loading...
همه چی اینجاست
نویسنده بازدید : 30 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

خصوصیت زوج خوشبخت

 

عشق راهی برای ابراز احساسات است امابرای ابراز عشقتان نباید حتما منتظرمناسبات وفرصت های خاص باشید بابه کاربستن این عادات ساده اما مهم در زندگی خود رابطه عشقیتان را بیش از بیش رونق بخشید تا شما نیز جززوج های خوشبخت به حساب بیاید

 

1-به همسرستان احترام بگذارید به هیچ عنوان در مورد همسرتان پیش کسی بدگویی نکنید وقتی درمورد اوصحبت می کنید بگذار یدعشق واحترام شما برای همه اشکار شود 

 

 

 

 

 

2-یادتان باشد هرچه بیشتر برای رابطه تان وقت بگذارید بیشر عایدتان می شود بگذارید عشق وعاشقی بخشی از زندگی روزانه شمارا از ان خود کند

 

نویسنده بازدید : 18 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

رویانیان: از دایی حمایت کنید او آبرومند و آقای گل دنیاست/ هواپیما که «گل دربی» نیست فتوشاپش کنیم!


مهدیه جباری : محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ از هواپیمای جدید تیمش می گوید. هواپیمایی که قرار است در کنار فروشگاه ها و رستوران های زنجیره ای ، پرسپولیس را به پول برساند. این پرواز یک ایرباس 320 جدید است که خطوط هوایی قشم ایر بعد از واگذاری علی دایی به پرسپولیس ، به این تیم واگذار کرده و لباس پرسپولیس را هم به تنش کرده است.
رویانیان در این باره می گوید:« ما با توافقی که با یکی از خطوط هوایی داخلی داشتیم ، یک پرواز اختصاصی به نام پرسپولیس گرفتیم. این هواپیما 300 نفر را در هر پرواز می تواند جا به جا کند. یک هواپیمای نو است که تازه به ناوگان هوایی ایران اضافه شده. کار طراحی و رنگ پردازی اش انجام شده و از این پس با نام پرسپولیس در خطوط ایرانی و خارجی برای ما پرواز می کند.»
اما این پرواز قرار است تیم را جا به جا کند یا فقط برای درآمدزایی است؟ رویانیان در این باره می گوید:« تیم تنها در پروازهایی با این هواپیما همسفر می شود که برای مان صرفه اقتصادی داشته باشد. مثلا پروازهایی که مسافت طولانی تر داشته باشند و کنار بچه ها بتوانیم مسافران را هم داشته باشیم. خلاصه اگر مسیرمان به مسیر پروازهای هواپیما بخورد ، با پرواز خودمان می رویم و بیشتر سعی مان این است که از این پرواز برای هزینه های تیم درآمدزایی کنیم. البته قرار شده خیلی از پروازهای خارجی تیم و حتی تیم ملی در سفرهایی که دارد با این هواپیما باشد.»
او می گوید این هواپیما هم بخشی از برنامه های درآمدزایی پرسپولیسی هاست. آنها کلی برنامه دیگر هم دارند تا شاید امسال بتوانند به سوددهی برسند:«ما یکسری از برنامه های مان را از سال قبل آغاز کردیم ، این هواپیما ، رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای و همچنین برندی برای تولید مواد غذایی از دیگر کارهای اقتصادی مان برای رونق برند پرسپولیس هستند. یک بحثی هم هست در پیش داریم که الان نمی توانم بگویم ولی یک کار بزرگ تجاری است و به وقتش حسابی سر و صدا می کند.»
