loading...
همه چی اینجاست
مهدی رهنما بازدید : 406 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

(یکشنبه) در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال از توپ جدید "آل اشپورت" که قرار است در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی می شود.

در این مراسم که راس ساعت 14 آغاز می شود، عبدالوحید جعفری، مدیر بخش خاورمیانه شرکت آل اشپورت حضور خواهد داشت.

مهدی رهنما بازدید : 550 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

در حاشیه سفر تیم پرسپولیس+ به مشهد، هواداران پرسپولیس با حضور در فرودگاه از کادر فنی و بازیکنان این تیم استقبال کردند. که در این بین حضور دختران هوادار پرسپولیس و کری خوانی شان برای استقلالی ها به چشم می خورد.

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

 

مهدی رهنما بازدید : 103 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

قاسم حدادی فر در پایان دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن پولی که من از پرسپولیسی ها دریافت کرده بودم را بازگرداند تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: این دو باشگاه تفاهم خوبی با هم دارند و به طور یقین فصل جدید در ذوب آهن توپ خواهم زد.

حدادی فر درخصوص دیدار با استقلال تهران گفت: ذوب آهن به دلیل حضور در بازی های پلی آف استراحت کمی داشت و هنوز به شرایط مناسب نرسیده است ولی یقین داشته باشید در این فصل تیم متفاوتی را خواهید دید.

وی درخصوص اینکه گفته می شود حواله خودروی ملی پوشان فوتبال که از طرف دولت اهدا شده به مبلغ 400 میلیون خریداری می شود، گفت: این صحبت ها در تهران مطرح می شود و من در اصفهان هستم و کاری به این مسایل ندارم.

مهدی رهنما بازدید : 89 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

فولام که در اردوی آماده سازی در کاستاریکا به سر می برد ، در دومین بازی خود موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم آلاخوئلنسه این کشور را شکست دهد. برای فولام در این دیدار دوستانه "استیو سیدول"، "برایان روئیز" و "دمیتار برباتوف" گلزنی کردند.

در این دیدار در نیمه نخست بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم. تنها موقعیت جدی این دیدار در نیمه نخست به وجود آمد که ضربه کاشته اشکان دژاگه با فاصله بسیار کم از دیرک دروازه به بیرون رفت. در نیمه دوم مسابقه فولام برتری خود را دیکته کرد و سه بار دروازه حریف کاستاریکایی خود را گشود. تیم میزبان نیز در دقیقه 72 با گل "اوارا" یکی از گلهای خورده را پاسخ داد.

اشکان دژاگه که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در این دیدار به صورت فیکس در ترکیب فولام به میدان رفت و در دقیقه 58 جای خود را به "کاکانیکلیچ" داد. دژاگه در بازی قبلی خود نیز از دقیقه 45 به جای "دیمین داف" در ترکیب فولام به میدان رفت.

مهدی رهنما بازدید : 100 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در شرایطی که کاپیتان تیم ملی بعد از کش و قوس های فراوان، نهایتا دیشب برای یکسال دیگر هم در استقلال ماندنی شد، سایت نشنال امارات به رقم قرارداد این بازیکن با استقلال اشاره کرده است.

به نوشته این سایت، باشگاه استقلال برای جذب بازیکن سابق اوساسونای اسپانیا، 1.5 میلیون دلار پرداخت کرده بود تا نکونام را به مدت 2 سال در اختیار داشته باشد.

نشنال در ادامه گزارشش مدعی شده که اگر چه مدیران باشگاه استقلال با جدایی بازیکن ملی پوششان مخالفت کرده اند، اما بندی در قرارداد او وجود دارد که به نکونام اجازه می دهد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، قراردادش با این تیم را فسخ کند و به همین دلیل احتمال هنوز احتمال حضور او در شارجه وجود دارد!

