loading...
همه چی اینجاست
مهدی رهنما بازدید : 570 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

این دختر که پس از فرار از خانه به یک آپارتمان پناه برده بود توسط این مردان خلافکار مورد تجاوز و تعرض قرار گرفت.

پلیس تگزاس اعلام کرد: این دختر پس از تجاوز و آزار جنسی از سوی این افراد از محل حادثه متواری شد و پلیس را از این جنایت مطلع ساخت. ماموران پلیس ایالتی نیز تاکنون دو تن از متهمان مرتبط با این پرونده را دستگیر کرده اند.

پلیس تگزاس در مورد جزئیات روند بررسی پرونده و دیگر مظنونان احتمالی این حادثه اطلاعاتی منتشر نکرده است.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماموران بهزیستی تگزاس نیز در تلاش برای پیگیری جزئیات بیشتر این حادثه و کمک به پیدا کردن عاملان آن هستند.

 

مهدی رهنما بازدید : 500 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)

هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی مشهد در جریان حمله افراد ناشناس به خانه دو برادر در خیابان ایثارگران مشهد قرار گرفتند.

تیم جناحی پس از حضور در محل در بررسی های اولیه دریافتند حوالی غروب اهالی محل با صدای پسر جوانی که درخواست کمک می کرد، از خانه های خود بیرون آمده و جوان 28 ساله را غرق در خون در مقابل در خانه یشان پیدا کردند.

پسر مجروح از همسایه ها درخواست می کرد که به کمک برادرش که در داخل خانه حضور داشت، بروند که آنها با حضور در یکی از اتاق ها با پیکر بی جان پسر 30 ساله روبرو شدند که او با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات از اهالی محل نشان داد دقایقی قبل از این حادثه چهار مرد ناشناس وارد خانه این دو برادر شده و آنها را هدف ضربات چاقو قرار داده بودند.

با بررسی های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با دستور قاضی موحدی راد تحقیقات برای افشای راز این قتل را آغاز کردند.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد مقتول به نام رحیم به اتهام ارتکاب چهار فقره قتل و درگیری با ماموران تحت تعقیب پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان قرار داشت.

رحیم سال 87 وقتی پلیس قاتلین پدرش را دستگیر نکرد، در اقدامی هولناک با اسلحه کلاشینکف به چهار مظنون قتل پدرش در یکی از خیابان های زاهدان تیراندازی کرد و از محل گریخت.

او در جریان فرار خود وقتی از سوی ماموران شناسایی شد با مامورین پلیس نیز درگیر و به سوی آنها تیراندازی کرد.

در حال حاضر پلیس احتمال می دهد رحیم قربانی این جنایت زنجیره ای شده و بستگان مقتول با شناسایی مخفیگاه وی و برادرش در مشهد آنها را هدف اقدام کینه جویانه خود قرار داده اند.

تحقیقات پلیسی از سوی کارآگاهان ادامه دارد و ماموران منتظر بهبود حال برادر رحیم هستند تا بازجویی ها از او را ادامه دهند.

مهدی رهنما بازدید : 406 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

(یکشنبه) در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال از توپ جدید "آل اشپورت" که قرار است در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی می شود.

در این مراسم که راس ساعت 14 آغاز می شود، عبدالوحید جعفری، مدیر بخش خاورمیانه شرکت آل اشپورت حضور خواهد داشت.

مهدی رهنما بازدید : 550 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

در حاشیه سفر تیم پرسپولیس+ به مشهد، هواداران پرسپولیس با حضور در فرودگاه از کادر فنی و بازیکنان این تیم استقبال کردند. که در این بین حضور دختران هوادار پرسپولیس و کری خوانی شان برای استقلالی ها به چشم می خورد.

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

دختران هوادار پرسپولیس+ تصاویر

 

مهدی رهنما بازدید : 419 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن، مبارزه با گرسنگی و افزایش طعم و مزه غذا، فقط چند مورد از معجزات ادویه هاست، این فواید در فصول سرد سال بیشتر هم می شود. ما به شما می گوییم که چرا باید در این فصل غذاهایتان را پر از ادویه کنید.ادویه دارکردن مواد غذایی، عطر و طعم طبیعی به آنها می بخشد، که باعث کاهش مقدار چربی و نمکی می شود که شما نیاز دارید برای خوشمزه و دلچسب کردن غذا به آن بزنید. یکی از روشهای کنترل وزن، کاهش نمک در رژیم غذایی است.

نمک موجب احتباس آب در بدن شده و وزن را بالا می برد. با استفاده از ادویه به جای نمک، مصرف آن را کم کرده و علاوه بر کاهش وزن با کاهش فشار خون به سلامت قلبی خود نیز کمک می کنید.همچنین، یک مطالعه نشان داد که ادویه جات غنی از آنتی اکسیدان مانند دارچین، فلفل قرمز و... سوخت و ساز را بالا برده و می توانند منجر به سوزاندن چربی در بدن شده و مانع تجمع چربی اضافی در بدن می شوند.

ادویه جات با ایجاد احساس سیری میل شدید به غذا را کنترل و ظاهر و طعم غذا را بهتر می کنند. غذاهای خوشمزه و با ظاهر خوب احساس رضایت خاطر بیشتری ایجاد می کنند. اگر غذا رضایت بخش نباشد، احتمال پرخوری در شما افزایش می یابد.

عادت کنید به خوراکی ها و میان وعده هایی که قبلا درست می کردید ادویه اضافه کنید. مثلا اگر می خواهید رنگ سبز بد سوپ عدس را تغییر دهید، به آن زردچوبه اضافه کنید تا زرد شود.اگر می خواهید مزه خوراک مرغ شیرین خود را تغییر دهید کمی فلفل به آن اضافه کنید و...

9 ادویه زیر می توانند به کاهش وزن کمک کرده و عطر و طعم طبیعی را به غذای شما اضافه کنند:

جینسینگ

برخی از انواع جینسینگ می تواند سوخت و ساز بدن را زیاد کرده و انرژی را افزایش دهد. با توجه به تحقیق دانشگاه مریلند، جینسینگ Panax به طور خاص دارای خواص کاهش وزن است.

فلفل قرمز

فلفل قرمز با عنصر اصلی خود یعنی، کپسایسین، بدن را گرم کرده و به سوزاندن چربی کمک و اشتها را سرکوب می کند. همچنین با توجه به پژوهش های انجام شده در دانشگاه پاردو، با افزایش سوخت و ساز بدن، سبب می شود بدن کالری بیشتری بسوزاند.

دارچین

دارچین، قند خون و کلسترول LDL (نوع بد) را کاهش می دهد. مطالعات نشان می دهند که این ماده می تواند سوخت و ساز بدن و سطح انسولین را افزایش دهد و این یعنی کاهش احتمال ابتلا به دیابت. برای ایجاد طعم شیرینی از دارچین استفاده کنید.

فلفل سیاه

این ادویه محبوب خانواده ها می تواند سوخت و ساز بدن را از طریق ماده اصلی آن، یعنی پپرین افزایش دهد. فلفل سیاه نه تنها به بهبود هضم غذا کمک می کند بلکه موجب افزایش سرعت سوزاندن چربی نیز می گردد. بر اساس تحقیق دانشگاه اوکلاهما، در واقع، فلفل سیاه می تواند به طور بالقوه به اندازه راه رفتن به مدت 20 دقیقه، کالری بسوزاند.

خردل

خردل در واقع یک ماده عالی برای کاهش وزن است. محققان موسسه پلی تکنیک دانشگاه آکسفورد انگلستان می گویند که یک قاشق چایخوری می تواند سرعت متابولیسم را تقریبا 25 درصد افزایش دهد.

زردچوبه

زردچوبه، این ادویه نارنجی روشن، به شکستن چربی و به تنظیم متابولیسم بدن کمک می کند. با توجه به تحقیقات دانشگاه کلمبیا زردچوبه همچنین در کاهش خطر ابتلا به دیابت موثر است.

زنجبیل

مطالعات نشان می دهند که زنجبیل می تواند اشتها را سرکوب کرده و به هضم غذا کمک کند، سموم را از بدن خارج کرده و با بالا بردن درجه حرارت بدن به افزایش متابولیسم منجر شود. چه کسی می دانست که زنجبیل این همه قدرت دارد؟

هل

هل موجب افزایش متابولیسم و کاهش چربی اشباع شده می گردد. همچنین می تواند به هضم سالم غذا کمک کند.

