. شما نمی دانید كه برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بكنید. و با وجود اینكه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت كنید، شاید از طرف كسی كه شما را خیلی خوب نمی شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشكلی به وجود بیاید. اینك سعی نكنید زندگی خود را قسمت بندی كنید؛ فقط هرچیز خوبی كه وارد زندگیتان می شود را قبول كنید.

آذر: اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی كه خودتان می خواسته اید كار كرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت كردن می گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می دهند. شما مجبورید كه به قولهایی كه داده اید عمل كنید، اما خوشبختانه در حالیكه ونوس وارد نهمین خانه شما می شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح كردن پیدا كنید. همه توجه تان را صرف تفریح كردن نكنید، برای اینكه هنوز كارهایی برای انجام دادن دارید.

دی: شما صادقانه اعتراف می كنید كه اگر مثل دیگران با پختگی كامل وظایفتان را انجام ندهید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اما اكنون زمان كافی و مكان مناسب برای انجام دادن مسئولیتهایتان وجود دارد. شما اكنون سهم خودتان را انجام داده اید و درحالی كه كودك درون شما شروع به ظاهر شدن كرده است دوباره زمان تفریح كردن نیز فرا رسیده است. فقط به خاطر اینكه دوست دارید قدری هم خوش باشید در مورد خودتان آنقدر با منفی بافی قضاوت نكنید.

بهمن: اگر یكی از اطرافیان شما در حال حاضر در حال تفریح كردن است و اوقات خوشی را می گذارند، این یك یادآوری برای شما است تا بفهمید شما هم می توانید از زندگی تان لذت ببرید. شاید شما در عین حال كه وظایفی كه از شما انتظار می رود را انجام می دهید، لازم می دانید كه زمانهای خالی تان را محدود كنید. با وجود این امروز در حالی كه ونوس دوست داشتنی وارد هفتمین خانه شما می شود كه این خانه مربوط به معاشرت ها و دوستی های شماست، این طرز فكرتان نیز عوض می شود. تلفن را بردارید شماره یكی از دوستانی كه تحسینش می كنید را بگیرید و با هم یك برنامه تفریحی ترتیب دهید.

اسفند: امروز سعی نكنید از رابطه های دوستی مربوط به گذشته فرار كنید. البته تغییر دادن برنامه هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این كار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی كند. اگر شما در حال حاضر می خواهید كه از رندگیتان لذت ببرید، لازم است كه قبل از اینكه به خودتان خدمت كنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینكه ممكن است كمك كردن به دیگران از توجه كردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فكر تأمین نیازهای خود باشید.

 

منبع : سيمرغ

بازنشر : همه چی اینجاست

مهدی رهنما بازدید : 19 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: وقتی كه شما در خفا به جستجو و كاوش مشغول می شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینكه در موقعیتی قرار نگیرید كه احساس ضعیف بودن بكنید روش خود را عوض نمی كنید. چون شما ترجیح می دهید با مشكلاتی برخورد كنید كه خیلی سریع بتوانید آنها را حل كنید. اكنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت كنید؛ فقط با وضعیت دشواری كه برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار كنید.

اردیبهشت: اطرافیان شما امروز می توانند با شما بیش از حد احساس نزدیكی كنند تا جایی كه آنها به راحتی احساساتشان را برای شما بازگو می كنند و این موضوع تا حدی شما را ناراحت كرده است. شما ترجیح می دهید كه از هیجان دوری كنید، اما این صحبتها به طور ناگهانی شروع می شوند و خیلی سریع هم تشدید می شوند. ونوس سیاره بخت شما اكنون در جستجوی لذتهای ساده است، اما به نظر می رسد كه اگر شما هیچ كاری انجام ندهید گرفتاری ها كمتر شود. نشان دادن علاقه خود به آنها می تواند در رفع گرفتاری هایشان مؤثر باشد.

خرداد: الان زمان این رسیده كه شما شیوه ارتباطی جدیدی مثل سكوت كردن را برگزینید. متأسفانه ساكت بودن همیشه برای شما كار سختی بوده است و امروز هم هیچ استثناای وجود نداردو اكنون هم هرچقدر كه شما بیشتر حرف بزنید احساساتان لجام گسیخته تر می شوند؛ برای اینكه آروزها وقتی كه افشا بشوند با مانع مواجه می شوند. در این جور مواقع نباید شكست و ناكامی های خودتان را به گردن دیگران بیندازید.

تیر: در حال حاضر عطارد اندیشمند در نشانه شما قرار گرفته است و شما هم بیشتر از همیشه به فكر فرو می روید؛ اما امروز كمی هم وسوسه شده اید تا ایده های خودتان را با یك نفر دیگر در میان بگذارد. اگر شما به برداشت های خودتان اطمینان دارید ول از ترس اینكه به آروزهای قلبی تان بی اعتنایی شود شاید نخواهید در حین صحبت آسیب پذیری خود را نشان دهید. هیچ جیزی را نبید به زور به دست بیاویرد مگر اینكه اتفاقاتی كه رخ می دهد كملاً برایتان خوشایند باشد.

مرداد: درخواست كمك كردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی كه می خواهید به دست بیاورید از اینكه خودتان این كار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان كردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یك شخص بخصوص برقرار كنید.

شهریور: امروز برایتان راحت تر است كه در مورد احساسهایتان صحبت كنید، اما این بدین معنی نیست كه دیگران هم به چیزهایی كه شما می گویید علاقه نشان خواهند داد. شما خیلی سخت گیر و دقیق هستید و وقتی خواسته های احساسی شما وارد قلمرو نا آشنایی می شوند، این اتفاق می تواند برای یكی از كسانی كه به شما نزدیك است تهدید آمیز باشد. نیازی نیست كه هر رازی را پیش خود نگه دارید، اما آگاهی داشتن نسبت به شیوه بیان خود می تواند یك گفتگوی سخت و پیچیده را ملایم تر كند.

مهر: امروز ونوس یعنی سیاره بخت شما بهتان اجازه نمی دهد كه به راحتی استراحت كنید، برای اینكه پلوتو قدرت طلب به فكر برنامه های خودش است. شما امروز مجبور شده اید اهدافی را كه فقط بر پایه خواسته های خود و خودخواهانه بوده اند را رها كنید و اهدافی نوع دوستانه تر را جایگزین آنها كنید. به این پیش آمد به عنوان یك شكست نگاه كنید. درعوض فكر كنید ببینید كه چه كارهای مفیدی می توانید برای دیگران انجام دهید.

آبان: ماه دوباره به نشانه شما بازگشته است و احساسات شما را تشدید می كند. اما در حالی كه حالتهای شما در طول روز تغییر می كنند، برای شما سخت است كه بفهمید دقیقاً دنبال چه چیزی هستید. به علاوه در حالی كه ونوس جذاب پلوتوی پرشور را آشفته كرده است، توانایی شما برای تمركز كردن نیز تقلیل یافته است. مهم نیست كه شما چقدر تلاش می كنید تا آروزهایتان را با امكاناتی كه دارید مطابقت دهید، چون كه هنوز یك چیزی كم است. نا امید نشوید برای اینكه آخر هفته گزینه های عملی پیش روی شما قرار می گیرند.

آذر: شما امروز می خواهید كه همه چیز راحت و واضح باشد، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید كه مشكلاتی را كه مربوط به افردی هستند كه شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید می كند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اكنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم كردن با دیگران سعی كنید با انجام دادن كارهایی كه از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینكه شخص دیگری را ناراحت كنید منافع خود را بیشتر كنید.

دی: تلاش برای دوباره به دست آوردن خویشتن داری خود یك نشانه مثبت است، به خصوص اگر شما این هفته با مشكلاتی ارتباطی مهمی برخورد كرده باشید. اگرچه شما فكر می كنید الان باید به گذشته خود برگردید، اما این كار به اندازه ای كه شما فكر می كنید ساده نیست. كار كردن با دیگران و تأیید كردن آرزوهای مختلف آنها كمی اوضاع شما را پیچیده می كند، اما شما نمی توانید بدون كمك آنها پیشرفت كنید. آرام تر حركت كنید و هم به خودتان و هم به آنها توجه كنید، شما برای قضاوت كردن در مورد مسائل احساسی جدیدتان وقت زیادی دارید.

بهمن: شما تاحدی نسبت به راهی كه در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینكه رویاهای شما كه در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی كه شما چیزهایی را كه می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید كرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

اسفند: شما امروز برنامه جدیدی دارید، اما وسوسه شده اید كه با دیگران هم در مورد برنامه هایتان مشورت كنید. به جای اینكه نیازهای خود را بر پایه خواسته های دیگران سازمان دهی كنید، فقط به این فكر كنید كه چه چیزی در طول روز شما را خوشحال می كند. سعی كنید خودتان را در موقعیتهایی قرار ندهید كه اضطراب شما بیشتر شود.