مهدی رهنما بازدید : 121 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

برنامه ماه عسل شبکه سه سیما با اجرای علیخانی هنوز به قسمت دهم نرسیده حاشیه هایی داشته است.در تازه ترین این حاشیه ها،علیخانی در برنامه چهارشنبه 26 تیر ماه با انتقاد از علی دایی و رویانیان به برخورد آنان با علی کریمی گلایه کرد که ظاهرا این انتقاد به مذاق طرفداران سرخ پوش خوش نیامده است و آنان در شبکه های اجتماعی به این مطلب وی واکنش نشان داده اند.

مجری برنامه ماه عسل که عصرچهارشنبه میزبان میهمانانی از تیم ملی والیبال بود دراواخر برنامه در یک دیالوگ بی ربط و درآستانه بازی حساس تیم های تراکتور سازی و پرسپولیس به انتفاد از مدیران و مربیان تیم سرخ پوش پایتخت پرداخت.

در اواخر این برنامه علیخانی از ظریف پرسید که طرفدار کدام تیم فوتبال است و او گفت که پرسپولیسی است و پس از آن مجری برنامه اعلام کرد باید چیزی بگوید که مدتی است قصد گفتنش را دارد.

علیخانی خطاب به رویانیان و علی دایی گفت: هیچکس در بزرگی شما شکی ندارد اما رفتار شما با علی کریمی خوب نبود. همانطور که رفتاری که با مجتبی جباری شد درست نبود. نباید کاری کرد که بزرگان پرسپولیس و استقلال مجبور شوند به تیم های دیگر بروند.

قطعا علیخانی می داند انتخاب بازیکنان یک تیم در اختیارمربی است که چه بازیکنانی در اختیار گیرد که با پازل سیستمی تیمش هماهنگ باشند.حال چرا مجری یک برنامه مناسبتی باید به انتقاد از انتخاب یک مربی بپردازد جای تعجب دارد.

مهدی رهنما بازدید : 111 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

نام لیگ امارات برای فصل جدید به نام جعلی خلیج ع ر ب ی تغییر کرده و حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ اقدامی ناپسند محسوب می شود.

سایت الرویه در همین زمینه خبری همراه عکس جواد نکونام با لباس تیم ملی در حالی که بازوبند کاپیتانی در دستش است، منتشر کرد که شیطنت آمیز به نظر می رسد.

این سایت با انتخات تیتر " دومین ایرانی در لیگ خلیج ع ر ب ی" نوشت: چند ساعت آینده شاهد پیوستن بازیکن تیم استقلال جواد نکونام به تیم شارجه به عنوان دومین ایرانی حاضر در این رقابت ها هستیم، مسابقاتی که ششمین دوره آن از سپتامبر آینده آغاز می شود. این درحالی است که این انتقال صورت نگرفت و نکونام با استقلال تمدید کرد.

شیطنت بی شرمانه یک سایت عربی+ عکس

مهدی رهنما بازدید : 90 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

"ادینسون کاوانی" مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال ناپولی با عقد قراردادی به ارزش 64 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست تا یکی دیگر از قراردادهای گران قیمت فوتبال جهان به ثبت برسد.

این موضوع بهانه ای شد تا به بررسی 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ فوتبال جهان بپردازیم.

1- کریستیانو رونالدو:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

ستاره پرتغالی رئال مادرید که در سال 2009 از منچستر یوناتید به رئال مادرید پیوست، همچنان به عنوان گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان شناخته می شود.

این مهاجم پرتغالی با قراردادی به ارزش 96 میلیون یورو راهی مادرید شد تا گران ترین رقم برای انتقال بازیکن را کهکشانی های برنابئو بپردازند.

2- زلاتان ایبراهیموویچ:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

مهاجم سوئدی و توانمند حال حاضر پاری سن ژرمن فرانسه، زمانی که در اینترمیلان توپ می زد در سال 2009 با رقم 92.5 میلیون یورو راهی بارسلونا شد تا دومین بازیکن گران قیمت فوتبال جهان لقب بگیرد.