زیره

زیره ضمن اینکه به مراحل هضم غذا و تولید انرژی کمک می کند، سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. با توجه به برخی از پژوهش ها همچنین ممکن است برای کسانی که مبتلا به آسم، ورم مفاصل، بیماری های کلیه و سرطان روده بزرگ هستند نیز مفید باشد.

مهدی رهنما بازدید : 437 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

محققان دانشگاه کالیفرنیا در پژوهش جدید خود دریافته اند که برخلاف تصور پیشین، عشق می تواند دوام زیادی داشته باشد.

محققان مغز 17 داوطلب را که بیشتر آنها در دهه 50 سالگی قرار داشته و بطور میانگین حدود 21 سال بود که ازدواج کرده بودند، در زمان مشاهده تصویر همسرانشان اسکن کردند.نتایج به دست آمده کاملا متفاوت با نظر روانشناسانی بوده که به گفته آنها، احساس عشق شدید تنها حدود 18 ماه و در بهترین حالت سه سال طول خواهد کشید.

محققان دریافتند که مغز زنان و مردان عشاق میانسال همان فعالیتی را نشان داده که مغز عشاق جوان با تجربه هفت ماه ارتباط نشان می دادند.

اگرچه تنها یک تفاوت میان این دو گروه وجود داشت. در میان عاشقان میانسال، مناطق مغزی مرتبط با اضطراب دیگر فعال نبوده بلکه مناطق مرتبط با آرامش از بیشترین فعالیت برخوردار بودند.

گفته می شود که ازدواجهای شاد بر اساس ارتباط خوب، ارزشهای مشترک، حمایت محکم از اقوام و دوستان، شادی، کودکی باثبات، گفت و گوهای منصفانه و اراده سخت و ...هستند.

این در حالیست که دکتر مارسل زنتر از دانشگاه ژنو در بررسی 470 مطالعه انجام شده در مورد سازگاری دریافت که هیچ ترکیب خاصی از صفات شخصی وجود نداشته که منجر به قرار گرفتن فرد در یک رابطه عاشقانه پایدار شود بجز یک استثنا که آن قابلیت حفظ تصورات مثبت است.

مهدی رهنما بازدید : 524 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

شاید بسیاری از مخاطبان اخبار ورزشی شبکه سوم سیما گمان کنند محمود معصومی با همان کت و شلوارهای رنگارنگش متولد شده و هیچگاه آنها را از تنش خارج نمی کند!

این مجری که سال هاست تنها در تریبون خبر ورزشی دیده شده و پوششی فوق العاده رسمی داشته حالا با انتشار عکس جدیدی از خود نشان داده متفاوت بودن را نیز بلد است. بد نیست معصومی در ادامه این روند یک فایل صوتی نیز از خود منتشر و در آن مدام از کلمات شکسته استفاده کند!

عکسی باورنکردنی از گوینده خبر معروف تلویزیون

 

مهدی رهنما بازدید : 478 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز شما می ترسید به چیزهایی كه می خواهید نرسید. شما می توانید با حضور پیدا كردن در مكانهای مذهبی یا انجام دادن یك فعالیت اجتماعی دیگر فشاری كه نیازهایتان بر شما وارد می كنند را كم كنید. انجام دادن كاری كه تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا كنید.

اردیبهشت: امروز دیگران از شما می خواهند كه نقش راهنمای آنها را بازی كنید و شما هم دوست دارید تا جایی كه می توانید به آنها كمك كنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می كند و شما را فردی دلسوز می داند. كمك كردن به به كسانی كه با شما رابطه نزدیكی دارند كار قبل تحسینی است، اما انگیزه های شما می توانند كارهای خوبی كه هم اكنون انجام می دهید را كم ارزش كنند. شما نباید در عوض كاری كه انجام می دهید چیزی بخواهید. كمك شما زمانی باارزش می شود كه شما فقط به خاطر خود آنها بهشان كمك كرده باشید.

خرداد: شما امروز می توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی كه رویاهای غیر ممكن نداشته باشید قدرت عملی كردن تخیلات خود را دارید. تصور كردن آنچه كه می تواند اتفاق بیفتد بدون اینكه هیچ مانعی وجود داشته باشد كار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

تیر: اگر دیگران به سردی با شما رفتار می كنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته اید نباید فوراً به آنها اعتراض كنید. شما می توانید پیامهای دوگانه ای بفرستید. با وجود اینكه شما خواستار برقرار كردن كردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واكنش دیگران می ترسید، دلیلش این است كه شما كم حرف تر شده اید. شما می توانید با صحبت كردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

مرداد: وقتی كه دیگران نمی توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممكن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممكن است احساس كنید كه بهتر است به جای اینكه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت كنید. متأسفانه این كار باعث خواهد شد افرادی كه در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید كه هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می كند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی كه بهتان می شود را بدون قضاوت قبلی قبول كنید.

شهریور: هدفی را بیابید كه بتوانید كاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند كه با گروهی بزرگتر یا یك هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می توانید بدون اینكه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض كاری كه انجام می دهید چیزی مطالبه كنید، احساس خوبی كه از كمك كردن به دیگران بهتان دست می دهد بهترین پاداش برای شماست.

مهر: شما امروز می توانید كاملاً خلاق باشید، برای اینكه شما در حالی كه با یك هدف معنوی والا ارتباط برقرار كرده اید، فكرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می توانید به روشی در مورد خودتان صحبت كنید كه به دیگران هم كمك كنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینكه خیلی تلاش كنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می توانید از استعدادهای خود استفاده كرده و در زندگی افرادی كه دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

آبان: ممكن است شما نیاز داشته باشید كه از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی كه در داخل خانه افتاده دیدگاه های جدیدی كسب كنید. اگر شما در رابطه ای عاطفی گیج و سردرگم شده اید به جای اینكه فكر كنید در اینده چه اتفاقاتی می افتد برای مدتی از فكر كردن به آینده اجتناب كنید. از بین بردن محدودیتها مشكلات را حل نمی كند اما به شما كمك می كند تا بتوانید اتفاقاتی كه در پیرامونتان می افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

آذر: امروز شما كارهای بسیار زیادی دارید كه باید در محل كار به آنها بپردازید، به گونه ای كه حتی شاید نفهمید كه از كجا شروع كرده اید. به جای اینكه دیگران را درگیر مشكل خود بكنید، بهتر است كه سریع دست به كار شده و تا حد توانتان تلاش كنید. زمانی كه به جای كنترل كردن یك موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این كار می كنید در حالیكه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

دی: این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا كردن یك روش مفید برای ابراز كردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیكه واكنش سریع به عملكرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می رسد، اما قبل از اینكه كاملاً تنش ها را فرو بنشاند شما را قادر می سازد آنها را مدیریت كنید.

بهمن: فقط زمانی كه شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می شود. اما باز هم ممكن است كه شما به اندازه ای كه آرزو داشتید احساس راحتی نكنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد كافی خودتان را مطرح كنید در حالی كه برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته اید. مقاومت كردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

اسفند: ممكن است فردا شما نیاز پیدا كنید روز جدیدی را آغاز كنید و در مورد احساستان با یك نفر صحبت كنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید كه احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی كه می توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی های خود لذت ببرید؛ یا اینكه فیلم ببینید و یا یك كتاب بخوانید تا اینكه از فكر و خیال كردن زیاد از حد دوری كنید. اما به یاد داشته باشید كه شما نمی توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

مهدی رهنما بازدید : 134 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

سرهنگ علیرضا خالقی صبح امروز به تشریح جزئیات پرونده این قتل پرداخت.