 

منبع : سيمرغ

بازنشر : همه چی اینجاست

مهدی رهنما بازدید : 18 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز باید مواظب رفتارتان باشید، برای اینکه حرفهایی که می زنید، حتی اگر قصد رنجاندن کسی را نداشته باشید، می تواند به مشکلات دامن بزند. فقط امکان دارد شما با لحن شدیدی منظور خود را بیان کنید، برای اینکه فکر می کنید دیگران نمی خواهند به نظرات شما گوش دهند. لازم نیست نگران شوید؛ بهترین راهکاری که می توانید داشته باشید این است که ملایم تر رفتار کنید.

اردیبهشت: اگر شما فکر می کنید خلاقیتتان کور شده است، سعی نکنید با آن مبارزه کنید برای اینکه عطارد برای شما محدودیت ایجاد کرده است و شما مجبورید خیلی آرام پیش بروید. چند نفس عمیق بکشید و مکانی خلوت بیابید که بتوانید در آنجا نسبت به کارآیی خودتان قضاوت کنید. وقتی که بفهمید نیازی ندارید که تلاش کنید تا بر دیگران تاثیر بگذارید، کارتان بسیار راحت تر خواهد شد.

خرداد: شما احساس می کنید در زمینه کاری محدود شده اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان کننده شخصیت شما است.

تیر: مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.

مرداد: پاک سازی ذهن یک امر بسیار پسندیده است، اما لازم نیست که حقیقت را زیباتر جلوه دهید یا قضاوتهای اشتباه قبلیتان را به صورت یک فاجعه نشان بدهید. فقط با آرامش و فروتنی کارهایتان را انجام دهید و نقش خود را خوب اجرا کنید، به این روش می توانید توانایی خود را نشان دهید.

شهریور: دید خود نسبت به زندگی را محدود نکنید، برای اینکه این محدودیت هایی که شما برای خودتان ایجاد کرده اید شاید از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه گرفته باشند. حتی اگر به نظر می رسد که این محدودیتها موقتی هستند، ممکن است دلیل آن این باشد که شما در شرایط پیچیده ای قرار گرفته اید که باعث ناامیدی شما شده است.

مهر: یادآوری یک خاطره از تجربه های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می نامید عوض می کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید.

آبان: تمایل شما برای کاوش کردن رمز و رازهای درونی خود می تواند منجر به یافتن گنجینه ای گرانبها شود. اما زمانی که آگاهی شما منجر به کشمکش درونی در شما می شود، این کار خیلی ساده نخواهد بود. ابزار نکردن این نگرانی ها راه حل مناسبی نیست. روبررو شدن با افرادی که شهامت زیادی دارند می تواند منجر به دگرگونی مثبتی بشود.

آذر: زندگی کردن با فرد بی اراده ای که سعی می کند شما را از وابستگی هایتان دور کند کار سختی است، اما اگر او را به زور وادار کنید که روش شما را قبول کند اوضاع بهتر نخواهد شد. حتی اگر جوابی که امروز می خواهید به کسی بدهید بدهید منفی باشد، ترجیح می دهید که این جواب بی پرده باشد. با قبول کردن این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه هایشان را با شما هماهنگ نکرده و به راه خود بروند، ناراحتی های خود را به حداقل برسانید.

دی: شما دوست ندارید که کسی به شما اصرار کند کاری که با اصول شما مغایر است را انجام دهید. عجیب اینکه هرچقدر که شما بیشتر از انجام دادن این کار سرباز می زنید آنها بیشتر به شما اصرار می کنند. متاسفانه شما با مقابله به مثل کردن نمی توانید این فشارها را از خودتان دور کنید. درعوض به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به فرد دیگری ثابت کنید، در موضع خود باقی مانده و بر اعتقادات خود پافشاری کنید.

بهمن: تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی توانید بفهمید که اگر هر عکس العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازه بدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می شوید.

اسفند: امروز شما با موانعی روبرو شده اید که تنها منبع آن خودتان هستید. هرقدر هم که از این اتفاقات متعجب شده باشید، فقط نباید از این شرایط سختی که پیش رویتان قرار گرفته است فرار کنید. کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان لازم و حیاتی است و شما را در زمان حال نگه می دارد.

مهدی رهنما بازدید : 51 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم گیری می كنید، اما حالا در هر تصمیمی كه می گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه كرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممكن است در كارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نكنید كه به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و كاری را كه صحیح است انجام دهید.

اردیبهشت: ممكن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه ای كار كنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه های مشترك بودن برای شما بیشتر از آن چیزی كه خودتان می دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید را فراموش كنید. امروز كه ماه در خانه همكاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش كنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی هایتان یك امر بدیهی است و مهم ترین كاری است كه باید انجام دهید.

خرداد: امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی هایتان را برای تفریح كردن ذخیره كنید. فكر نكنید كه این سخن بدین معنی است كه شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب كنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور كنید. اگر شما در تفریحات لذت بخش شركت كنید، می توانید بهتر روی وظایف شغلی كه باید حتماً انجامشان دهید تمركز كنید.

تیر: شاید بهتر باشد وقتی كه فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی كه این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی كه همه چیز خوب پیش می رود نسبت به مواقعی كه این گونه نیست، راحت تر بتوان ناامیدی را تحمل كرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینكه شكست بخورید، جاه طلبی های خود را كمتر كنید.

مرداد: حتی وقتی كه همه چیز خوب پیش می رود، ممكن است شما احساس تضاد كنید. توانایی های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می رسد كه هركاری كه باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش كنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش كنید. برای اینكه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمركز كنید. تا موقعی كار كنید كه بتوانید زمان خالی برای استراحت كردن پیدا كنید.

شهریور: در محل كار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنكه به غیر از مسئولیتهای كاری، تعهدات شخصی نیز دارید كه باید آنها را انجام داده تا به رضایت كافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی كه برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می تواند پیشرفت كاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی كه می توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همكارانتان را از مشكلات زندگی خود آگاه كنید.

مهر: در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممكن است شما برخی از برنامه های شخصی مهمتان را برای اینكه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی كه به وجود آمده نباشید برای اینكه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می شود.

آبان: ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و كاملاً واضح است كه چیزهای كمی وجود دارند كه شما دلتان نمی خواهد در موردش با كسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید كه در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی كه لازم است رازهایتان را افشا كنید. نباید قربانی مثبت اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می كنید كه آمادگی صحبت كردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را كه برای توجیه كردن خود در ذهنتان آماده كرده اید را بازبینی كنید.

آذر: سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی تواند با خورشید مقابله كند، هر دوی آنها به سمت خانه های شما پیش می آیند. ممكن است شما در نظر داشته باشید سرمایه گذاری تازه ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خود را دوباره سازماندهی كنید. اگر شما در حال معامله كردن هستید یا با شریك مالی جدیدی وارد مباحثه می شوید، آگاه باشید كه واقعاً شما بهتر از آنها می توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امكان دارد، تا موقعی كه دید شما واقع بینانه تر شود صبر كنید.

دی: امروز شما می توانید نسبت به روزهای قبل خوش بین تر باشید، برای اینكه وقتی افراد زیادی به شما می گویند كه شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی توانید مثبت اندیش نباشید. لازم نیست كه نگران خطرات غرور كاذب گذشته تان باشید، برای اینكه شما می دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به كسی دارید كه آنها را به شما یادآوری كند.

بهمن: اگر شما احساس می كنید كه احتمال شكت خوردن وجود دارد، قبل از آنكه دست به كار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل كنید. الان زمان این نیست كه بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینكه حتی اگر خیلی با مهارت هم این كار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه كنید كه چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل كرده اید.

اسفند: در حالی كه یك نفر سعی می كند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است كه امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست كه شما به راحتی تن به شكست خوردن می دهید. آماده مبارزه كردن برای چیزهایی باشید كه می خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری كنید بعدها از نتایح آن شگفت زده خواهید شد.

مهدی رهنما بازدید : 53 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: شما واقعاً نمی خواهید بین زندگی حرفه ای و شخصی یكی را برگزینید و فكر می كنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط كار می تواند بر زندگی خصوصی تان هم تأثیر بگذارد و اكنون شما نمی توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی كه شما نظریه در حال زندگی كردن را رد نمی كنید، خیلی خوب است كه در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

اردیبهشت: شما تنها كسی نیستید كه به حقایق توجه می كند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می گیرید ممكن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد كه مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نكنید كه حل كردن مشكلات واقعاً به آن اندازه كه به نظر می رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع كننده ای برای تلاش نكردن وجود ندارد.