البته زلاتان در بارسا با حضور ستارگانی نظیر مسی، ژاوی و اینیستا چندان موفق نبود و خیلی زود از این تیم جدا شد اما بدون شک او دومین نقل و انتقال برتر فوتبال در سطح جهان به حساب می آید.

3- زین الدین زیدان:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

هافبک فرانسوی و مغز متفکر میانه میدان زمانی که در یوونتوس بازی می کرد مورد توجه سران رئال مادرید قرار گرفت و در سال 2001 با رقم 69 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد.

ستاره مسلمان فرانسوی تا مدت ها گران ترین بازیکن فوتبال جهان محسوب می شود و انتقالات رونالدو و زلاتان باعث شد تا در رده سوم گران ترین بازیکنان فوتبال جهان قرار بگیرد.

زیدان در حال حاضر به عنوان دستیار در کنار آنچلوتی در رئال حضور دارد.

4- کاکا:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

ستاره برزیلی که زمانی در میلان چشم ها را خیره می کرد و این تیم با بازی سازی او قهرمانی اروپا را هم بدست آورد در سال 2008 با رقم 65 میلیون یورو راهی برنابئو شد تا در رده چهارم گران ترین بازیکنان فوتبال قرار داشته باشد.

کاکا درخششی که در میلان داشت در رئال از خود به نمایش نگذاشت و طرفداران رئال بسیار امیدوارند که در این فصل با حضور آنچلوتی مربی که کاکا را به اوج رساند، بار دیگر این ستاره فوتبال برزیل به دوران درخشش خود باز گردد.

5- ادینسون کاوانی:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

مهاجم اروگوئه ای روز گذشته با قراردادی به ارزش 64 میلیون یورو از ناپولی به سن ژرمن پیوست تا در جمع 5 بازیکن گران قیمت فوتبال جهان قرار بگیرد.

انتقال این مهاجم اروگوئه ای بدون شک در حال حاضر گران ترین انتقال در سال 2013 به شمار می رود.

6- فیگو:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

هافبک پرتغالی که با جنجال های فراوان از بارسلونا به رقیب دیرینه رئال مادرید پیوست در سال 2000 با رقمی به ارزش 60 میلیون یورو راهی برنابئو شد تا یکی دیگر از گران ترین نقل و انتقالات فوتبال جهان رقم بخورد.

7- رادامل فالکائو:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در این فصل با قراردای به ارزش 60 میلیون یورو به موناکو پیوست تا او هم در جمع ستارگان گران قیمت فوتبال جهان قرار بگیرد.

8- فرناندو تورس:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

مهاجم ملی پوش ماتادورها، تنها اسپانیایی حاضر در جمع گران ترین بازیکنان فوتبال جهان است.

او در سال 2011 با قراردادی به ارزش 58 میلیون یورو از لیورپول راهی چلسی شد اما دراین تیم به هیچ وجه نتوانست درخشش سابق را داشته باشد.

9- هرنان کرسپو:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پارما در سال 2000 با رقم عجیب 57 میلیون یورو که در آن زمان یک رکورد محسوب می شد راهی لاتزیو شد.

با وجود اینکه 13 سال از آن زمان می گذرد این انتقال همچنان در جمع 10 نقل و انتقال فوتبال جهان قرار دارد.

10- نیمار:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

ملی پوش برزیلی سانتوس پس از کش و قوس های فراوان در این فصل از سانتوس راهی بارسلونا شد.

رقم قراردادی که رسانه ها برای این انتقال بیان کردند 57 میلیون یورو است.

این مهاجم در این فصل در کنار مسی دارنده 4 توپ طلای فوتبال جهان خط آتش بارسلونا را تشکیل خواهند داد.

 

مهدی رهنما بازدید : 99 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

محمود سالارکیا در حاشیه مراسم جشن حمایت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که شکایت شهرداری از باشگاه پرسپولیس در چه مرحله ای است، تصریح کرد: این شکایت به کمیسیون ماده 38 آیین نامه معاملات شهرداری ارجاع داده شده است و این کمیسیون رای خود را مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس صادر کرده است.