به گفته وی، روز جمعه از طریق کلانتری 16 سید جعفر خبری تحت عنوان درگیری منجر به فوت در بلوار 52 متری امامشهر مخابره شد که سریعاً تیم بررسی صحنه جرم و ماموران اداره مبارزه با جرائم جنائی این پلیس به محل اعزام و مشاهده می کنند جسد مردی 55 ساله با هویت احمد- ق در حالی که با ضربه چاقو از پا درآمده در پیاده رو کنار خیابان افتاده و تحقیقات میدانی حکایت از این داشت قاتل 33 ساله که پسر مقتول و معتاد به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه بوده، پس از انجام قتل از محل متواری شده که با هوشمندی ماموران پلیس آگاهی در فاصله زمانی کمی پس از وقوع جنایت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: متهم که فردی بیکار و داری سوابق کیفری متعدد می باشد علت و انگیزه اقدام جنون آمیز خود را اعتیاد به ماده توهم زا شیشه بیان کرد.

سرهنگ علیرضا خالقی تصریح کرد: با پیدایش مواد مخدر صنعتی و رواج این مواد بسیار مخرب در میان اقشار مختلف جامعه روز به روز بر آمار جرم های گوناگونی که تحت تاثیر این مواد به وقوع می پیوندد اضافه شده و متاسفانه همچنان سیر صعودی خود را ادامه می دهد که بهترین راه در مسیر مبارزه با این خطر، بالا بردن سطح آگاهی جامعه به ویژه جوانان و حمایت های صحیح خانوادگی است.

مهدی رهنما بازدید : 594 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

دوستان مارا حمایت کنید.

----------------------------

برنامه رمانک برای همه شما دوستداران رمان

این برنامه تازه اول راه است با حمایت شما دوستان برنامه رمان خوب خواهد شد

رمان هایی زیبا و خواندنی برای اندروید داران

***برای دانلود و توضیحات به لینک زیر بروید***

r3957_android_2.jpg

 

♥♥♥

 

برنامه گالری مجموعه ای از تصاویر زیبا و جملات خواندنی برای شما اندرویدی ها

تصاویر با کیفیت و جملات عاشقانه زیبا

برای دانلود و حمایت ما به لینک زیر بروید

r3957_android_2.jpg

 

♥♥♥

 

برنامه 1000 سایت

این برنامه با تمامی سایت های پارسی زبان و مورد احتیاج شما دراختیار شما میباشد

این برنامه از تمامی موضوعات سایت هایی که بهترین میباشند را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار میدهد

فقط کافیست موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید تا لیست سایت های موجود در آن موضوع را ببینید

برای دانلود ، توضیحات و حمایت ما به لینک زیر بروید


r3957_android_2.jpg

♥♥♥

 

مهدی رهنما بازدید : 101 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

ماریا کری در سال1970 به دنیا آمد. او ملیتی امریکایی دارد و یکی از موفق ترین خواننده های پاپ می باشد. آلبوم های او بیش از 175میلیون دلار فروش داشته است! نکته قابل توجه در زندگی او، ازدواج با نیک کنون است. نیک در سال 1980 به دنیا آمده است و به عنوان یک بازیگر و همچنین یک رپر فعالیت دارد. این دو در سال 2008 بایکدیگر ازدواج کردند.

چند روز پیش ماریا کری درحال ضبط ویدیو جدید یکی از آهنگ هایش بود که ناگهان دچار حادثه شد. دست و کتف او در رفت و فیلمبرداری تعطیل شد. ماریا را به بیمارستان رساندند و تحت مداوا قرار گرفت. او حتی با همان دست به مراسم خیریه رفت و آهنگش را اجرا کرد.

دست خواننده زن سرشناس هالیوودی در رفت!! + عکس

مهدی رهنما بازدید : 103 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

قاسم حدادی فر در پایان دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن پولی که من از پرسپولیسی ها دریافت کرده بودم را بازگرداند تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: این دو باشگاه تفاهم خوبی با هم دارند و به طور یقین فصل جدید در ذوب آهن توپ خواهم زد.

حدادی فر درخصوص دیدار با استقلال تهران گفت: ذوب آهن به دلیل حضور در بازی های پلی آف استراحت کمی داشت و هنوز به شرایط مناسب نرسیده است ولی یقین داشته باشید در این فصل تیم متفاوتی را خواهید دید.

وی درخصوص اینکه گفته می شود حواله خودروی ملی پوشان فوتبال که از طرف دولت اهدا شده به مبلغ 400 میلیون خریداری می شود، گفت: این صحبت ها در تهران مطرح می شود و من در اصفهان هستم و کاری به این مسایل ندارم.

مهدی رهنما بازدید : 89 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

فولام که در اردوی آماده سازی در کاستاریکا به سر می برد ، در دومین بازی خود موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم آلاخوئلنسه این کشور را شکست دهد. برای فولام در این دیدار دوستانه "استیو سیدول"، "برایان روئیز" و "دمیتار برباتوف" گلزنی کردند.

در این دیدار در نیمه نخست بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم. تنها موقعیت جدی این دیدار در نیمه نخست به وجود آمد که ضربه کاشته اشکان دژاگه با فاصله بسیار کم از دیرک دروازه به بیرون رفت. در نیمه دوم مسابقه فولام برتری خود را دیکته کرد و سه بار دروازه حریف کاستاریکایی خود را گشود. تیم میزبان نیز در دقیقه 72 با گل "اوارا" یکی از گلهای خورده را پاسخ داد.

اشکان دژاگه که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در این دیدار به صورت فیکس در ترکیب فولام به میدان رفت و در دقیقه 58 جای خود را به "کاکانیکلیچ" داد. دژاگه در بازی قبلی خود نیز از دقیقه 45 به جای "دیمین داف" در ترکیب فولام به میدان رفت.

مهدی رهنما بازدید : 100 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در شرایطی که کاپیتان تیم ملی بعد از کش و قوس های فراوان، نهایتا دیشب برای یکسال دیگر هم در استقلال ماندنی شد، سایت نشنال امارات به رقم قرارداد این بازیکن با استقلال اشاره کرده است.

به نوشته این سایت، باشگاه استقلال برای جذب بازیکن سابق اوساسونای اسپانیا، 1.5 میلیون دلار پرداخت کرده بود تا نکونام را به مدت 2 سال در اختیار داشته باشد.

نشنال در ادامه گزارشش مدعی شده که اگر چه مدیران باشگاه استقلال با جدایی بازیکن ملی پوششان مخالفت کرده اند، اما بندی در قرارداد او وجود دارد که به نکونام اجازه می دهد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، قراردادش با این تیم را فسخ کند و به همین دلیل احتمال هنوز احتمال حضور او در شارجه وجود دارد!

مهدی رهنما بازدید : 99 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: شما ممكن است فكر كنید كه نسبت به نیازهای دیگران زیادی حساسیت نشان می دهید، اما ممكن است خیلی وارد جزئیات نشوید. به جای اینكه فكر كنید آنها هم نیازهایی شبیه نیازهای شما دارند، از آنها بخواهید كه خودشان بگویند واقعاً چه می خواهند. لازم است بدون تلاش كردن برای تغییر دادن فكرشان كاملاً به صحبتهای آنها گوش فرا دهید.

اردیبهشت: گاهی اوقات دیگران سعی می كنند كه برنامه های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ كنید و این موضوع شما را نارحت می كند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی كه شما را از اهدفتان دور می كند تلف كنید. ولی امروز قضیه فرق می كند، برای اینكه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فكر كنید.

خرداد: امروز كارتهای اعتباری خود را درون كیف خود نگه دارید و بیرون نیاورید، برای اینكه هنگام خرید كردن به خودتان ضرر خواهید زد و چیزهایی می خرید كه نیازی بهشان ندارید. ممكن است شما فكر كنید كه به آنها نیاز پیدا خواهید كرد اما شاید متوجه نشوید كه حقایق ممكن است به وسیله تبلیغات خیلی بزرگ نمایی شده باشند.

تیر: حواستان جمع باشد چون امروز یك نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می شود. ممكن است این شخص تمام حرفهای شما را باور كند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می كند، برای اینكه شما نمی توانید بفهمید كه چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می تواند باعث بروز مشكل بشود. بنایراین قبل از اینكه با این فرد یك ارتباط طولانی مدت را شروع كنید حقایق را بررسی كرده و در مورد آنها اطمینان حاصل كنید.

مرداد: امروز همه چیز خوب به نظر می رسد، اما نباید زیاد هم مطمئن باشید برای اینكه دیدگاه های شما بیش از اندازه مثبت هستند. البته داشتن یك اعتماد منطقی می تواند محرك خوبی برای شما باشد و در حال حاضر خوش بینی شما به نفعتان تمام می شود. اما اگر نتایج حاصله مطابق انتظارات شما نبودند نباید خیلی ناراحت شوید.