خرداد: ممكن است شما میان میل به بیشتر دانستن در مورد پیش آمدهایی كه اتفاق افتاده است و سعی در تمیز دادن آن چیزهایی كه حقیقت نامیده می شود گیر كرده باشید. صحبت كردن در مورد تفاوتهای آنها كار سختی است. به جای اینكه وقتتان را برای جستجو كردن در مورد اطلاعات دست نیافتنی تلف كنید، فقط در مورد موضوعاتی كه قبلاً فهمیده اید بهترین كاری را كه از دستتان بر می آید انجام دهید.

تیر: امروز شما نباید هر حرفی كه به شما زده می شود را باور كنید، برای اینكه ممكن است كسی فكر كند كه شما آنقدر زودباور هستید كه هر چیزی را باور می كنید. اما این سخن به معنی این نیست كه شما بی تجربه و زود باور هستید؛ بلكه بدین معنی است كه شما فقط می توانید توانایی های هر چیزی كه دیگران ممكن است به راحتی ازش گذشته باشند را كشف كنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینكه مشخص كنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید كه قبلاً یك بررسی كامل رویش انجام داده اید.

مرداد: ممكن است شما مطمئن نباشید كه آیا عوض كردن شغلتان واقعاً ایده خوبی است یا نه. این پروژه می تواند به یك نوع شناخت و یا حتی به ارتقاء درجه منجر شود، اما ممكن است شما متوجه تلاشی كه برای سر موعد انجام دادن آن لازم است نشوید. حتی اگر همه چیز امیدوار كننده به نظر می رسد، بیشتر از آن چیزی كه برایتان مفید است كار نكنید.

شهریور: اكنون برای شما سخت است كه به حسهای عادی خود اطمینان كنید، برای اینكه حتی سخت كار كردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینكه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می كنید. یك دیدگاه شما همه چیز را خوب می بیند و در دیدگاه دیگرتان برعكس همه چیز به نظر بد می آید. باید بفهمید كه بین این دو كدام یك درست دارد.

مهر: تا زمانی كه ناكامی ها و سرخوردگی هایتان شما را به سمت حاشیه پردازی هدایت می كند، شما برای بیان كردن احساساتتان خیلی تحت فشار قرار می گیرید. یك بار كه شما تصمیمی بگیرید چیزهایی كه در ذهنتان می گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی راحت می شود. در روزهای آینده هنوز كارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می توانید كارهایی را كه حتماً باید تمام كنید را به اتمام برسانید.

آبان: همه چیز به نظر خوب می رسد، اما شما قبل از اینكه بتوانید امكاناتی كه در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست كه شما فقط می توانید یك گزینه برای انتخاب كردن داشته باشید و یا اینكه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش كلی شما است، اگر شما فكر می كنید كه فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی كار كرده تا این امكان به وجود بیاید.

آذر: قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیك شود. اما فكر نكنید كه دیگران رهین منت شما هستند، برای آنكه شما سعی نمی كنید آنچه را كه یاد گرفته اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه كاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد كنید، در این صورت می توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا كنید.

دی: شما دوست دارید بفهمید كه چرا به خاطر كارهایی كه امروز انجام داده اید تحسین نمی شوید. ممكن است شما احساس كنید در اوج قرار گرفته اید، برای اینكه همه كارها را درست انجام داده اید و می دانید كه لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید كه الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می خواهد، ممكن است كه خیلی ناامید نشوید.

بهمن: فقط به خاطر اینكه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می دانند، دلیل نمی شود كه شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه كنید. شما به خود اطمینان دارید و می دانید كه بهترین كار را نجام داده اید و فرصت این را ندارید كه از دیگران هم حمایت كنید. اما اكنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف های خود شاید مهم ترین كاری باشد كه حالا می توانید انجام دهید.

اسفند: دوستان شما به خاطر كارهایی كه تازه انجام داده اید خیلی عصبانی به نظر می رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم گیری كنید. مشكل این است كه هركسی دیدگاه های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر كدام جهان را به دید خود نگاه می كنند. كمكهای بیشماری كه شما تازگیها دریافت كرده اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حركت نكنید. اول مهلتی برای آن تعیین كرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.

 

مهدی رهنما بازدید : 25 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

فال روزانه متولدین فروردین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز روزی عالی است و تفکر شما واضح و احساسات شما پایدار است. از این ترکیب قدرتمند چهارچوب ذهنی قوی و احساسات دلسوزانه برای نشان دادن خودتان به نحوی مثبت و صادقانه استفاده کنید. نیروی زیادی دارید که به شما کمک می کند اهداف خود را کشف کنید و آنچه واقعاً می خواهید را بدست آورید. امروز از عشقتان کمی نازک نارنجی و آزرده شده اید که دلیل آن عمیق است. امروز باید ایده های پیشرفته و فناوری را در کارتان تلفیق کنید. در حالیکه دیگران روی آینده و پیشرفت زوم کرده اند شما سعی کنید عقب نمانید. این ایده ها را در کارتان به کار ببندید. سرعت امروز شما در محل کار باعث می شود که از صبح خروس خوان تا شب سر پا باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز انرژی تان را به درون هدایت کنید. لیست کاملی از آن کارهایی که می خواهید انجام شود تهیه کنید و آنها را اولویت بندی کنید. زمان آن رسیده که صورت برداری کنید و نظم بیابید. پروژه هایی که جزئیات زیادی دارند مطلوب هستند و شما صبر و تمرکز و دقت لازم را بیش از همیشه دارید. سرعت خود را کم کنید و یادتان باشد که در این مسیر همه گل ها را بو کنید. امروز بهشی از شما حس می کند که می خواهد صحنه ای درست کند و آن را آنطور که هست بگوید. این تعارض درونی باعث می شود که احساس آزردگی کنید، و واقعاً لازم است که در مورد طرز کار مثبت تصمیم گیری کنید. اولین قدم را به سمت هارمونی بردارید. امروز شما وضعتان روبراه است پس باید از آن بهره بگیرید. مصاحبه با کارفرماهای احتمالی امروز بسیار عالی پیش می رود. شکی وجود ندارد که شما می توانید هر کسی را متقاعد کنید حتی اگر هیچ ایده ای راجع به حرفی که می زنید نداشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دل و مغز شما امروز در هارمونی با هم کار می کنند. همه چیز آنطور که انتظار داشتید جور می شود. به خودتان اطمینان داشته باشید. به احتمال زیاد شما بهترین راه حل را برای هر موقعیتی دارید. شاید درک عالی شما از شرایط کسی را غافلگیر کند. آماده واکنش های سورپریز کننده باشید. امروز ترجیح می دهید که ناهار بیرون بروید و با افراد جدید زیادی آشنا شوید نه اینکه با عشقتان صحبتی عمیق داشته باشید. این شما را عصبی می کند، زیرا واقعاً نیاز دارید که حرف بزنید. بهتر است که دل به دریا بزنید و آنچه باید گفته شود بگویید. بدین ترتیب آرامش خواهید یافت. بگذارید امروز روی منحصر بفرد شما بدرخشد. آنهایی که همیشه از همان ایده های همیشگی استفاده می کنند کسانی هستند که در محل کار عقب می افتند. امروز قطعاً روزی نیست که شما از جمع تبعیت کنید. خودتان باشید و موضعتان را بگیرید تا پاداشتان را دریافت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

 

 

 

امروز با روی آسیب پذیر خود روبرو شوید. به چیزی که نیستید تظاهر نکنید. بدانید که می توانید خودتان باشید و بدون آنکه بخواهید جلب توجه کنید خوش بگذرانید. ذهن خود را پایدار کنید و جا برای رشد بگذارید. آن توصیه هایی که به دیگران می کنید را خودتان هم بکار ببندید. امروز یک شروع ملایم ممکن است با مشاجره ای خراب شود. به احتمال زیاد مشاجره و دعوای مهمی نیست، زیرا هنوز همدیگر را خیلی خوب نمی شناسید. ولی ممکن است بدان معنا باشد که هنوز دوست ندارید اینقدر نسبت به هم باز و راستگو باشید. نگذارید چنین چیز کوچکی رابطه ای بدین زیبایی را خراب کند. انرژی مثبت زیادی دارید و این بر کار شما تأثیر مثبتی دارد. حس می کنید قویتر شده اید و از همیشه نیرومند ترید. اگر معامله ای هست که باید انجام دهید یا کسی هست که باید متقاعد کنید، امروز روز این کار است. زیرا موفق خواهید شد.