وی ادامه داد: رای صادر شده برای باشگاه پرسپولیس توسط کمیسیون مربوطه یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی است و با توجه به این که این رای در دیوان عدالت قابل اعتراض است باشگاه پرسپولیس نسبت به رای اعتراض کرده است.

مهدی رهنما بازدید : 96 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ قیمت های پیشنهادی خود را برای حضور هواداران در ورزشگاه ها در فصل سیزدهم به فدراسیون ارسال کرده اند که بر این اساس در ورزشگاه آزادی قیمت بلیت جایگاه ویژه 12 هزار تومان و بلیت هایی که سال گذشته به مبلغ 5 هزار تومان فروخته می شد با افزایش قیمت 2 هزار تومانی هفت هزار تومان فروخته شود و همچنین بخش هایی از ورزشگاه نیز که مبلغ سه هزار تومان بود به پنج هزار تومان افزایش یافت. همچنین در ورزشگاه های شهرستان ها هم قیمت بلیت پنج هزار تومان فروخته شود.

این پیشنهاد قرار است در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب برسد.

مهدی رهنما بازدید : 93 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

امیر مشیری سرپرست کمیته روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از سفرهای اقتصادی که به چند کشور داشتیم باشگاه سن پائولی برزیل نیز دعوت نامه ای را از طرف "پیئلودی خسوس لوپز" مدیریت باشگاه خود شب گذشته برای ما فرستاد و رسما از رویانیان دعوت کرد تا در نشستی فرهنگی، اقتصادی و ورزشی با برزیلی ها شرکت کند.

مشیری ادامه داد: ما هم قرار است به این عزیزان پس از جمع بندی های انجام شده نظر خود را اعلام کنیم تا این نشست در برزیل و در باشگاه سن پائولی برگزار شود. در صورتی که رویانیان به برزیل سفر کند برای او دیدار از ورزشگاه و تمرینات چند باشگاه برزیلی در آستانه جام جهانی برنامه ریزی شده است.

مهدی رهنما بازدید : 99 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شنیده می شود یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان که هم اکنون در لیگ برتر ایران بازی می کند حسابی عاشق یک دختر اتریشی شده و در آینده ای نزدیک با هم ازدواج خواهند کرد.

آقای "ر" یکی از فوتبالیست های خوب کشورمان عاشق دختری اتریشی شده که دوست خانوادگی خواهر این فوتبالیست است. خواهر این فوتبالیست سال هاست كه ساکن اتریش است.

گفته می شود این دختر اتریشی نیز حسابی عاشق فوتبالیست ایرانی شده و مسلمان نیز شده است.

مهدی رهنما بازدید : 91 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

کاپیتان تیم ملی ایران پس از مدت ها بلاتکلیفی، سرانجام تکلیفش را برای فصل بعد معلوم کرد. او شب گذشته و پس از مذاکره مدیربرنامه هایش با مسوولان باشگاه شارجه با این باشگاه اماراتی به توافق اولیه رسید و امروز عصر برای گفت وگوی نهایی و امضای قرارداد با این تیم به امارات سفر می کند.

نکونام پس از امضای قراردادش به تهران بر می گردد تا فردا در نشست خبری موسسه خیریه محک شرکت کند.

نکونام در حالی با مسوولان باشگاه شارجه به توافق رسیده که مسوولان باشگاه استقلال در آخرین فرصت، امروز تکاپوهایی را برای منصرف کردن نکونام آغاز کرده اند اما با توجه به صحبت های دیشب مدیربرنامه های نکونام با مسوولان شارجه بعید است،  تغییری در نظر کاپیتان تیم ملی ایجاد شود.

مهدی رهنما بازدید : 61 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف ملوان انزلی در ورزشگاه درفشی فر رفت.

دو تیم با به نمایش گذاشتن یک بازی خوب با یک نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند.

