loading...
همه چی اینجاست
مهدی رهنما بازدید : 570 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

این دختر که پس از فرار از خانه به یک آپارتمان پناه برده بود توسط این مردان خلافکار مورد تجاوز و تعرض قرار گرفت.

پلیس تگزاس اعلام کرد: این دختر پس از تجاوز و آزار جنسی از سوی این افراد از محل حادثه متواری شد و پلیس را از این جنایت مطلع ساخت. ماموران پلیس ایالتی نیز تاکنون دو تن از متهمان مرتبط با این پرونده را دستگیر کرده اند.

پلیس تگزاس در مورد جزئیات روند بررسی پرونده و دیگر مظنونان احتمالی این حادثه اطلاعاتی منتشر نکرده است.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماموران بهزیستی تگزاس نیز در تلاش برای پیگیری جزئیات بیشتر این حادثه و کمک به پیدا کردن عاملان آن هستند.

 

مهدی رهنما بازدید : 500 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)

هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی مشهد در جریان حمله افراد ناشناس به خانه دو برادر در خیابان ایثارگران مشهد قرار گرفتند.

تیم جناحی پس از حضور در محل در بررسی های اولیه دریافتند حوالی غروب اهالی محل با صدای پسر جوانی که درخواست کمک می کرد، از خانه های خود بیرون آمده و جوان 28 ساله را غرق در خون در مقابل در خانه یشان پیدا کردند.

پسر مجروح از همسایه ها درخواست می کرد که به کمک برادرش که در داخل خانه حضور داشت، بروند که آنها با حضور در یکی از اتاق ها با پیکر بی جان پسر 30 ساله روبرو شدند که او با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات از اهالی محل نشان داد دقایقی قبل از این حادثه چهار مرد ناشناس وارد خانه این دو برادر شده و آنها را هدف ضربات چاقو قرار داده بودند.

با بررسی های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با دستور قاضی موحدی راد تحقیقات برای افشای راز این قتل را آغاز کردند.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد مقتول به نام رحیم به اتهام ارتکاب چهار فقره قتل و درگیری با ماموران تحت تعقیب پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان قرار داشت.

رحیم سال 87 وقتی پلیس قاتلین پدرش را دستگیر نکرد، در اقدامی هولناک با اسلحه کلاشینکف به چهار مظنون قتل پدرش در یکی از خیابان های زاهدان تیراندازی کرد و از محل گریخت.

او در جریان فرار خود وقتی از سوی ماموران شناسایی شد با مامورین پلیس نیز درگیر و به سوی آنها تیراندازی کرد.

در حال حاضر پلیس احتمال می دهد رحیم قربانی این جنایت زنجیره ای شده و بستگان مقتول با شناسایی مخفیگاه وی و برادرش در مشهد آنها را هدف اقدام کینه جویانه خود قرار داده اند.

تحقیقات پلیسی از سوی کارآگاهان ادامه دارد و ماموران منتظر بهبود حال برادر رحیم هستند تا بازجویی ها از او را ادامه دهند.

مهدی رهنما بازدید : 134 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

سرهنگ علیرضا خالقی صبح امروز به تشریح جزئیات پرونده این قتل پرداخت.

به گفته وی، روز جمعه از طریق کلانتری 16 سید جعفر خبری تحت عنوان درگیری منجر به فوت در بلوار 52 متری امامشهر مخابره شد که سریعاً تیم بررسی صحنه جرم و ماموران اداره مبارزه با جرائم جنائی این پلیس به محل اعزام و مشاهده می کنند جسد مردی 55 ساله با هویت احمد- ق در حالی که با ضربه چاقو از پا درآمده در پیاده رو کنار خیابان افتاده و تحقیقات میدانی حکایت از این داشت قاتل 33 ساله که پسر مقتول و معتاد به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه بوده، پس از انجام قتل از محل متواری شده که با هوشمندی ماموران پلیس آگاهی در فاصله زمانی کمی پس از وقوع جنایت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: متهم که فردی بیکار و داری سوابق کیفری متعدد می باشد علت و انگیزه اقدام جنون آمیز خود را اعتیاد به ماده توهم زا شیشه بیان کرد.