فال روزانه متولدین مرداد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز روز شماست. نگذارید کسی آن را از شما بگیرد. امروز باید شروع خوبی داشته باشید تا به اهدافی که می خواهید برسید. زمان خود را برای فکر کردن درباره نحوه انجام آن هدر ندهید. فقط شروع کنید. اولین قدم مهمترین قدم است. شما در حال حاضر کنترل احساسات خود را دارید و این به شما کمک می کند که آنچه باید انجام دهید را تکمیل کنید. با آنکه نسبت به کارهای فرد خاصی گیج شده اید، ولی نباید بگذارید که افکارتان سمی شود یا شما را آزرده و عصبانی کند. در حال حاضر شما از کاه کوه می سازید و ایده ای راجع به آنچه در حال وقوع است ندارید. باید صداقت و صراحت داشته باشید. امروز در محل کار حواستان را جمع کنید، زیرا کسی در تلاش است تا به نحوی در کارهایتان دخالت کند. به احتمال زیاد یکی از همکارانتان است که از منصبش سوء استفاده می کند و وانمود می کند که بیشتر از شما می داند. گول او را نخورید و در نهایت باید فقط به خودتان اطمینان داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سفره دلتان را باز کنید و روی حساس خود را بیشتر نشان دهید. هرچه بیشتر احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، آنها هم برای در میان گذاشتن مسائل خود با شما احساس راحتی بیشتری می کنند. دل و منطق شما در هارمونی کامل هستند، پس از این وضع به نفع خود استفاده کنید. حقیقت ماجرا به زودی آشکار می شود. زمان آن رسیده که بیشتر استراحت کنید و دلیل مشکلی که شما را ناراحت کرده بیابید. اگر عشقتان صبر شما را تمام کرده باید زمانی را به تنهایی بگذرانید تا آرامش خود را باز یابید و دوباره احساس نیرومندی داشته باشید. بدین ترتیب بعداً می توانید صحبت معناداری با هم بکنید. ایده های کاری بی وقفه به ذهنتان می رسند، ولی به دلیلی هنوز نیروی زیادی هست که مانعی بر سر راه عملی کردن ایده هایتان گذاشته است. بدانید که بیشتر این موانع فقط زاده ذهنی خودتان هستند.

 

فال روزانه متولدین مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا وقتیکه این درام را در حداقل نگه دارید، امروز روز خوبی برای شما خواهد بود. در این مسیر می توانید از روی هر مانعی بپرید پس نگران هیچ چیز نباشید. شما تیزهوش هستید و در کل کنترل احساسات خود را در دست دارید. به جزئیات رسیدگی کنید و قدم بزرگ بعدی تان را برنامه ریزی کنید. نظافت کنید و همه جا را مرتب کنید و چیزهایی که دیگر لازم ندارید را دور بیندازید. نگذارید احساسات آزاردهنده شما قرار امروز شما را خراب کنند. بعضی وقایع در مورد رابطه قبلی تان شما را عصبی کرده بودند و حال و حوصله نداشتید. بگذارید این احساسات محو شوند و احساسات خوب ظاهر شوند. آرام باشید و تفریح کنید. امروز از کار روتین خود به شاخه دیگری بپرید. دلیلی ندارد که دائماً در روال همیشگی گیر کنید. این بیش از آنچه فکرش را بکنید شما را محدود می کند. چیزهای جدید را امتحان کنید. بدین ترتیب خیلی شگفت زده می شوید از اینکه چطور درهای جدیدی به رویتان باز می شوند.

فال روزانه متولدین آبان

 

 

 

امروز باید خودتان را تا سطح زمین پایین بیاورید و بلندپروازی نکنید. شاید هدف مهمی را فراموش کرده باشید. امروز روز خوبی برای مرور پیشرفت خود و رسیدگی به جزئیاتی است که نیاز به توجه بیشتری دارند. روحیه ماجراجویی خود را زنده نگه دارید. از خودتان می پرسید که آیا باید در مورد عشقتان همه چیز را روشن کنید و تظاهر کنید اتفاقی نیفتاده است یا خیر. اگر قصد دارید امروز سر قرار بروید، عاقلانه این است که قبل از هر کاری بحث و گفتگویی داشته باشید و اگر این کار را نکنید، سکوت های طولانی و خیره شدن های عجیبی خواهید داشت. جسارت داشته باشید. امروز از سوی چیزی یا کسی احساس فشار می کنید. این نیرو از شما می خواهد که بعضی چیزها در مورد کارتان را تغییر دهید. نباید لزوماً در مقابل این ایده مقاومت کنید. شما در نقطه ای بحرانی قرار دارید که بهتر است در این زمان به دیگران گوش دهید.

فال روزانه متولدین آذر

 

 

 

شما توانایی فراوانی برای درک رکن درونی هر موقعیتی دارید. باید واقع گرایی افراد را چک کنید و ببینید که آیا مثل شما فکر می کنند یا خیر. از نقد خود خوب استفاده کنید و خود را از افراد دور نکنید و مردم گریز نباشید. حفره های خالی هر موقعیتی را پر کنید و نکاتی که افراد درک نمی کنند را روشن کنید و پروژه را به مرحله بعدی پیش ببرید. بعضی جنبه های رفتار عشقتان امروز خیلی شما را آزار می دهد. با تحریک کوچکی منفجر می شوید یا از این فرصت برای بررسی مسائل عمیق تری که شما را نگران می کنند استفاده می کنید. زمان صحبت کردن و صراحت و صداقت رسیده است بدین ترتیب از فروپاشی رابطه خود جلوگیری می کنید و آن را احیا می کنید. در محل کار ممکن است امروز از افرادی که در کارشان نظم ندارند عصبانی می شوید. صبر نشان دهید، با آنکه برایتان آسان نیست. بدانید که چیزی ارزشمند وجود دارد که باید با گوش دادن دقیق یاد بگیرید.

 

 

 

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

 

پشت سر کسی چیزی نگویید که اگر پیشتان بود هرگز به رویش نمی گفتید. در روزی مثل امروز خیلی زود به احساسات ضربه می خورد. افراد به طور ناخودآگاه می دانند که شما چیزهای منفی درباره آنها می گویید. اگر اعترافی هست که باید به عشقتان بکنید این کار را بکنید. صداقت داشته باشید و احساسات خود را صادقانه بگویید. امروز بعضی چیزها بین شما و عشقتان خیلی ناجور می شوند، ولی دلیلش این است که هر دوی شما لجوج کله شق هستید و نمی خواهید یک قدم به سمت آشتی بردارید. اگر بتوانید در مورد این موضوع خاص کوتاه بیایید، کمک زیادی به رابطه خود کرده اید. در غیر این صورت راه ارتباطی بین شما خیلی دشوار و سخت می شود. ایده های شما خلاقانه و فناورانه تر از همیشه هستند، پس به درخششی که امروز در محل کار می یابید دقت کنید. این ایده ها در صورتی که آنها را درست پیاده کنید شما را به جاهای خوبی می رسانند.

فال روزانه متولدین بهمن

 

 

 

 

وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد باید بهترین کار را برای خودتان انجام دهید. فکر نکنید که باید این وظایف را فقط بدین دلیل انجام دهید که نسبت به گذشته احساس گناه می کنید. آنها را انجام دهید چون می خواهید که این کار را بکنید، نه بدین دلیل که حس اجبار دارید. تنها اجباری که دارید خودتان هستید. اگر واقعاً تمایل دارید که به کسی کمک کنید، این کار را بکنید، ولی خودتان را در این کار فدا نکنید. می توانید امروز بیرون بروید و زمان خیلی خوبی را سپری کنید تا از این حال و هوا خارج شوید. شما دلایل زیادی برای ناراحت شدن دارید، ولی اگر به رابطه ای که در آن هستید ارزش قائلید، راهی برای رسیدگی به آن می یابید و آن را پشت سر می گذارید. مراقب افرادی که کلمات قشنگی در محل کار می زنند باشید. این فرد زیادی باد کرده و هیچ ارزشی ندارد. او سعی می کند به نحوی شما را ناراحت کند پس حواستان باشد گول او را نخورید.

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

 

 

 

 

زمان آن رسیده که از فعالیت های شتابزده روزهای اخیر دست بردارید و ذهن آرامتری داشته باشید. به جزئیاتی که قبلاً نتوانسته بودید رسیدگی کنید بپردازید و در این میان تفریح را فراموش نکنید. حالا زمان آن است که به درون رو کنید و درونتان را منعکس کنید. به منابع درونی خود در مقابل اعمال برونگرای خود اعتماد کنید. پایدار باشید و بگذارید احساسات شما با جنبه عقلانی تان در تماس باشند. تنش های پنهانی ممکن است بین شما و عشقتان پیش آیند پس باید مراقب باشید. شاید با این واقعیت روبرو شوید که حداقل در سطحی، شما با خودتان یا با او صادق نبوده اید. بهتر است که زمانی را به این اختصاص دهید و ببینید که چه احساسی دارید و ببینید واقعاً چه می خواهید. امروز نگران ثبات قدم یا اهل عمل بودن در محل کار نباشید. حتی اگر تلاش کنید، زیاد موفق نخواهید بود. بهتر است انرژی خود را روی ایده های منحصر بفرد و عالی متمرکز کنید. این ایده ها شما را به جاهای خوبی می رسانند.