گل پرسپولیس را عباس زاده در دقیقه 13 به ثمر رساند و جلال رافخایی از روی یک ضربه ایستاگی در دقیقه 18 بازی را به تساوی کشاند.

گفتنی است تعدادی از هوادارانی که موفق نشدند این بازی را از نزدیک تماشا کنند از روی پشت بام های اطراف ورزشگاه درفشی فر این بازی را با دردسر تماشا کردند.

مهدی رهنما بازدید : 21 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپولیس طی روزهای پنجشنبه (فردا) و یکشنبه هفته آینده میزبان تیم های ملوان بندر انزلی و فولاد اهواز خواهد بود.

این بازی ها در راستای برنامه های آماده سازی سرخپوشان انجام می شود که از سوی سرمربی تیم طراحی شده است. پرسپولیس پیش از این در مصاف با دو تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز و استقلال صنعتی خوزستان به پیروزی های یک بر صفر و دو بر صفر دست پیدا کرده است.

طبق برنامه، سرخپوشان روز جمعه استراحت دارند و روز شنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین خواهند کرد.

مهدی رهنما بازدید : 31 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

رضا قوچان نژاد مهاجم 25 ساله استاندارد لیژ در زمستان سال قبل از "سنت تروئیدن" راهی استاندارد لیژ شد اما ترافیک زیاد مهاجمان در تیم جدید او باعث شد تا قوچان نژاد فرصت کمی برای بازی داشته باشد. او حتی در خیلی از بازی های تیمش در بین نفرات ذخیره نیز قرار نداشت و با توجه به فرصت کمتر از یکساله تا آغاز جام جهانی به نظر می رسد که انتخاب تیم جدید در اولویت قوچان نژاد قرار گرفته است.

"رنه ایجکلکمپ" مدیر برنامه های رضا قوچان نژاد روز گذشته با حضور در تمرینات این تیم، به یک روزنامه بلژیکی گفت: " رضا پسر خوب و مثبت اندیشی است و همیشه حرف از موفقیت و جاه طلبی در تیمش می زند اما شرایط برای او چندان خوشایند به نظر نمی رسد. استاندارد لیژ چهار مهاجم دارد. هم "باتشوایی" و هم "ازکوئیل" قراردادشان را تمدید کردند و به زودی مهاجم دیگری نیز به این تیم اضافه می شود. با توجه به اینکه رضا تابستان آینده باید در جام جهانی بازی کند او قصد دارد تا به تیمی برود که بتواند در آن کامل بازی کند تا بتواند قبل از جام جهانی شرایط خوبی داشته باشد و در فرم مطلوبی قرار گیرد.

مدیر برنامه های قوچان نژاد در ادامه گفت: باشگاه های زیادی تمایل خود را برای به خدمت گرفتن قوچان نژاد اعلام کرده اند. قوچان نژاد از تیم هایی در لیگ هلند، آلمان و بلژیک پیشنهاد دارد.

مدیر برنامه های قوچان نژاد در حالی از رفتن این بازیکن از استاندارد لیژ خبر می دهد که "گوچی" تا سال 2016 با استاندارد لیژ قرارداد دارد.

مهدی رهنما بازدید : 25 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

امیرحسین صادقی روز گذشته با مسئولان استقلال به توافق رسید. این بازیکن برای دریافت مطالباتش به دفتر مدیرعامل استقلال رفت و با فتح الله زاده جلسه ای برگزار کرد.

مدافع استقلال برای دریافت مطالباتش دست فتح الله زاده را باز گذاشت و به او گفت هر زمانی که می خواهد تاریخ چک ها را امضاء کند.

مدیرعامل استقلال وقتی این اقدام صادقی را دید کلید ماشین خود را در اختیار این بازیکن قرار داد تا به جای طلبش آن را در اختیار بگیرد. بدین ترتیب صادقی با لکسوز سفید فتح الله زاده باشگاه را ترک کرد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 2,674
  • بازدید کلی : 44,666