سرهنگ علیرضا خالقی تصریح کرد: با پیدایش مواد مخدر صنعتی و رواج این مواد بسیار مخرب در میان اقشار مختلف جامعه روز به روز بر آمار جرم های گوناگونی که تحت تاثیر این مواد به وقوع می پیوندد اضافه شده و متاسفانه همچنان سیر صعودی خود را ادامه می دهد که بهترین راه در مسیر مبارزه با این خطر، بالا بردن سطح آگاهی جامعه به ویژه جوانان و حمایت های صحیح خانوادگی است.

مهدی رهنما بازدید : 92 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در پی وقوع چند سرقت با پوشش مسافرکش توسط باندی از سارقان در سطح شهرستان شیراز،  تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

در تحقیقات انجام شده، مشخص شد دو راننده و سرنشین یک پیکان سواری شخصی در سطح شهر، سوژه های خود که اغلب دختران جوان بوده را به عنوان مسافر، سوار و پس از طی مسافتی با تغییر مسیر در کوچه های خلوت با تهدید کارد ضمن آدم ربائی و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت جنسی، اموال شامل پول، طلاجات و گوشی تلفن همراه آنان را به سرقت می برند.

با توجه به حساسیت موضوع شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و انجام چهره نگاری، مشخصات سارقان در اختیار ماموران پلیس در سطح شهر قرار گرفت.

پس از آنکه فردی به ماموران مراجعه و اظهار کرد که خودرو پیکان وی توسط دو نفر در یکی از خیابان های مرکزی شهر توسط دو مسافرنما به سرقت رفته است، در تحقیقات به عمل آمده از وی با توجه تناقض گویی های این فرد ماموران به وی مظنون شدند.

با انجام تحقیقات لازم ماموران متوجه صوری و واهی بودن پرونده شده و در ادامه با تطابق چهره سارقان با این فرد و بازجویی های به عمل آمده مشخص شد این فرد یکی از آن دو سارق به عنف است.

در تحقیقات اولیه سه سرقت به عنف با همدستی فردی دیگری با پوشش مسافرکش نما از این سارق کشف شد.

با تلاش ماموران همدست این سارق نیز دستگیر و در بازرسی از منازل آنان چهار گوشی تلفن مسروقه متعلق به شکات کشف شد.

سرهنگ سیروس حیدری با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:در ادامه تحقیقات آدم ربایی، سرقت های به عنف و توام با آزار و اذیت از هر دو نفر کشف و سارقان با قرار مناسب قانونی راهی زندان شدند.

مهدی رهنما بازدید : 103 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

سرهنگ احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش مرگ مشکوک پسر بچه ای سه ساله در مشهد، ماموران گشتی کلانتری طبرسی جنوبی در محل حاضر و تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: با کشف جسد این کودک که داخل خانه مسکونی شان به قتل رسیده بود تحقیقات پلیس از مادر کودک ادامه پیدا کرد، زن جوان که در وضعیت عادی نبود در بررسی های اولیه اظهار داشت کودکش را به دلیل عصبانیت آنی خفه کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: جسد این کودک به پزشکی قانونی در حال حاضر انتقال یافته و تحقیقات به دستور مقام قضایی درباره علت و چگونگی ماجرا و ابعاد ابهام آمیز این پرونده ادامه داد

مهدی رهنما بازدید : 96 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش منابع خبری چین نوزاد دختر نوجوان 12 ساله چینی سالم به دنیا آمد و مادر و کودک در سلامت کامل به سر می برند.

به نقل از شین موآ: یکی از شهروندان صاحب مقام دولتی در همسایگی روستای "کیوای یانگ" استان "هونان" چین در اعتراف خود گفت به دلیل داشتن رابطه جنسی با دختر 12 ساله ام او را باردار کردم.

تجاوز پدر و معلمان مدرسه به دختر 12 ساله/ عکس

پس از دستگیری وی در پی شکایت مادر این دختر 12 ساله نزد پلیس پدر مجرم شناخته و دستگیر شد.

به گزارش این خبرگزاری وکلای مدافع این مقام دولتی ادعا کرده اند که وی هیچ نقشی در این زمینه نداشته و اعترافهای وی بی پایه و بی اساس و پدر 74 ساله مجبور به اعتراف از سوی پلیس شده است.

پس از آزمایش DNA ثابت شد که او پدر نوزاد است اما دختر 12 ساله اش پدرش را مبرا از این عمل می داند.