شهریور: شما امروز آرزوهای بلند پروازانه ای دارید و دوست دارید پروژه ای سودمند را در دست بگیرید، و یا اگر در مسابقات ورزشی شركت می كنید نسبت به پتانسیل های تیمتان برای برنده شدن بسیار خوش بین هستید. در حال حاضر خوش بینی و دید مثبت شما اهمیت دارد، پس خیلی خود را درگیر نتایج كار نكنید. در عوض فقط از مراحل كار و یا بازی لذت ببرید.

مهر: شما اكنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فكر كردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته كه از دستشان داده اید باعث می شود كه نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری كردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امكانات دیگر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به یاد داشته باشید كه رویاهای شما میتوانند پتانسیل های ناشناخته ای كه در موقعیتهای اخیر پنهان بوده اند را به شما نشان بدهند.

آبان: از صحبت كردن در مورد احساسات خود هراس نداشته باشید، فراموش نكنید كه صحبت كردن بیشتر از آن چیزی كه انتظار دارید می تواند بیان كننده منظور و نیتهای شما باشد. گفتن اینكه شما چقدر در صحبت كردن اغراق می كنید و اینكه آیا دیگران اگر حرفهای شما برخلاف میلشان نباشد به حرفهایتان گوش خواهند داد یا نه كار سختی است. اگر مشكلی هم پیش بیاید اهمیتی ندارد، شما توانایی رفع كردن سوءتفاهمات را دارید و باید بدانید كه با آرامش صحبت كردن معجزه می كند.

آذر: شما باید بدانید كه یك روز بیشتر از 24 ساعت طول نمی كشد و بخشی از این ساعت هم صرف خوابیدن و غذا خوردن می شود. البته شما توانایی این را دارید كه در مدت زمان كوتاه كارهای زیادی نجام بدهید اما زیاد هم نباید به خودتان اطمینان داشته باشید. قبل از اینكه فرصتهایتان را از دست بدهید باید از هر پیش آمدی به نفع خود استفاده كنید.

دی: زمانی كه شما در جستجوی فهمیدن رازهای آفرینش هستید علاقه شما به فلسفه و متافیزیك خیلی بهتان كمك می كند. و هنگامی كه می خواهید كشف كنید در ظاهر هر پدیده ای چه حقیقتی نهفته است بیشتر به سمت فلسفه و موضوعات ماورایی كشیده می شوید. اما نباید باور كنید كه همه چیز طبق خواسته شما پیش می روید. كمی شك داشتن باعث می شود شما از دردسرهای زیادی رهایی پیدا كنید.

بهمن: شما می توانید فرد بسیار آینده نگری شوید، برای اینكه شما به هر فرصتی با دیدی عاقلانه و عمل گرا نگاه می كنید. در ضمن شما به روشنی می توانید با ایده های خود ارتباط برقرار كنید. در حالی كه دیگران فقط می توانند نكته مثبت یك ایده جدید را ببینند، شما می توانید خیلی زود مشكلات آن را هم ببینید. این به معنی دید منفی داشتن نیست؛ بلكه نشان دهنده واقع بینی شماست. طرز فكر درست شما هم به خودتان كمك می كند هم موجب نجات دادن دیگران می شود.

اسفند: با وجود اینكه شما احساس می كنید كه فقط باید در مورد نیازهای خودتان صحبت كنید، ولی اگر خیلی در این كار زیاده روی كنید شما نسبت به دیگران خیلی بی تفاوت می شوید. مشكل اینجاست كه دوستانتان هم شما را تشویق می كنند كه بیشتر صحبت كنید، برای اینكه آنها فكر می كنند وظیفه دارند به حرفهای شما گوش دهند. و شما هم فكر می كنید چون آنها از شما خواسته اند باید این كار را بكنید. لازم نیست از فردی كه خیلی نگران شما است فاصله بگیرید، فقط باید بدانید كه صحبت كردن در مورد جزئیات زندگی تان باعث نمی شود آن فرد احساس بهتری نسبت به شما پیدا كند.

مهدی رهنما بازدید : 92 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در پی وقوع چند سرقت با پوشش مسافرکش توسط باندی از سارقان در سطح شهرستان شیراز،  تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

در تحقیقات انجام شده، مشخص شد دو راننده و سرنشین یک پیکان سواری شخصی در سطح شهر، سوژه های خود که اغلب دختران جوان بوده را به عنوان مسافر، سوار و پس از طی مسافتی با تغییر مسیر در کوچه های خلوت با تهدید کارد ضمن آدم ربائی و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت جنسی، اموال شامل پول، طلاجات و گوشی تلفن همراه آنان را به سرقت می برند.

با توجه به حساسیت موضوع شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و انجام چهره نگاری، مشخصات سارقان در اختیار ماموران پلیس در سطح شهر قرار گرفت.

پس از آنکه فردی به ماموران مراجعه و اظهار کرد که خودرو پیکان وی توسط دو نفر در یکی از خیابان های مرکزی شهر توسط دو مسافرنما به سرقت رفته است، در تحقیقات به عمل آمده از وی با توجه تناقض گویی های این فرد ماموران به وی مظنون شدند.

با انجام تحقیقات لازم ماموران متوجه صوری و واهی بودن پرونده شده و در ادامه با تطابق چهره سارقان با این فرد و بازجویی های به عمل آمده مشخص شد این فرد یکی از آن دو سارق به عنف است.

در تحقیقات اولیه سه سرقت به عنف با همدستی فردی دیگری با پوشش مسافرکش نما از این سارق کشف شد.

با تلاش ماموران همدست این سارق نیز دستگیر و در بازرسی از منازل آنان چهار گوشی تلفن مسروقه متعلق به شکات کشف شد.

سرهنگ سیروس حیدری با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:در ادامه تحقیقات آدم ربایی، سرقت های به عنف و توام با آزار و اذیت از هر دو نفر کشف و سارقان با قرار مناسب قانونی راهی زندان شدند.

مهدی رهنما بازدید : 103 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

سرهنگ احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش مرگ مشکوک پسر بچه ای سه ساله در مشهد، ماموران گشتی کلانتری طبرسی جنوبی در محل حاضر و تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: با کشف جسد این کودک که داخل خانه مسکونی شان به قتل رسیده بود تحقیقات پلیس از مادر کودک ادامه پیدا کرد، زن جوان که در وضعیت عادی نبود در بررسی های اولیه اظهار داشت کودکش را به دلیل عصبانیت آنی خفه کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: جسد این کودک به پزشکی قانونی در حال حاضر انتقال یافته و تحقیقات به دستور مقام قضایی درباره علت و چگونگی ماجرا و ابعاد ابهام آمیز این پرونده ادامه داد

مهدی رهنما بازدید : 96 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش منابع خبری چین نوزاد دختر نوجوان 12 ساله چینی سالم به دنیا آمد و مادر و کودک در سلامت کامل به سر می برند.

به نقل از شین موآ: یکی از شهروندان صاحب مقام دولتی در همسایگی روستای "کیوای یانگ" استان "هونان" چین در اعتراف خود گفت به دلیل داشتن رابطه جنسی با دختر 12 ساله ام او را باردار کردم.

تجاوز پدر و معلمان مدرسه به دختر 12 ساله/ عکس

پس از دستگیری وی در پی شکایت مادر این دختر 12 ساله نزد پلیس پدر مجرم شناخته و دستگیر شد.

به گزارش این خبرگزاری وکلای مدافع این مقام دولتی ادعا کرده اند که وی هیچ نقشی در این زمینه نداشته و اعترافهای وی بی پایه و بی اساس و پدر 74 ساله مجبور به اعتراف از سوی پلیس شده است.

پس از آزمایش DNA ثابت شد که او پدر نوزاد است اما دختر 12 ساله اش پدرش را مبرا از این عمل می داند.

وی در حضور پلیس گفت چندین بار از سوی سه تن از معلمین مدرسه مورد تجاوز قرار گرفته است و حتی مدیر مدرسه نیز با تهدید دختر را وادار به سکوت کرده است.