مهدی رهنما بازدید : 21 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی دانید اول كدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست كه سرتان خیلی شلوغ است، بلكه بدین معنی است كه واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول كنید. شما نیاز پیدا خواهید كرد برای محدود كردن گزینه های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینكه حتی شما هم نمی توانید همه كارها را انجام دهید.

اردیبهشت: باوجود اینكه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده اید، ولی اكنون دوست دارید كمی در محیط های هیجان انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل كرده است و شما همیشه از سیر و سفر كردن در سرزمین رویاها لذت برده اید. اما نباید زیاد هم ریسك بكنید، رویاهای شما تحقق نمی یابند، مگر اینكه شما اطمینان حاصل كنید مسیری كه در پیش گرفته اید واقعاً همان چیزی است كه می خواسته اید.

خرداد: امروز شما در رویاهایتان می توانید در دام عشق گرفتار بشوید، خواه این رابطه بر پایه واقعیت باشد یا نباشد، برای اینكه سیاره بخت شما یعنی عطارد با سیاره گمراه كننده نپتون هماهنگ شده است. اما انتظار نداشته باشید یك رویای قدیم مشابه دوباره به ذهنتان برگردد. درعوض باید حواستان جمع باشد و اول همه جوانب را بررسی كرده و بعد عاشق شوید.

تیر: با وجود اینكه امروز شما تصمیم گرفته  اید كارهای نیمه كاره زیادی را تمام كنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده كنید، آرامش خود را حفظ كنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای كاری، بلكه برخی از كارهای تكراری روزانه تان را كمتر كرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه كنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها كارهایی بودند كه شما مدتها خودتان را ازشان محروم كرده بودید. شما بعداً هم می توانید تعهدات خود را انجام دهید.

مرداد: ممكن است شما فكر كنید كه عصبانیتتان فروكش خواهد كرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یكی از افرادی كه با شما رابطه ای صمیمانه دارد به جای اینكه از برنامه های شما پیروی كند طبق برنامه ریزی خودش عمل كند. لزومی ندارد به دلیل اینكه شما می خواهید محیط اطرافتان را تحت كنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد كنید. حتی اگر متوجه نشدید كه چه دلیلی باعث متفاوت عمل كردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر كه دلشان می خواهند كارهای عجیب بكنند.

شهریور: اكنون كه ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممكن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش كردن برای حل این مشكل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینكه حتی زمانی كه شما در مسیرهای مختلفی پیش می روید نیاز دارید كه هم به عقلتان رجوع كنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد كه خودتان به تردیدهایتان فكر كنید، مگر اینگه فكر كنید حتماً باید یك اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی كه نتایج فعالیتهای شما آشكار می شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.

مهر: شما امروز ممكن است فكر كنید كه باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان كنید، اما وقتی كه سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می شود، اعتراف كردن به آرزوهای غیرعادی تان نسبت به آن چیزی كه فكر می كردید می تواند هم لذت بخش تر و هم اطمینان بخش تر باشد. انتظارات شما می توانند مانع این كار بشوند، اما مادامی كه شما نتایج این كار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممكن نخواهد بود.

آبان: امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال كردن رویاهای تحقق نیافته تان اختصاص بدهید. اكنون كه نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده اند شما هم می توانید از این فرصت استفاده كرده و سیر و سفری سرگرم كننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینكه لزومی ندارد انگیزه های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید كه بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری كرده اید.

آذر: هر قدر كه رویاهای شما به واقعیت نزدیك تر می شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می دهید. امروز آروزهای شما می توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه ای بگشایند، اما هرچقدر كه شما به مراحل پایانی نزدیك تر می شوید، نسبت به انتخابی كه كرده اید نامطمئن تر می شوید. فراموش نكنید كه هم اكنون مرز باریكی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می توانید آن را تغییر بدهید.

دی: عموماً شما توانایی این را دارید كه با یك رفتار معقول با دیگران همكاری متقابل برقرار كنید. با وجود این امروز برایتان سخت است كه تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل كردن به برنامه های خود ایجاد كنید. در حالی كه شما از اصول خود پیروی می كنید عاقلانه ترین راهبرد این است كه همه چیز را رها كرده و به خدا واگذار كنید.

بهمن: امروز خواه شما در دنیای واقعیت سیر كنید خواه در عالم رویا به سر ببرید، روزی پر از احساسات عاشقانه برای شما خواهد بود. ونوس زیبا همراه با سیاره بخت شما یعنی اورانوس در حال تغییر دادن سیستم شما هستند. با توجه به وجود اورانوس نگران پایداری و ایستادگی نباشید. فراموش نكنید كه فقط به دلیل اینكه یك فرد متفاوت شما را هیجان زده كرده، نباید نباید خیلی زود برانگیخته شده و واكنش نشان بدهید.

اسفند: اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا كنید، در حالی كه موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می شود، همه رنگها نیز كاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینكه دنیای كاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت كنید، برای اینكه عطارد با نپتون در سازگاری كامل به سر می برد. از همان جایی كه هستید به رویاهایتان فكر كنید و سعی كنید حداقل یكی از آنها را به واقعیت تبدیل كنید.

مهدی رهنما بازدید : 23 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز برای شما سخت است كه بدون فكر كردن به اینكه چگونه می توانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی كنید به آنها نگاهی بیندازید. شما در این مورد خیلی سریع تصمیم می گیرید و در حالیكه در مورد فرار كردن از مسئولیتهایتان صحبت می كنید ممكن است ناخواسته كسی را ناراحت كنید. مواظب باشید، برای اینكه ممكن است شما خیلی بیشتر از آن چیزی كه فكر می كنید عصبانی شوید. حتی اگر اكنون تنها هدف شما لذت بردن و خوش بودن است، هنوز عاقلانه ترین راه این است كه ابتدا كارهایی كه مفید و سازنده هستند را انجام دهید.

اردیبهشت: كار كردن سخت و بیش از اندازه را متوقف كنید و زمانی را با فعالیتهای لذت بخش كه در خانه می توانید انجام دهید سپری كنید. گذراندن وقت در یك باغ یا در یك محیط زیبا می تواند برای مدتی ذهنتان را از مسائل پیچیده دور نگه دارد. شما نمی توانید سیل افكاری كه به ذهن شما می آیند را متوقف كنید، اما می توانید توجهتان را به سمت موضوعات لذت بخش تر هدایت كنید.

خرداد: تعیین كردن مرز بین زیركی و حماقت كار سختی است و شما در حال حاضر نمی توانید روی این لبه باریك زندگی كنید. اما از شكست خوردن نهراسید، برای اینكه هوش فوق العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی كیوان به اندازه كافی می تواند از شما حفاظت كند. لزومی ندارد هر فكر جالبی كه به ذهنتان می آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده هایتان را برای خودتان نگه دارید می توانید قدرت و اعتبار بیشتری كسب كنید.

تیر: اگرچه سركوب كردن رویاهایتان ممكن است شما را ناراحت كند، ولی برای مدت كوتاهی بهترین كاری است كه به شما توصیه می شود. به جای اینكه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته ای سفر كنید، عاقل باشید و هم اكنون روشی را بیابید كه قدرت تخیل شما را تحت كنترل خود درآورد. شریك كردن یك نفر دیگر در رازهایتان به شما كمك می كند كه به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.

مرداد: برقراری یك رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما كاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فكر می كنید با ابراز نكردن احساساتتان می توانید از قبول كردن این رابطه احساسی فرار كنید، شما باید خوب استراحت كنید و بعد در مورد آن صحبت كنید. پس معطل نكنید، برای اینكه امكان دارد تا چند روز آینده كم كم دید مثبت خود را از دست بدهید.

شهریور: هم اكنون اتفاقات بسیار مهمی در زندگی شما در حال وقوع است كه اگر به آنها خیلی جدی توجه نكنید، فرصتهایتان را از دست خواهید داد. با وجود این اگر بتوانید گاهی اوقات از موضوعات بسیار بی اهمیت لذت ببرید، شما در دراز مدت بیشتر می توانید سازنده باشید. كلید خوشبختی شما در متعادل بودن است.