وی در حضور پلیس گفت چندین بار از سوی سه تن از معلمین مدرسه مورد تجاوز قرار گرفته است و حتی مدیر مدرسه نیز با تهدید دختر را وادار به سکوت کرده است.

به گفته این دختر 12 ساله بعد از مورد سوء استفاده قرار گرفتن از جانب سه معلم و مدیر مدرسه نزد پلیس شکایت کردم اما مدیر مدرسه را در حال رشوه دادن به افسر پلیس حین تحقیقات بر روی این موضوع دیدم.

به گزارش این خبرگزاری: پدر 74 ساله در حالی که نزد پلیس اعتراف می کرد گفت: در آن زمان کنترل رفتارم به دلیل مصرف الکل قابل کنترل و پیش بینی نبود من مقصر این عمل هستم.

پرونده همچنان در دادگاه در حالی بررسی است.

مهدی رهنما بازدید : 95 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سردار مسعود خرم نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه خاص که سبب نارضایتی مردم تبریز شده بود گفت: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی  کردن موضوع متوجه شدند که سارقان پس از ورود به منزل با تخریب درب اتاق خواب و درب ورودی اقدام به سرقت گاوصندوق، طلاجات، پول و... لوازم منازل می کردند.

رئیس پلیس استان آذربایجان شرقی گفت: در این خصوص اقداماتی ازقبیل بررسی صحنه های سرقت، انجام تحقیقات مقدماتی، تردد جاده ای، افزایش گشت نامحسوس و محسوس انجام گرفت که گزارش خرید و فروش طلاجات مسروقه در یکی از زرگری ها به کارآگاهان واصل شد وبا تحقیقات محلی مشخص شد فردی به هویت (س-ج) ساکن تبریز نسبت به فروش طلاجات با فاکتور در چندین مرحله اقدام کرده است.

خرم نیا تصریح کرد: در تحقیقات معلوم شد فروشنده طلاجات یکی از سارقان مشاهده شده در صحنه های سرقت است بنابراین با شیوه های خاص پلیسی نامبرده در زرگری غافلگیرانه دستگیر شد.

وی گفت: سارق در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اتهام وارده شد که بلافاصله از محل سکونتش بازرسی لازم معمول و مقادیری اموال مسروقه از قبیل تابلو فرش، فرش، دوربین های فیلمبرداری، عکاسی دیجیتالی، لب تاپ، طلاجات، نقره جات و بدلیجات به مقدار زیاد کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: سارق در ادامه تحقیقات و پس از کشف اموال مسروقه ناچار لب به اعتراف گشود و بیان داشت با همدستی چهار نفر دیگر در حدود چهار ماه قبل از مناطق مرفه نشین کلانشهر تبریز با استفاده از خودرو اقدام به سرقت 13 فقره منزل کرده ایم که با راهنمایی وی صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه کشف و به رویت مالباختگان رسید که مورد شناسایی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: تحقیقات با جدیت کامل در جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان کماکان ادامه دارد.

سردار خرم نیا در خصوص آسیب شناسی این جرم بیان کرد: علت این سرقت ها عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی و نگهداری طلاجات و اموال با ارزش ریالی بالا در منزل است که شهروندان باید به خاطر مصونیت بیشتر، پیام ها وهشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

مهدی رهنما بازدید : 97 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

طی این جنایت که در خراسان شمالی شهر اسفراین رخ داد قاتل به خاطر کینه از خواهر خود، اقدام به خفه کردن وی کرده و سپس جسد را به حمام منزل انتقال داده است.

طبق آخرین گزارشات دریافتی این پسر جنایتکار به دلیل اختلافاتی که با خواهر خود در گذشته داشت، با نقشه قبلی زمانی که خواهرش در خانه تنها بود آن را خفه کرده و پس از اطمینان از مرگ خواهرش آن را جهت از بین بردن سرنخ ها به حمام کشاند و شیر آب را باز گذشت و متواری شد.

که با هوشیاری همسایه ها از موضوع مطلع شده بودند سریعا متهم را دستگیر کردند.

متهم پس از اقرار به قتل خواهر خود، طی پرونده ای تحویل مرجع قضایی شد.