به گفته این دختر 12 ساله بعد از مورد سوء استفاده قرار گرفتن از جانب سه معلم و مدیر مدرسه نزد پلیس شکایت کردم اما مدیر مدرسه را در حال رشوه دادن به افسر پلیس حین تحقیقات بر روی این موضوع دیدم.

به گزارش این خبرگزاری: پدر 74 ساله در حالی که نزد پلیس اعتراف می کرد گفت: در آن زمان کنترل رفتارم به دلیل مصرف الکل قابل کنترل و پیش بینی نبود من مقصر این عمل هستم.

پرونده همچنان در دادگاه در حالی بررسی است.

مهدی رهنما بازدید : 121 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

برنامه ماه عسل شبکه سه سیما با اجرای علیخانی هنوز به قسمت دهم نرسیده حاشیه هایی داشته است.در تازه ترین این حاشیه ها،علیخانی در برنامه چهارشنبه 26 تیر ماه با انتقاد از علی دایی و رویانیان به برخورد آنان با علی کریمی گلایه کرد که ظاهرا این انتقاد به مذاق طرفداران سرخ پوش خوش نیامده است و آنان در شبکه های اجتماعی به این مطلب وی واکنش نشان داده اند.

مجری برنامه ماه عسل که عصرچهارشنبه میزبان میهمانانی از تیم ملی والیبال بود دراواخر برنامه در یک دیالوگ بی ربط و درآستانه بازی حساس تیم های تراکتور سازی و پرسپولیس به انتفاد از مدیران و مربیان تیم سرخ پوش پایتخت پرداخت.

در اواخر این برنامه علیخانی از ظریف پرسید که طرفدار کدام تیم فوتبال است و او گفت که پرسپولیسی است و پس از آن مجری برنامه اعلام کرد باید چیزی بگوید که مدتی است قصد گفتنش را دارد.

علیخانی خطاب به رویانیان و علی دایی گفت: هیچکس در بزرگی شما شکی ندارد اما رفتار شما با علی کریمی خوب نبود. همانطور که رفتاری که با مجتبی جباری شد درست نبود. نباید کاری کرد که بزرگان پرسپولیس و استقلال مجبور شوند به تیم های دیگر بروند.

قطعا علیخانی می داند انتخاب بازیکنان یک تیم در اختیارمربی است که چه بازیکنانی در اختیار گیرد که با پازل سیستمی تیمش هماهنگ باشند.حال چرا مجری یک برنامه مناسبتی باید به انتقاد از انتخاب یک مربی بپردازد جای تعجب دارد.

مهدی رهنما بازدید : 111 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

نام لیگ امارات برای فصل جدید به نام جعلی خلیج ع ر ب ی تغییر کرده و حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ اقدامی ناپسند محسوب می شود.

سایت الرویه در همین زمینه خبری همراه عکس جواد نکونام با لباس تیم ملی در حالی که بازوبند کاپیتانی در دستش است، منتشر کرد که شیطنت آمیز به نظر می رسد.

این سایت با انتخات تیتر " دومین ایرانی در لیگ خلیج ع ر ب ی" نوشت: چند ساعت آینده شاهد پیوستن بازیکن تیم استقلال جواد نکونام به تیم شارجه به عنوان دومین ایرانی حاضر در این رقابت ها هستیم، مسابقاتی که ششمین دوره آن از سپتامبر آینده آغاز می شود. این درحالی است که این انتقال صورت نگرفت و نکونام با استقلال تمدید کرد.

شیطنت بی شرمانه یک سایت عربی+ عکس

مهدی رهنما بازدید : 90 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

"ادینسون کاوانی" مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال ناپولی با عقد قراردادی به ارزش 64 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست تا یکی دیگر از قراردادهای گران قیمت فوتبال جهان به ثبت برسد.

این موضوع بهانه ای شد تا به بررسی 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ فوتبال جهان بپردازیم.

1- کریستیانو رونالدو:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

ستاره پرتغالی رئال مادرید که در سال 2009 از منچستر یوناتید به رئال مادرید پیوست، همچنان به عنوان گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان شناخته می شود.

این مهاجم پرتغالی با قراردادی به ارزش 96 میلیون یورو راهی مادرید شد تا گران ترین رقم برای انتقال بازیکن را کهکشانی های برنابئو بپردازند.

2- زلاتان ایبراهیموویچ:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

مهاجم سوئدی و توانمند حال حاضر پاری سن ژرمن فرانسه، زمانی که در اینترمیلان توپ می زد در سال 2009 با رقم 92.5 میلیون یورو راهی بارسلونا شد تا دومین بازیکن گران قیمت فوتبال جهان لقب بگیرد.

البته زلاتان در بارسا با حضور ستارگانی نظیر مسی، ژاوی و اینیستا چندان موفق نبود و خیلی زود از این تیم جدا شد اما بدون شک او دومین نقل و انتقال برتر فوتبال در سطح جهان به حساب می آید.

3- زین الدین زیدان:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

هافبک فرانسوی و مغز متفکر میانه میدان زمانی که در یوونتوس بازی می کرد مورد توجه سران رئال مادرید قرار گرفت و در سال 2001 با رقم 69 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد.

ستاره مسلمان فرانسوی تا مدت ها گران ترین بازیکن فوتبال جهان محسوب می شود و انتقالات رونالدو و زلاتان باعث شد تا در رده سوم گران ترین بازیکنان فوتبال جهان قرار بگیرد.

زیدان در حال حاضر به عنوان دستیار در کنار آنچلوتی در رئال حضور دارد.

4- کاکا:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

ستاره برزیلی که زمانی در میلان چشم ها را خیره می کرد و این تیم با بازی سازی او قهرمانی اروپا را هم بدست آورد در سال 2008 با رقم 65 میلیون یورو راهی برنابئو شد تا در رده چهارم گران ترین بازیکنان فوتبال قرار داشته باشد.

کاکا درخششی که در میلان داشت در رئال از خود به نمایش نگذاشت و طرفداران رئال بسیار امیدوارند که در این فصل با حضور آنچلوتی مربی که کاکا را به اوج رساند، بار دیگر این ستاره فوتبال برزیل به دوران درخشش خود باز گردد.

5- ادینسون کاوانی:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

مهاجم اروگوئه ای روز گذشته با قراردادی به ارزش 64 میلیون یورو از ناپولی به سن ژرمن پیوست تا در جمع 5 بازیکن گران قیمت فوتبال جهان قرار بگیرد.

انتقال این مهاجم اروگوئه ای بدون شک در حال حاضر گران ترین انتقال در سال 2013 به شمار می رود.

6- فیگو:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

هافبک پرتغالی که با جنجال های فراوان از بارسلونا به رقیب دیرینه رئال مادرید پیوست در سال 2000 با رقمی به ارزش 60 میلیون یورو راهی برنابئو شد تا یکی دیگر از گران ترین نقل و انتقالات فوتبال جهان رقم بخورد.

7- رادامل فالکائو:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در این فصل با قراردای به ارزش 60 میلیون یورو به موناکو پیوست تا او هم در جمع ستارگان گران قیمت فوتبال جهان قرار بگیرد.

8- فرناندو تورس:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

مهاجم ملی پوش ماتادورها، تنها اسپانیایی حاضر در جمع گران ترین بازیکنان فوتبال جهان است.

او در سال 2011 با قراردادی به ارزش 58 میلیون یورو از لیورپول راهی چلسی شد اما دراین تیم به هیچ وجه نتوانست درخشش سابق را داشته باشد.

9- هرنان کرسپو:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پارما در سال 2000 با رقم عجیب 57 میلیون یورو که در آن زمان یک رکورد محسوب می شد راهی لاتزیو شد.

با وجود اینکه 13 سال از آن زمان می گذرد این انتقال همچنان در جمع 10 نقل و انتقال فوتبال جهان قرار دارد.

10- نیمار:

گران‌‌ترین فوتبالیست‌های جهان را بشناسید+ تصاویر

ملی پوش برزیلی سانتوس پس از کش و قوس های فراوان در این فصل از سانتوس راهی بارسلونا شد.

رقم قراردادی که رسانه ها برای این انتقال بیان کردند 57 میلیون یورو است.

این مهاجم در این فصل در کنار مسی دارنده 4 توپ طلای فوتبال جهان خط آتش بارسلونا را تشکیل خواهند داد.