مهر: امروز وقتی كه شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می كنید دوستانتان شما را تشویق خواهند كرد، برای اینكه آنها حتی زمانی كه شما كارهایی كه دوست دارید را انجام می دهید شما را بیشتر تحسین می كنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه كردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید كاری را انجام دهید كه برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفكر می تواند باعث به وجود آمدن یك موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده كند تا از امروز با خاطره خوبی یاد كنید.

آبان: برای شما لازم است كه نسبت به قبل اجتماعی تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اكنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یك پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امكان دارد كه این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینكه تعهدی را به صورت جدی قبول كنید باید در طول روز چندین بار در موردش فكر كنید.

آذر: در حالی كه شما كارهای عقب افتاده ای را كه قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته اید را جبران می كنید، لازم است كه خیلی با این مسأله راحت برخورد كنید. این اتفاق آنقدر هم كه به نظر می رسد بد نیست، برای اینكه توجه كردن به مسئولیتهای كاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی كردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسك كردن را نداشته باشید، اما اگر شما به كارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه كه فكر می كردید وقت آزاد پیدا خواهید كرد.

دی: شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار كردن بین مسئولیتها و علاقه تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده اید. حتی اگر به نظر می رسد كه نمی توانید بیشتر از یك انتخاب داشته باشید، شما می توانید قوانینی را خلق كنید كه به واسطه آنها در حین تفریح كردن هم بتوانید شایستگی خود را نشان بدهید. اما با فكر كردن به اینكه باید در راستای این اصول حركت كنید خودتان را محدود نكنید.

بهمن: ممكن است شما فكر كنید كه دیگران از شما شادتر هستند و زندگی بهتری دارند، ولی این فكر یك خیال باطل است. در حالی كه شما خود را با دیگران مقایسه می كنید، وقتی كه شما از بیرون به زندگی آنها نگاه می كنید، همه چیز متفاوت به نظر می رسد. به جای اینكه نگران باشید كه چگونه می توانید با دیگران برابری كنید، همین الان تصمیم بگیرید كه چه كارهایی می خواهید انجام دهید و بعد قدمهایی كوچك اما مشخص شده بردارید، تا چیزی كه منتظرش هستید اتفاق بیفتد.

اسفند: به نظر می رسد كه شما نسبت به قبل نافرمان تر شده اید، برای اینكه شما نمی توانید به درستی منظور خود را بیان كنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت كنید كه به شما ربطی ندارند، بنابراین ممكن است نتوانید آنها را سانسور كنید. متأسفانه ممكن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده های متفاوت را بپذیرید.

مهدی رهنما بازدید : 46 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 

فروردین: شما دوست دارید برای رفتن به یك جشن به دیگران بپیوندید، اما نمی خواهید تمام وقتتان را بیرون از خانه بگذرانید. وقت گذارنی كردن و غذا خوردن با دوستان برای شما سودمند است، اما در نهایت شما می خواهید كه بخشی از وقتتان را به استراحت كردن اختصاص داده و تنها باشید. نگران این نباشید كه اعتبار اجتماعی تان خدشه دارد شود. با شناسایی كردن نیازهای واقعی خود بیشتر به خودتان اهمیت بدهید.

اردیبهشت: با وجود اینكه بسیاری از دوستان شما قصد دارند در یك مهمانی شركت كنند، شما مهمانی رفتن را به آخر هفته موكول كرده اید و نمی خواهید زیاد برایشان انرژی صرف كیند. شما كارهای زیادی پیش روی خود برای انجام دادن دارید و می خواهید نیروی خود را برای زمانی كه بهش نیاز دارید ذخیره كنید. اما به یاد داشته باشید كه گاهی اوقات شركت كردن در جمع و تفریحات كردن نیز می تواند با شیوه ای متفاوت به شما نیروی تازه ای بدهد.

خرداد: قبل از اینكه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان كاری را انجام بدهید كه از انجام دادنش لذت می برید. برای اینكه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از كارهایی كه كرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

تیر: شما معمولاً بیشتر از حد معقول پول خرج می كنید، به خصوص اگر در یك مهمانی نقش میزبان را داشته باشید. البته شما می خواهید با تهیه كردن بهترین غذاها و نوشیدنی ها احساس خوبی را در دیگران ایجاد كنید، اما ممكن است این موضوع آنقدر كه برای شما اهمیت دارد برای آنها مهم نباشد. اگر شما بیش از حد پول خرج كنید، تنها نتیجه ای كه دارد این است كه در آخر هفته با كمبود بودجه مواجه می شوید.

مرداد: منطق به شما حكم می كند كه از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می كند كه زمانی كه دیگران در حال تفریح كردن هستند شما به دنبال كسب مال و ثروت باشید. شما اكنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند كه چه كاری باید انجام بدهید استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی كه سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای تگران شدن وجود ندارد.

شهریور: هنگامی كه شما برای كمك كردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید كه در جلوی جمع به دیگران كمك كنید؛ و واقعاً دوست ندارید كه شناخته بشوید. اغلب اوقات همین كه بفهمید كار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید كرد و شما می توانید هر تصمیمی كه گرفته اید را به اتمام برسانید.

مهر: شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید كه چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور كامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید كه برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشكار كردن آن مقاومت كنید برای آنكه هیچ عجله ای برای افشا كردن وجود ندارد.

آبان: زمانی كه قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان كارهایی را انجام بدهید كه قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینكه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی كردن این مرزها تلف نكنید. فقط به قراردادهای اجتماعی توجه كنید، برای اینكه این كار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.

آذر: امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این كار را نخواهید كرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب كردن دارید؛ یا به تفریح و شادی كردن مشغول شوید و یا سخت كار كنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح كنید. زمانی كه شما تصمیم می گیرید به پیك نیك بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی كنند. ذهن شما هم اكنون در فراغت كامل به سر می برد، پس تا جایی كه می توانید از زندگی لذت ببرید

دی: شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را كه بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام كردن به حال خود رها كنید. شما ترجیح می دهید اول كارتان را تمام كنید و بعد استراحت كنید. اما امروز شاید نتوانید این كار را بكنید. برای اینكه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و كارهای سطحی آنان شركت كنید. مقاومت كردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی كنید و بعد به سر كار خود برگردید.

بهمن: امروز شما می توانید یك شریك و همراه كامل برای لحظه های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی كنید. شما به جای اینكه با یك نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می دهید آزادی این را داشته باشید كه هر كاری دلتان می خواهد انجام دهید. با وجود این اگر كمی خویشتن داری از خود نشان دهید، می توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال كنید.

اسفند: خوشبختانه، ایده پیك نیك رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد كه برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشكلات مربوط به كار و همكاران خود را فراموش كنید. و اكنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید كه بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمركز شوید. فراموش نكنید كه شما زمان كافی برای رسیدن به كارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت كنید.

مهدی رهنما بازدید : 24 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: سیاره بهرام هم اكنون وارد ششمین خانه شما شده و شما را تحریك می كند كه راندمان و كارآیی خود را به طور كلی افزایش بدهید، دراین هنگام تحولی در وقایع روزمره زندگی شما به وجود می آید. یك روش برای بالا بردن كارآیی توجه كردن به محیط پیرامونتان می باشد. با وجود اینكه امروز با مشكلات زیادی مواجه می شوید، هدفهای كنونی شما عرصه ای برای شما فراهم می كنند كه بتوانید در روزهای آینده فعالیتهای خاصی را آغاز كنید.

اردیبهشت: هم اكنون زمان كار كردن و سر و سامان گرفتن از نظر كاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح كردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما كه خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط كامل برنامه های خود را سازماندهی كنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می شود كه شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده كنید، خواهید دید كه هرچیزی امكان پذیر می شود.

خرداد: كاملاً واضح است كه وقتی شما كارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی توانید هیچ كدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینكه كار بعدی تان را شروع كنید فقط برای تمام كردن یكی از وظایفتان تمركز كنید، كارهای زیادی انجام نشده باقی می مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می كند، ولی در حال حاضر كیفیت كارهایتان نسبت به كمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

تیر: تهیه كردن یك برنامه ریزی روزانه برای اینكه بدانید برای هفته های آینده چه كارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه ای است. اگرچه شما دلتان می خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت كردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی كنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به كار كردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

مرداد: امروز سیاره بهرام در حال ترك كردن نشانه شما است و با شما خداحافظی می كند. زندگی شما هم اكنون پرجنب حوش و سرشار از انرژی شده است و شما نگران این هستید كه اوضاع به حالت طبیعی برگردد. از یك طرف الان وقت این رسیده كه به آرامی پیش رفته و دوباره انرژی هایتان را ذخیره كنید. شما می توانید برای مدتها بدون اینكه خسته بشوید به این روش ادامه دهید. اگر از وقتتان عاقلانه استفاده كنید برای پیش آمدهایی كه در روزهای آینده اتفاق می افتد آمادگی پیدا خواهید كرد.