مهدی رهنما بازدید : 99 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سرهنگ هوشنگ پوررضاقلی به تشریح در مورد پرونده قتل دختر 16 ساله توسط پدرش پرداخت و اظهار داشت: در یکی از شهرستان های استان کرمان یک دختر 16 ساله دبیرستانی در پی برقراری دوستی با یک جوان 20 ساله از خانه خارج می شود.

وی افزود: عدم حضور این دختر به شدت در خانواده وی ایجاد حساسیت می کند و این موضوع به گوش دختر و پسر می رسد و دختر به یکی از بستگان خود پناه می برد و پس از دو سه روز غیبت به منزل می رود.

پوررضاقلی ابراز داشت: این دختر بعد از یک کتک کاری شدید پس از برگشت به منزل در هفته بعد از وقوع این ماجرا در روند عادی زندگی وقتی به داخل مزرعه می رود با شلیک سلاح شکاری پدر به قتل می رسد و در قبری دفن می شود که در عمق شش متری مزرعه از قبل آماده شده بود.

وی بیان کرد: متهمان این پرونده بعد از حدود شش ماه دستگیر شدند و بعد از انکارهای طولانی اقرار کردند و با حضور مقامات قضایی و راهنمایی خانواده مقتول و با استفاده از بیل مکانیکی جنازه وی از قبر خارج شد.

این مقام انتظامی اذعان داشت: دو اندیشه و تفکر غیرمنطقی و غیرعادی در این خانواده وجود داشته است که یک تفکر برقراری رابطه با جنس مخالف را ممنوع نمی داند و در همان منزل تفکری وجود دارد که رابطه با جنس مخالف را برابر با مرگ می داند.

پوررضاقلی افزود: این دو اندیشه بسیار از هم دور هستند و وقتی به هم می رسند به مرگ منجر می شوند.

مهدی رهنما بازدید : 100 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

به نقل از واشنگتن پست در پی شکایات صد ها زن و دختران جوان مبنی بر سوء استفاده جنسی یک راننده اتوبوس شهری از آنان پلیس را وا داشت تا برای دستگیری وی دوربینی را در اتوبوس برای روشن شدن حقیقت جاسازی کنند.

به گزارش این خبرگزاری جورج سیمون جونیور 41 ساله با فریفتن مسافران خود آنان را در جایی دور از شهر مورد تجاوز جنسی قرار می داد و آنان را همان جا رها می کرد.

راننده اتوبوس همه مسافرانش را مورد تجاوز جنسی قرار می‌داد/ عکس

به گزارش این خبر گزاری این راننده که فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم آزمایشگاهیست با ضبط تصاویر هنگامی که یکی دیگر از قربانیانش را مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار داده بود دست این راننده متجاوز را بر ملا کرد.

جان دروسو سخنگوی حمل و نقل نیوجرسی در بیانیه ای به نقل از این خبرگزاری گفت: راننده بلافاصله از شغل خود برکنار و اخراج شد.

 

مهدی رهنما بازدید : 30 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

دو دختر جوان که با دستبرد مسلحانه به آرایشگاههای زنانه، طلای تازه عروسها را سرقت می کردند، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

ساعت 16 و 30 دقیقه ، 13 تیرماه امسال زنی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی از دستبرد مسلحانه دو دختر به آرایشگاهش خبر داد دقایقی بعد تیمی از ماموران کلانتری 161 ابوذر خود را به محل حادثه رساندند.

مدیر آرایشگاه با طرح شکایت اظهار داشت: دیروز دختر جوانی تلفنی برای امروز عصر وقت گرفت. حدود ساعت 16 او به همراه دختر جوان دیگری وارد آرایشگاه شده و یکی از آنها با اسلحه و دیگری با سرنگ پر از خون ما را تهدید کردند. آنها مدعی بودند به بیماری ایدز مبتلا هستند واگر در برابرشان مقاومت کنیم به ما خون آلوده تزریق می کنند. سارقان مسلح سپس با تهدید طلاهای چند عروس که برای آرایش به اینجا آمده بودند را سرقت کرده و با دستگاه خودروی 206 از محل فرار کردند.