 

مهدی رهنما بازدید : 97 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

نوکیا جدیدا از تلفن هوشمندی به نام Lumia 1020 رونمایی کرده که مجهز به دوربین 41 مگاپیکسلی است تا با رقبایی چون سامسونگ و اپل دست و پنجه نرم کند.

گفته می شود این دوربین از بالاترین کیفیت در بازار برخوردار است.

دوربین ارائه شده دارای لنزهای شناوری است که با تکان های دوربین سازگاری دارد و همچنین مجهز به شش لنز است که به تولید تصاویر دقیق تر کمک می کنند.

جو الو، معاون اجرایی نوکیا و مسئول ابزار هوشمند معتقد است که محبوبیت رو به افزایش عکس و فیلم به این معناست که مشتریان بیشتری به دوربین های کیفی تر نیاز دارند.

دوربین جدید 41 مگاپیکسلی پا را فراتر از دوربین های «آی فون 5» با هشت مگاپیکسل و دوربین سامسونگ Galaxy S4 Zoom با 16 مگاپیکسل نهاده است.

این ویژگی  همچنین بالاتر از تعدادی از دوربین های فشرده است، گرچه مگاپیکسل های بالاتر لزوما به معنی عکس های بهتر نیست زیرا مولفه هایی مانند کیفیت لنز نیز بر محصول نهایی تاثیر می گذارد.

دوربین جدید از نرم افزار ویندوز استفاده می کند و طی دو سال آینده در بازارهای چین ظاهر می شود اما عرضه آن از 26 جولای به بهای 299.99 دلار در امریکا آغاز می شود.

نسخه های پیشین Lumia قبلا دیدگاه های مثبت منتقدان و وبلاگ های فناوری را به خود جلب کرده بودند.

گوشی نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی +عکس

مهدی رهنما بازدید : 99 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

محمود سالارکیا در حاشیه مراسم جشن حمایت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که شکایت شهرداری از باشگاه پرسپولیس در چه مرحله ای است، تصریح کرد: این شکایت به کمیسیون ماده 38 آیین نامه معاملات شهرداری ارجاع داده شده است و این کمیسیون رای خود را مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس صادر کرده است.

وی ادامه داد: رای صادر شده برای باشگاه پرسپولیس توسط کمیسیون مربوطه یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی است و با توجه به این که این رای در دیوان عدالت قابل اعتراض است باشگاه پرسپولیس نسبت به رای اعتراض کرده است.

مهدی رهنما بازدید : 85 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

یک ترفند ساده شما می توانید کامپیوتر خود را در 4 ثانیه به صورت استاندارد خاموش کنید،این کار با نگه داشتن کلید پاور نیز امکان پذیر است اما در دراز مدت قطعات کامپیوتر آسیب می بینند در این جا به روش صحیح آن می پردازیم.

 

برای این کار:

...

Windows Task Manger را باز کنید(Ctrl+Alt+Del)

 

از منوی Shut Down در حالی که کلید Ctrl را نگه داشته اید بر روی Turn Off کلیک کنید.

 

حال خواهید دید که پس از 4 ثانیه کامپیوتر شما خاموش می شود.

 

نکته : این ترفند بر روی تمامی گزینه های منوی Shut Down عملی خواهد بود برای مثال می توان به جای خاموش کردن سریع اینبار بر روی Restart کلیک کنید تا کامپیوتر 4 ثانیه بعد Restart بشود..

مهدی رهنما بازدید : 81 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز بهتان توصیه می شود كه دید مثبتی داشته باشید، برای اینكه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه هایی كه كاملاً با دیدگاه های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال تر خواهید شد. به جای اینكه عقاید خود را بر دیگران تحمیل كنید، فقط كارهایی را انجام دهید كه انجام دادنشان برایتان مفید است.

اردیبهشت: ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می شود كه قبل از اینكه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی كنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه كمی بیشتر شده است، برای اینكه می خواهید در نهایت قبل از افشا كردن آنچه كه در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی كه می گویید اطمینان حاصل كنید. اما نباید مدت زیادی تأمل كنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.

خرداد: امروز پیروی كردن از پیشنهادات یك نفر دیگر مادامی كه شما خود چنین خواسته های بزرگی ندارید كه به ناامیدی هایتان پایان دهد، می تواند حركت واقعاً عاقلانه ای باشد. با وجود این واقع بینی به شما اجازه می دهد وارد ارتباطی بشوید كه این رابطه بیشتر بر پایه زمینه های مشترك استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما كمك خواهد كرد كه ارتباطات بیشتری داشته باشید.

تیر: امروز ماه كاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می گیرید كه یك خاطره عشقی قدیمی كه از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می شود. اما نباید تصور كنید كه تمام پیش آمدهایی كه جدیداً رخ داده اند به شما صدمه زده اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنكه به حوادثی كه در جهان بیرون اتفاق می افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

مرداد: در این هفته شما قبل از اینكه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید كارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع كنید زودتر هم كارهایتان را تمام خواهید كرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما كه مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می شود كه برایتان لازم است بر روی چیزهای كوچك و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمركز كنید. اگر فقط یك بار نكات مبهم را برطرف كردید، بعد از آن شما می توانید بیشتر تفریح كنید.

شهریور: وقتی كه شما مجبورید با توجه به یك برنامه ریزی سخت و بسته فعالیت كنید، مسلماً خلاقیت داشتن كار خیلی سختی می شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می شوند. برای اینكه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می شود و رویاپردازی ها و عدم تمركز شما كمتر می شود. عجیب اینكه لازم است كه این محدودیتها را جدی تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان كمك می كند كه مفیدتر باشید.

مهر: امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده اند. شما می ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می کردید بد نیست. از بحث های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

آبان: هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

آذر: زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده اید افسوس نخورید.

دی: امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم تر کنید به آتش آن دامن می زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته هایتان مجزا کنید.

بهمن: حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

اسفند: شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی تان است قرار دارد و شما را تشویق می کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.

مهدی رهنما بازدید : 95 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سردار مسعود خرم نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه خاص که سبب نارضایتی مردم تبریز شده بود گفت: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی  کردن موضوع متوجه شدند که سارقان پس از ورود به منزل با تخریب درب اتاق خواب و درب ورودی اقدام به سرقت گاوصندوق، طلاجات، پول و... لوازم منازل می کردند.

رئیس پلیس استان آذربایجان شرقی گفت: در این خصوص اقداماتی ازقبیل بررسی صحنه های سرقت، انجام تحقیقات مقدماتی، تردد جاده ای، افزایش گشت نامحسوس و محسوس انجام گرفت که گزارش خرید و فروش طلاجات مسروقه در یکی از زرگری ها به کارآگاهان واصل شد وبا تحقیقات محلی مشخص شد فردی به هویت (س-ج) ساکن تبریز نسبت به فروش طلاجات با فاکتور در چندین مرحله اقدام کرده است.

خرم نیا تصریح کرد: در تحقیقات معلوم شد فروشنده طلاجات یکی از سارقان مشاهده شده در صحنه های سرقت است بنابراین با شیوه های خاص پلیسی نامبرده در زرگری غافلگیرانه دستگیر شد.

وی گفت: سارق در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اتهام وارده شد که بلافاصله از محل سکونتش بازرسی لازم معمول و مقادیری اموال مسروقه از قبیل تابلو فرش، فرش، دوربین های فیلمبرداری، عکاسی دیجیتالی، لب تاپ، طلاجات، نقره جات و بدلیجات به مقدار زیاد کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: سارق در ادامه تحقیقات و پس از کشف اموال مسروقه ناچار لب به اعتراف گشود و بیان داشت با همدستی چهار نفر دیگر در حدود چهار ماه قبل از مناطق مرفه نشین کلانشهر تبریز با استفاده از خودرو اقدام به سرقت 13 فقره منزل کرده ایم که با راهنمایی وی صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه کشف و به رویت مالباختگان رسید که مورد شناسایی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: تحقیقات با جدیت کامل در جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان کماکان ادامه دارد.