شهریور: در حالیكه بهرام در نشانه شما قرار می گیرد و به شما گرما می بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی كه در زندگی تان اتفاق افتاده است آماده كنید. اما توصیه نمی شود كه به خاطر این انرژی های تازه یافت شده خودتان را خسته كنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده كنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بكنید كه تا به حال وجود داشته است.

مهر: با وجود اینكه شما تعهداتی را به دیگران داده اید كه باید آنها را به طور كامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید كه تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینكه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به كارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی كه امكان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه كه دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به آرامش برسید.

آبان: برنامه ریزی كردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امكان را می دهد كه آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید كه آزادانه عمل كنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی كه بالاخره شروع به كار كردن كردید واقعاً می تواند به شما كمك كند پربارتر از قبل عمل كنید.

آذر: اگرچه شما برای آینده ایده های بزرگی را در نظر دارید، ولی در حالی كه سیاره بهرام در دهمین خانه شما كه مربوط به كار و وظایف شغلی است قرار می گیرد، شما نیاز پیدا می كنید كه انرژی تان را بر روی برخی از وظایف خیلی خاص متمركز كنید. تبدیل كردن هدفهای بلند مدت به چندین برنامه شخصی كوچكتر، به شما كمك می كند كه بدانید در آینده چه كارهایی باید انجام دهید. اول قدم های كوچك بردارید، و بعد كم كم قدمهایتان را بلندتر كنید.

دی: باوجود اینكه ممكن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی كه از شما شده است ناراحت باشید، ولی اكنون توانایی این را دارید كه بیشتر از قبل كار كنید. با وجود این اگر شما تلاش كنید كه همه كارها را یكدفعه تمام كنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام كار كردن و پیروی كردن از یك برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد كرد. به یاد داشته باشید كه راههای میان بر شما را به هدف نمی رسانند، پس از وقتتان استفاده كرده و كاری را كه درست است انجام دهید.

بهمن: وقتی كه بهرام وارد هشتمین خانه شما كه مربوط به روابط صمیمانه است می شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می شود. برای اینكه شما طبیعتاً با دوستی هایی كه تصادفی به وجود می آیند راحتتر برخورد می كنید. این سخن به معنی این نیست كه شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلكه بدین معنی است كه شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می خواهید فكرتان آزاد باشد. فراموش نكنید كه این آزادی اكنون می تواند به شما كمك كند كه ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

اسفند: زیادتر شدن كارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقراركردن با یك شریك پرجنب و جوش و یا یك دوست جدید جلب می كند. اما این كار چندان هم ساده نیست، برای اینكه شما می توانید موانعی را كه پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله كنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد كنید وگرنه بعداً انتقاد كردن از موانع و مشكلات هیچ فایده ای نخواهد داشت.

مهدی رهنما بازدید : 29 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: در حالی كه شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می كنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی كه به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی كار كنید. این را هم در نظر داشته باشید كه ممكن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی كه تا كنون رهبری كرده اید بشوید.

اردیبهشت: شاید شما دلتان می خواسته كه آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یك روز خوب را به طور كامل خراب خواهید كرد. به جای صحبت كردن در مورد اتفاقات بدی كه افتاده است، عصبانیت خود را به عملكردی صحیح تبدیل كنید. به كارهایی كه می توانید برای بهتر كردن زندگی تان انجام دهید فقط فكر نكنید، بلكه این كارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نكته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود كه در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

خرداد: شما امرو تقریباً برای تفریح كردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود كه شما از یك ملاقات كوچك بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته كشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود كه این كار را بكنید. به جلوحركت كرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یك سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

تیر: شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد كرده اید و این موضوع همان قدر كه می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یكی از بزرگترین تواناییهای شما این است كه می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر كنید. باوجود اینكه صبركردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از كارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید كه كاری جدید را شروع كنید وخیلی سریع آن را تمام كنید. فرامش نكنید كه كمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

مرداد: شما بسیار به سفر كردن علاقه پیدا كرده اید و دوست دارید یا به كوهستان و یا به جزیره ای كوچك بروید. هیچ چیزی اكنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف كند. تنها مشكلی كه وجود دارد این است كه شما اگر رویاهایی خود را مطرح كنید ممكن است بیشتر از قبل برای انجام این كار وسوسه شوید. اما این كار غیر ممكن نیست، بنابراین تا موقعی كه مطمئن نشده اید هر چیزی كه برای این مسافرت لازم است را تهیه نكرده اید، برای تبدیل كردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نكنید.

شهریور: شما امروز نمی توانید آن كارهایی كه می دانید باید انجام دهید و آن كارهایی كه نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می گوید كه موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود كه در خفا و پنهانی شروع به كاوش و جستجو كنید. شما در حالی كه یك سری اطلاعات باارزش را كشف می كنید كه شما را به مسیر جدید هدایت می كنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را كه نیاز دارید داشته باشید.

مهر: امروز ممكن است یكی از دوستان یا همكارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یك گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یك نفر دیگر آشكار كنید. اگر به نظر می رسد كه این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی كه دور خود كشیده اید را خراب كنید. سعی كنید كه منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید كه ادامه بحث به كجا می كشد.

آبان: فقط كار كردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می كند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح كنید. البته تا موقعی كه شما كارهایتان را تمام نكرده اید این كار غیر ممكن است، اما شما اكنون در حین اینكه كار می كنید برای لحظه كوتاهی می توانید كمی هم خودتان را سرگرم كنید. تمام كارهایی كه لازم است انجام شود بیان كننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی كارهایی كه باید انجام دهید متمركز شوید بنابراین آخر هفته كاملاً برای تفریح كردن آمادگی خواهید داشت.

آذر: زمانی كه شما انگیزه حركت كردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید كه بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است كه كمی صبر كنید و ببینید كه بعداً چه احساسی پیدا خواهید كرد. وقتی كه شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع كردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یك واكنش سریع پاك بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

دی: وقتی كه شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت كنید مشكلی برایتان به وجود می آید، برای اینكه شما فهمیده اید كه جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی كه می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید كه با موضوعی كه باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد كیند. فكر كردن به این موضوع واقعاً به شما كمكی نخواهد كرد، برای اینكه فقط بیشتر شما را عصبی می كند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت كنید.

بهمن: اكنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد كردن دیگران واقعاً كسانی را كه به شما نزدیكند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید، اما كاملاً مشخص است كه شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد كه دیگران به خاطر عملكردهای شما ناراحت شده اند، آنها را مطمئن كنید كه شما قصد ندارید به كسی ضرر بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی كه كشف كرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یك نفس عمیق كشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.

اسفند: شما می دانید كه چیزی در حال تغییر كردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید كه آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینكه نمی دانید كه چگونه باید احساسات خود را ابراز كنید. به جای اینكه متكی به كلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم كردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت كه لازم شد می توانید مقصود خود را بیان كنید.

مهدی رهنما بازدید : 21 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: دوری كردن از تنش ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می رسد. اما این كار زیاد هم ساده نیست، برای اینكه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه كرده اید،ممكن است اجازه ظهور پیدا نكند. زمانی كه شما تشخیص بدهید هیچ اجباری وجود ندارد كه گزینش شما همه چیز و یا هیچ باشد، شما خیلی زود پیشرفت خواهید كرد.

اردیبهشت: دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی كه آنها با شما مخالفت می كنند، شما عصبانی می شوید. متأسفانه وقتی كه عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می كنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید كه این كار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ كس نخواهد كه خودش را عوض كند، هیچ مسأله پیچیده ای حل نخواهد شد.

خرداد: امروز برایتان سخت است كه در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینكه هر فكر جدیدی كه از ذهن شما برمی خیزد می تواند تبدیل به یك زنجیره از توهمات تبدیل شود كه شما را به یك سیر و سفر ذهنی مطلوب می برند. ممكن است شما توانایی گشت و گذار كردن در طی رویاهای روزانه تان را داشته باشید، اما اكنون شما باید واقع بین باشید. از یك یا دو كار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فكری وسواس  گونه نسبت به دنیای درونی تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

تیر: به فكر دیگران بودن فقط یك كار انسان دوستانه نیست، این عمل خوب زیربنای فلسفی مسیر زندگی شما را تشكیل می دهد. این سخن به معنی این نیست كه شما فقط با افرادی كه می شناسید بامحبت رفتار می كنید، برای اینكه به نظر می رسد سرشت والای شما نتواند بین یك فرد غریبه و یك دوست تفاوت قائل شود. از نظر دید معنوی همه اشخاص با هم برابرند. اگر شما تمایل داشتید كه به یك نفر كمك كنید ولی به شخص دیگری یاری نرسانید، باید دوباره به انگیزه های خود رسیدگی كنید.