با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران یگان عملیات پلیس پایتخت قرار گرفت و ساعت 21 همان روز متهمان سوار بر خودروی 206 در بزرگراه اشرفی اصفهانی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

متهمان پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی ها منکر اقدامات خود شده اما در بازرسی بدنی آنها از سوی پلیس زن مقداری از طلاهای سرقت شده کشف شد.

سرهنگ عباس دانشجو معاون عملیات پلیس تهران بزرگ در این باره به خبرنگار مهر گفت: متهمان به نامهای مریم 20 ساله و الناز 21 ساله که دیگر هیچ راهی برای فرار از اتهامات خود نداشتند لب به اعتراف گشوده و به چندین فقره زورگیری مسلحانه در پایتخت اعتراف کردند.

وی افزود: هم اکنون تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم متهمان ادامه دارد.

 

مهدی رهنما بازدید : 31 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش پلیس فلوریدا در پی شکایت والدین چند دانش آموز دبیرستانی پسرانه از معلم فرزندان خود به دلیل سو استفاده جنسی وی از فرزندانشان دستگیر شد.

دستگیری معلم مدرسه به دلیل تجاوز به دانش آموزان/ عکس

وی در گذشته نیز متهم به 16 فقره از داشتن روابط نامناسب و نا مشروع در مدرسه و یا منزل شخصی اش است.

این متهم پس از دستگیری به داشتن رابطه با یک دانش آموز 17 ساله در این مدرسه و حتی رابطه داشتن با نوجوانان زیر سن قانونی در بازجویی هایش اعتراف کرده است

وی در دادگاهی که اواخر عصر دیورز برگزار شد به 5 سال زندان محکوم شد.

مهدی رهنما بازدید : 21 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

علی پاکزاد: بانک مرکزی بعد از یک سال توقف انتشار آمار چکهای برگشتی در کشور، میزان چکهای برگشتی طی سال 91 را 43 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

اما به رغم افزایش حدود 21 درصدی در حجم چکهای برگشتی در مقایسه با سال90 نگاه به شاخص چکهای برگشتی نشان می دهد در سال 91 نسبت چکهای برگشتی به کل اسناد مبادله شده اندکی تعدیل شده است، رکورد چکهای برگشتی در سال 91 مربوط به فروردین ماه است که در این ماه شاخص به 13.7 درصد رسیده بود.

مروری بر روند این شاخص نشان می دهد، حجم چکهای برگشتی طی سال به مرور کاهش پیدا کرده و در نهایت متوسط نرخ چکهای برگشتی طی سال 91 به رقمی معادل 11.8 درصد رسیده است که در مقایسه با متوسط 12.4 درصدی این شاخص در سال 90 نشان از کاهش 0.6 درصدی ریسک برگشت چک های صادره در سال 91 نسبت به سال 90 دارد.

 البته هنوز نمی توان گفت که ریسک مبادلات غیر نقدی کاهش پیدا کرده است زیرا از هر یکصد چک هنوز بالغ بر 12 فقره برگشت می خورد، طی دو دهه گذشته ریسک مبادلات مدت دار در ایران تا قبل از سال 84 در بدترین حالت حدود 7 درصد بوده است ولی به ناگهان با تغییر دولت می بینیم ریسک مبادلات مدت دار در اقتصاد از مرز 10 درصد عبور کرده در سال 90 به اوج خود رسیده و مرز 12.4 درصد را پشت سر گذاشته است. و در سال 91 در نهایت با اندکی تطلیف به 11.8 درصد کاهش پیدا کرده است.

در این دوره زمانی، متوسط رقم چکهای مبادله شده از 2.9 میلیون تومان در سال 84 به 17.8 میلیون تومان در سال 91 افزایش پیدا کرده است و در مورد چکهای برگشتی هم از 2.5 میلیون تومان به 7.2 میلیون تومان رسیده است.

حجم چکهای برگشتی و مبادله شده طی سالهای 78 تا 91

افزایش شاخص چکهای برگشتی نشان از بحران جدی نقدینگی در کشور است، یعنی در حالی که بانک مرکزی در این دوره تمامی رکودهای چاپ اسکناس را پشت سر گذاشته است در عمل توزیع نا مناسب نقدینگی باعث شده که انباشت پول در فضاهای غیر مولد شده و البته افت رشد اقتصادی و افزایش تحریم ها باعث قفل شدن این نقدینگی شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 2,688
  • بازدید کلی : 44,680