سردار خرم نیا در خصوص آسیب شناسی این جرم بیان کرد: علت این سرقت ها عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی و نگهداری طلاجات و اموال با ارزش ریالی بالا در منزل است که شهروندان باید به خاطر مصونیت بیشتر، پیام ها وهشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

مهدی رهنما بازدید : 89 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

هزاران سال است که سیر به عنوان یک گیاه درمانی استفاده می شود زیرا در واقع یک آنتی اکسیدان و ضد میکروب قوی و موثر محسوب می شود . علاوه براین ، سیر سطح قند خون را تنظیم می کند و کلسترول خون را پایین می آورد.

از سیر در غذاهای روزانه خود استفاده کنید :

استفاده از سیر درغذاها و رژیم غذایی روزانه بهترین راه برای بهره بردن از خواص و فواید این گیاه مفید است.

_ سعی کنید همراه گوشت قرمز حتما" از سیر خام خرد شده استفاده کنید زیرا سیر باعث می شود عوارض خوردن گوشت قرمز کمتر شود. حتما" به یاد داشته باشید که سیر را خرد کنید تا آلیسین آن فعال شود زیرا شما تنها زمانی می توانید از خواص ضد میکروبی سیر بهرمند شوید که آلیسین موجود در آن فعال شود .

_ سیر را رنده و یا چرخ کنید و از آن در سالاد های خود استفاده کنید تا از مزایای بی شمار آن بهرمند شوید . مصرف سیر رنده و یا چرخ شده از لخته شدن خون جلوگیری می کند و باعث کاهش کلسترول و سطح نیترات معده می شود.

از روغن سیر استفاده کنید :

_ آغشته کردن یک دستمال تمیز به روغن سیر و پاک کردن زخم باز با آن ، به دفع عفونت زخم کمک می کند. علاوه براین می توانید به جای استفاده از دستمال ، زخم را باروغن سیر شستشو دهید تا عفونت آن از بین برود.

_ علاوه براین ، استنشاق روغن سیر از طریق دستگاه بخور و یا بو کرد یک پنبه آغشته به این روغن ، برای درمان بیماریهای تنفسی مفید است.

_ سیر حتی برای حیوانات خانگی هم مفید است و اگر یک حبه سیر به آنها بدهید می توانید از آنها در برابر کک ها محافظت کنید. اما به یاد داشته باشید که سیر از خانواده پیاز است و از آنجایی پیاز برای سگها یک ماده سمی محسوب می شود بسیاری از آنها ممکن است به سیر هم حساسیت داشته باشند و به همین دلیل قبل از خوراندن سیر به سگتان حتما" مطمئن شوید که به این گیاه حساسیت ندارد.

مهدی رهنما بازدید : 97 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

طی این جنایت که در خراسان شمالی شهر اسفراین رخ داد قاتل به خاطر کینه از خواهر خود، اقدام به خفه کردن وی کرده و سپس جسد را به حمام منزل انتقال داده است.

طبق آخرین گزارشات دریافتی این پسر جنایتکار به دلیل اختلافاتی که با خواهر خود در گذشته داشت، با نقشه قبلی زمانی که خواهرش در خانه تنها بود آن را خفه کرده و پس از اطمینان از مرگ خواهرش آن را جهت از بین بردن سرنخ ها به حمام کشاند و شیر آب را باز گذشت و متواری شد.

که با هوشیاری همسایه ها از موضوع مطلع شده بودند سریعا متهم را دستگیر کردند.

متهم پس از اقرار به قتل خواهر خود، طی پرونده ای تحویل مرجع قضایی شد.

مهدی رهنما بازدید : 99 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سرهنگ هوشنگ پوررضاقلی به تشریح در مورد پرونده قتل دختر 16 ساله توسط پدرش پرداخت و اظهار داشت: در یکی از شهرستان های استان کرمان یک دختر 16 ساله دبیرستانی در پی برقراری دوستی با یک جوان 20 ساله از خانه خارج می شود.

وی افزود: عدم حضور این دختر به شدت در خانواده وی ایجاد حساسیت می کند و این موضوع به گوش دختر و پسر می رسد و دختر به یکی از بستگان خود پناه می برد و پس از دو سه روز غیبت به منزل می رود.

پوررضاقلی ابراز داشت: این دختر بعد از یک کتک کاری شدید پس از برگشت به منزل در هفته بعد از وقوع این ماجرا در روند عادی زندگی وقتی به داخل مزرعه می رود با شلیک سلاح شکاری پدر به قتل می رسد و در قبری دفن می شود که در عمق شش متری مزرعه از قبل آماده شده بود.

وی بیان کرد: متهمان این پرونده بعد از حدود شش ماه دستگیر شدند و بعد از انکارهای طولانی اقرار کردند و با حضور مقامات قضایی و راهنمایی خانواده مقتول و با استفاده از بیل مکانیکی جنازه وی از قبر خارج شد.

این مقام انتظامی اذعان داشت: دو اندیشه و تفکر غیرمنطقی و غیرعادی در این خانواده وجود داشته است که یک تفکر برقراری رابطه با جنس مخالف را ممنوع نمی داند و در همان منزل تفکری وجود دارد که رابطه با جنس مخالف را برابر با مرگ می داند.

پوررضاقلی افزود: این دو اندیشه بسیار از هم دور هستند و وقتی به هم می رسند به مرگ منجر می شوند.

مهدی رهنما بازدید : 100 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

به نقل از واشنگتن پست در پی شکایات صد ها زن و دختران جوان مبنی بر سوء استفاده جنسی یک راننده اتوبوس شهری از آنان پلیس را وا داشت تا برای دستگیری وی دوربینی را در اتوبوس برای روشن شدن حقیقت جاسازی کنند.

به گزارش این خبرگزاری جورج سیمون جونیور 41 ساله با فریفتن مسافران خود آنان را در جایی دور از شهر مورد تجاوز جنسی قرار می داد و آنان را همان جا رها می کرد.

راننده اتوبوس همه مسافرانش را مورد تجاوز جنسی قرار می‌داد/ عکس

به گزارش این خبر گزاری این راننده که فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم آزمایشگاهیست با ضبط تصاویر هنگامی که یکی دیگر از قربانیانش را مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار داده بود دست این راننده متجاوز را بر ملا کرد.

جان دروسو سخنگوی حمل و نقل نیوجرسی در بیانیه ای به نقل از این خبرگزاری گفت: راننده بلافاصله از شغل خود برکنار و اخراج شد.

 

مهدی رهنما بازدید : 96 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ قیمت های پیشنهادی خود را برای حضور هواداران در ورزشگاه ها در فصل سیزدهم به فدراسیون ارسال کرده اند که بر این اساس در ورزشگاه آزادی قیمت بلیت جایگاه ویژه 12 هزار تومان و بلیت هایی که سال گذشته به مبلغ 5 هزار تومان فروخته می شد با افزایش قیمت 2 هزار تومانی هفت هزار تومان فروخته شود و همچنین بخش هایی از ورزشگاه نیز که مبلغ سه هزار تومان بود به پنج هزار تومان افزایش یافت. همچنین در ورزشگاه های شهرستان ها هم قیمت بلیت پنج هزار تومان فروخته شود.

این پیشنهاد قرار است در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب برسد.

مهدی رهنما بازدید : 98 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

ناصر شفق در بیانیه ای در مورد بحث های روز اخیر منبی بر حضورش در باشگاه پرسپولیس موضع خود را به شرح زیر اعلام کرد:

باشگاه بزرگ پرسپولیس سرمایه غیرقابل انکار ورزش ایران است که استحقاق رسیدن به رفیع ترین قله های فوتبال ایران را داشته و می تواند همواره و پیوسته به عنوان قدرت اول آسیا مطرح باشد.

نتایج چند سال اخیر و ناکامی در لیگ،جام حذفی و عدم کسب سهمیه آسیایی گرچه بر میلیون ها هوادار این باشگاه پرافتخار به عنوان یاران دائمی ،بی تعویض و صاحبان اصلی باشگاه سخت گران آمده است اما حمایت پرشور ومثال زدنی این ثروت بی بدیل فوتبال ایران،دریایی از انرژی و امید را پیش روی هر مدیری قرار می دهد تا با برنامه ریزی دقیق و حساب شده زمینه ساز موفقیت و پیروزی باشد.