مرداد: امروز شما می توانید هم با فرد بازنده ای احساس همدردی كنید و هم فرد برنده ای را تحسین كنید. كه این دو رفتار با هم تناقض دارند. اما تفكرات شما در مورد فرد برنده ممكن است مثل قبل نباشد. شما می دانید كه به موفقیتهای خارجی در راستای شهرت و خوشبختی بیش از حد بها داده شده است. از نظر شما شخصی ایده آل است كه مهربان و خلاق بوده و قدرت ریسك كردن را نیز داشته باشد.

شهریور: به نظر می رسد تمام افراد نسبت به برنامه های آتی خود نگران هستند، و این آشفتگی دور و بر شما كمی شما را عصبی كرده است .شما درگیر واقعیت ها هستید و این امر وقتی كه یك نفر نمی تواند منظورش را به شما بفهماند باعث ناراحتی شما می شود. آرامش داشته باشید؛ وقتی كه شما در مورد دیگران قضاوت می كنید، این عمل باید منجر به قضاوت خودشناسانه هم بشود.

مهر: تمركز كردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این كار را نكرده اید. این سخن به معنی این نیست كه شما انسان تنبلی هستید، بلكه فقط به این دلیل است كه شما از شغلی تكراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می دهید كه استعدادهای خلاقانه تان را گسترش دهید.

آبان: امروز در حالی كه ماهی های برج حوت به سمت پنجمین خانه تان حركت می كنند، باید بیشتر شبیه یك دلفین ظاهر شوید نه یك عقرب. اما شما الزاماً نمی خواهید كه وارد بازی یك نفر دیگر شوید، شما می خواهید قوانین شخصی خودتان را اجرا كنید. مصالحه كردن با فردی كه در بین راه او را دیدید از آن چیزی كه فكر می كردید ساده تر است.

آذر: شما می توانید تحت تسلط یك افسون جادویی زندگی كنید كه باعث می شود شما فكر كنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی كه اصلاً این گونه نیست. بهتر است كه امروز با دیدی خوش بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینكه روشن نبودن ایده های شما به طور طیبعی می تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه افكنی كند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می گردند، بنابراین تصمیم گیری های بزرگ را به بعد موكول نكنید.

دی: شما طبیعتاً با تفكراتتان كاملاً هماهنگ شده اید، بنابراین زمانی كه شما به مفاهیمی كه برایتان ناشناخته است نزدیك تر می شوید احساس راحتی نخواهید كرد. دیگران می توانند به شما توجه كنند و شاید هم بتوانند آنچه را كه شما قبلاً گفته اند كلمه به كلمه تكرار كنید، اما هنوز هم امكان دارد كه نقطه نظرات شما را از دست دهند.

بهمن: امروز باید خیلی مواظب پولتان باشید، برای اینكه شما می توانید آنقدر مشتاق رسیدن به تخیلاتتان بشوید كه نتوانید تصویر ذهنی تان را تغییر دهید. اما پول خوشبختی نمی آورد، حتی اگر شما خودتان را درگیر خریدن كردن چیزهایی مثل لباسهای جدید، یك اثر هنری و یا یك اسباب بازی صنعتی كنید. به جای اینكه به فكر كمكهای مادی باشید، ذهنتان را معطوف به كارهایی بكنید كه می توانید انجام دهید نه آن كارهایی كه انجام داده اید.

اسفند: اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینكه این موضوع وقتی كه ماه به نشانه شما باز می گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می رسد كه شما نسبت به آنچه كه در پیرامونتان اتفاق می افتد بی اهمیت هستید. ممكن است قادر نباشید حوادث خارجی را اصلاح كنید، اما شما بر روی عكس العمل های خودتان كنترل كافی دارید.

مهدی رهنما بازدید : 18 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: در حالی كه دوران ابهام و سردرگمی به پایان می رسد می توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممكن است به مسائلی كه امروز می آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یك تصویر ذهنی كامل داشته باشید، سپس می توانید به موضوعاتی بپردازید كه هنوز نیاز به این دارند كه رویشان كار شود. زمانی كه به دوستانتان احتیاج دارید از تكیه كردن بر كمكهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.

اردیبهشت: فقط به خاطر اینكه بتوانید قابلیتهای شخصی خود را نشان دهید، همراهی كردن با یك گروه را فراموش كنید. امروز تعریف كردن نیازهای شخصیتان و سپس برنامه ریزی كردن بر اساس آنها برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به خاطر طرز فكر دوستانتان و خانواده تان نگران نباشید. حتی اگر آنها انگیزه های شما را متوجه نشوند، وقتی كه شما در مسیر خود شروع به كار می كنید این موضوع برایشان واضح تر می شود.

خرداد: زمانی كه دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان كار آسانتری می شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید كه به خاطر راضی كردن یك شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول كنید. اگر شما چیزی برای قسمت كردن با دیگران دارید با رضایت كامل این كار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی كاری را برای فردی انجام دادن همان قدر كه برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

تیر: ممكن است كه امروز شما حوصله رویارویی با تنشها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی كه دوستش دارید صمیمی تر می شود، شما بیشتر ازش فاصله می گیرید. شاید ترسهای شما توجیهی برای این كار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممكن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نشوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند كه اخیراً اتفاق افتاده اند.

مرداد: اگر یك شخص غیرعادی در زندگی شما وجود دارد، سعی نكنید كه او را عوض كنید. اكنون موقعیت مناسبی نیست كه بخواهید فرد دیگری را شبیه ایده آل هایتان بسازید. در مورد دیگران خیلی سریع و بر اساس اولویتهای خودتان قضاوت نكنید، برای اینكه تصور كردن این موضوع سخت است كه آنها هم با همان موضوعاتی كه برای شما دارای اهیمت هستند برانگیخته بشوند. سعی كنید به خودتان بقبولانید كه در مسیر زندگی راههای زیادی وجود دارد و لزوماً راهی كه شما برگزیده اید برای دیگران مناسب نیست.

شهریور: ارتباط برقرار كردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینكه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل كه در گذشته احساس راحتی می كردید، دوباره به روال یكنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی كنید با شیوه های جدید كارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو كنید.

مهر: امروز شما برای قدری تفریح كردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است كه تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفكر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می شود نتوانید خوب فعالیت كنید. در موقعیتی كه شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، كمی نرم خویی می تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان كمك كند.

آبان: امروز رفتار شما به گونه ای است كه دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی كه آنها به شما می گویند كه به چه می اندیشند شما مأیوس می شوید. شما می خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می خواهند كه شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینكه با فردی كه علاقه ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار كنید، باید برای تحقیق كردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

آذر: امروز روز مناسبی برای فراموش كردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می باشد. آنها از بین نمی روند اما به منظور رسیدن به یك بینش جدید لازم است كه بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یك مرخصی یا تعطیلات كوتاه مدت است. امروز فقط به چیزهایی بپردازید كه نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فكر استراحت و آرامش نباشید.

دی: توجه كردن به موضوعی كه شما اخیراً آن را نادیده گرفته اید بهانه ای به دست شما داده است. بازگشتن به فعالیتهای تكراری گذشته باعث می شود حالت فعالیت شما به گونه ای شود كه شما فكركنید كه هیچ فعالیت غیر ضروری ای را انجام نمی دهید. اما اجازه ندهید كه بیش از حد خودتان را با كارهایی كه قبلاً انجام می دادید محدود كنید. اینها مربوط به گذشته شما بودند و اكنون شما باید به آینده نگاه كنید.

بهمن: حتی اگر شما عادت داشته اید كه افراد جدیدی را وارد زندگی خود كنید، اما امروز ممكن است كه شما شخصی را وارد زندگی خود كنید كه به واسطه حس ششم او را شناخته اید. اگرچه شاید بار اولی باشد كه او را ملاقات می كنید، اما برای شما اینگونه به نظر می رسد كه مدت زیادی است كه او را می شناسید. مراقب باشید، برای اینكه ممكن است وسوسه شوید كه قبل از اینكه حتی تشخیص بدهید كه او چه كسی است، با او ارتباط نزدیك برقرار كنید.

اسفند: علی رغم وابستگی های مذهبی شما، امروز می تواند روز نوسازی امور معنوی برای شما باشد. اما این نوسازی ممكن است كه مربوط به اصول قراردادی مذهبی نباشد. جادوی آفرینش مستقیماً به واسطه زیبایی طبیعت و وفور نعمت در زندگی با شما صحبت می كند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 2,660
  • بازدید کلی : 44,652