اما این برنامه ها در نهایت سوددهی به هوراه دارند؟ او در این باره می گوید:«راستش ما سال قبل به سوددهی نرسیدیم . ولی با این برنامه ها به سود دهی ، امیدواریم. فعلا برای زیرساخت های اقتصادی تیم هزینه می کنیم و وقتی این طرح ها به بار بنشینند ، سود ده خواهیم شد. .ما برنامه های اقتصادی خوبی داشتیم و امسال امید داریم بتوانیم به سوددهی برسیم.» با سردار از بحث درآمدزایی فاصله می گیریم و به فصل نقل وانتقالات می رسیم. جایی که امسال خبری از بمب ترکاندن در کار استقلال و پرسپولیس نیست. او در این باره می گوید:«کار سال قبل مان درست نبود . همان بمب ترکاندن های مان هم اشتباه بودند. این بمب ها ترکیدند و قبل از هر کس دودش در چشم خودمان رفت . بیش از همه خودمان اذیت شدیم تا یاد بگیریم باید امسال در آرامش و بر اساس خواسته های سرمربی ، یارگیری کنیم. روندی که این فصل خیلی خوب اتفاق افتاده و پیش می رود.»
او گریزی هم به تیم ملی می زند و صعودش به جام جهانی و می گوید:« در این مدتی که گذشت ، ما انتقاد نکردیم ، تقریبا همیشه هم حمایت کردیم. آنها که انتقاد می کردند ناگهان نظرشان عوض شد. همه چیز خوب شد ، همه چیز عوض شد . آفتاب در آمد و روشن شد . بعضی ها که در تاریکی هم حمایت می کردند ایستاده اند کنار تا منتقدان دیروز ، این روزها در جشن قهرمانی حسابی برای خودشان کیف کنند! بگذارید آنهایی که انتقاد می کردند فعلا جلو باشند خوش باشند.»
او سپس از تیمش می گوید از تیمی که دایی میانگین سنی اش را حسابی پایین آورده است؛« یک مقدار میانگین سنی تیم را علی دایی جوان کرده. 6 بازیکن مان جدا شدند و به جای شان بازیکن گرفتیم. انصاری فرد ، قاضی و معدنچی ، کلاه کج کریمی و مهدوی کیا رفتند. جایگزین های شان خیلی جوان هستند. سن تیم کم شده. دایی هم مقتدارانه و حرفه ای تمریناتش را خیلی زود شروع کرده. اولین تیمی بودیم که 7 خرداد تمرینات مان آغاز شد. این درحالی است که خیلی از تیم های دیگر تازه اردوهای شان شروع کردند. علی دایی تیم را خیلی زود جمع کرد و کادرفنی حاشیه ها را به تیم راه ندادند . آنها خیلی منظم پیش می روند. همه چیز هم عالی است. برنامه های خیلی خوبی را طی کردیم و امیدواریم تا بتوانیم مزد این تلاش مان را در لیگ بگیریم.»
او سپس با هواداران تیمش حرف می زند و می گوید:« از هواداران خواهش می کنم که تیم را یکسره حمایت کنند . بخصوص سرمربی آبرومند تیم را که آقای گل جهان است. ما نباید موجودیت مان را زیر سئوال ببریم. دایی یک سرمایه ملی است. آینده خیلی بهتری می تواند داشته باشد. ما دنبال یک فرآیند موفق در پرسپولیس هستیم. ما به دنبال موفقیت در آینده هستیم. سال به سال بهتر از قبل می شویم و این با وجود یک مربی خوب مثل دایی اتفاق می افتد. »
او می گوید مذاکرات تیم شان با هامبورگ هم ادامه دارد . درباره بحث مربوط به فتوشاپی بودن تصویر منتشره از هواپیمای پرسپولیس هم می گوید:« این یک طرح اولیه است برای طراحی هواپیما و ما این هواپیما را برای رنگ آمیزی فرستادیم و هواپیما 3 روز دیگر آماده می شود. البته هستند دوتان دیگری که صحنه گل تیم ما را فتوشاپ کردند که بگویند گل محمد نوری آفساید بوده اما ما که نمی توانیم هواپیما به این بزرگی را فتوشاپ کنیم.»

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 2,681
  • بازدید کلی : 44,673