همین امر سبب گردید از بدو دریافت پیشنهاد حضور در این باشگاه که نزدیک به دو ماه پیش توسط دکتر حمید سجادی عزیز ارائه گردید اتاق فکری تشکیل داده تا تمام جوانب کار را مورد بررسی قرار دهیم و بعد از جمع بندی نهایی نسبت به رد یا قبول این پیشنهاد -که منجر به برگزاری جلساتی با وزیر محترم ورزش و جوانان و معاون ورزشی ایشان شد-تصمیم گیری کنیم.

ابتدا تصورمان براین بود که شاید آقای وزیر در آخرین روزهای دولت دهم به قصد دلجویی از بابت مسائلی که در زمان مدیریت در تراکتورسازی برایمان رقم خورد به سمت و سوی ما تمایل پیدا کرده اند که در آن صورت موجب تشکر و امتنان از ایشان است.

در کمتر از دو هفته مانده به مراسم تحلیف جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب ، علیرغم اعلام آمادگی قبلی برای عضویت در هیئت مدیره، محدودیت زمانی مانع از پذیرفتن این دعوت گردید و امروز بر این عقیده ایم هرگونه تغییر در باشگاه های بزرگ پرسپولیس و استقلال به صلاح و مصلحت نبوده و بهترین راهکار و تدبیر، محترم شمردن حق انتخاب دولت و وزیر منتخب است تا نسبت به ادامه یا خاتمه فعالیت مدیران این دو باشگاه تصمیم گیری کنند. لذا اعلام می دارد در شرایط فعلی علیرغم میل باطنی و قلبی در خدمت به باشگاه بزرگ پرسپولیس حضور در این باشگاه را منوط به تصمیم و نظر وزیر بعدی می دانیم.

پرسپولیس متعلق به میلیون ها هوادار، پیشکسوتان و بزرگانی همچون همایون بهزادی، جعفر کاشانی ،علی پروین،حسین علی کلانی ،محمد زادمهر،محمد دادکان،محمد مایلی کهن،حمید درخشان،خمید استیلی،علی دایی،مهدی مهدوی کیا،کریم باقری،علی کریمی،حسین عبدی،و دهها ستاره درخشانی است که فوتبال ایران همواره به ایشان بالیده و مفتخر بوده است و چنانچه روزی فرصت خدمت به این باشگاه مردمی فراهم آید از تمام ظرفیت ها و توانایی این عزیزان برای کمک به اعتلای نام این باشگاه استفاده خواهیم کرد.

در پایان این بیانیه برای مدیریت ،کادر فنی ،بازیکنان و هواداران خونگرم پرسپولیس آرزوی موفقیت وسربلندی شده و از دکتر عباسی و دکتر سجادی به سبب حسن نظر تقدیر و تشکر شده است.

 

مهدی رهنما بازدید : 87 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

محققان با انجام آزمایشاتی بر روی 60 داوطلب دریافتند که نیم ساعت ورزش در روز در کاهش وزن و سوزاندن کالری موثرتر از یک ساعت ورزش در روز است.

طبق مطالعاتی که در مجله آمریکایی فیزیولوژی به چاپ رسیده است، 30 دقیقه  ورزش در روز به اندازه 60 دقیقه  ورزش و حتی بیشتر، در کم کردن وزن تاثیرگذار است.

در این تحقیقات 60 نفر سنگین وزن به مدت 13 هفته  مورد بررسی قرار گرفتند. 30 نفر در برنامه ورزشی یک ساعت در روز ثبت نام کردند و 30 نفر دیگر در برنامه ورزشی 30 دقیقه  در روز ثبت نام کردند. تیم تحقیقاتی دریافتند که 30 دقیقه  ورزش در روز برای کم کردن وزن کافی است.

یکی از محققان می گوید:  به طور متوسط، مردانی که 30 دقیقه  در روز ورزش می کنند در سه ماه 3.6 کیلوگرم وزن کم می کنند،  در حالی که کسانی که یک ساعت در روز ورزش می کنند حدود 2.7 کیلوگرم وزن کم می کنند. کاهش جرم بدن در هر دو گروه چهار کیلوگرم بوده است.

کسانی که روزی 30 دقیقه  در روز ورزش می کنند، بیشتر از میزان مورد انتظار کالری می سوزانند. در واقع تمرین به مدت یک ساعت در روز در کاهش وزن فرقی با تمرین نیم ساعت در روز ندارد.

طبق آزمایشات ، بعد از نیم ساعت ورزش در روز افراد علاقه و انرژی بیشتری برای انجام فعالیت فیزیکی در روز دارند، اما کسانی که روزی 60 دقیقه  ورزش می کنند، بیشتر غذا می خورند و کمتر فعالیت را ادامه می دهند.

 

مهدی رهنما بازدید : 90 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می شود. ولی این سخن بدین معنی نیست كه اگر گوشه ای بنشینید و هیچ كاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می رسید. كار كردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام كردن كارهایی كه قبلاً برایشان برنامه ریزی كرده بودید به معنای تنبلی كردن نیست. فراموش نكنید كه هیچ نوع مانعی نمی تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می توانند سرعت شما را كندتر كرده و بهتان یادآوری كنند كه باید سخت تر كار كنید.

اردیبهشت: اگر شما فكر می كنید كه باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینكه در یك رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان كافی خواهید داشت. هم اكنون برنامه ریزی كردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینكه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امكاناتی كه وجود دارد را پیش خود مجسم كنید و از بین آنها آنچه را كه برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب كنید.

خرداد: كمتر فعالیت كردن و بیان كردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می شود، برای آنكه معمولاً برایتان راحت است كه مشكلات را حل نشده رها كرده و در موردشان صحبت نكنید. با وجود این شما اكنون می توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی توانید با موانعی كه وجود دارند مقابله كنید. امروز روی پروژه های جدیدتان كار نكنید و اگر امكان داشت حتی به تلفنها و ایمیل ها نیز پاسخ ندهید.

تیر: برای شما خیلی سخت است كه عشقتان را به فردی كه با شما احساس راحتی می كند ابراز كنید. شاید دیگران توانایی درك میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی های شما نیست. فراموش نكنید كه میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

مرداد: زمانی كه شما در برابر سرما مقاومت می كنید و یا وقتی كه كمی آفتاب زده می شوید، مسائل مربوط به سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می كنند. اما حتی اگر شما كاملاً سالم هستید و احساس خوبی دارید، باز هم بهتر است كه برنامه های ورزشی تان را تغییر داده و رژیم غذایی تان را نیز اصلاح كنید. ایجاد كردن برنامه های روزانه ای كه باعث افزایش سلامتی شما می شوند امروز نسبت به قبل اهمیت بیشتری یافته اند.

شهریور: در حالیكه ماه در پنجمین خانه شما كه مربوط به تفریح و بازی می شود قرار دارد، شما باید نقشه هایی را كه در سر دارید تا چند روز آینده كنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است كه به وظایف منظم روزانه تان توجه كنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی كردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف كاری شما نمی شود؛ بلكه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می شود. بنابراین اطمینان حاصل كنید كه كاملاً انرژی تازه ای كسب كرده اید.

مهر: ممكن است امروز نیاز پیدا كنید كه به مسائل خانوادگی تان توجه كنید، اگرچه این كار برایتان مشكل ساز نیست، اما می تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینكه به خاطر كارهایی كه مجبورید انجامشان دهید اعتراض كنید، اولویت را به كارهایی بدهید كه هم اكنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر كار بروید. وقتی كه توانستید كارهایتان را در كمترین زمان ممكن كه اصلاً تصورش را هم نمی كردید به اتمام برسانید، شگفت زده خواهید شد.

آبان: اگر شما كارهایتان را به تعویق انداخته اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن كارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اكنون برای نوشتن نامه، فرستادن یك پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی كه مدتها آن را به عقب انداخته بوده اید زمان فوق العاده ای است. از بین بردن ابهامات و نكات مبهم نیازمند توجه و تمركز زیادی است، اما باعث می شود كه شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا كنید.

آذر: امروز صحبت كردن در مورد نقاط ضعفتان با یكی از دوستان نتایج شگفت انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می شود دیدگاهی كه شما نسبت به خودتان دارید تغییر كند. اطلاعاتی كه شما امروز می گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید كه با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می شود اعتماد به نفس از دست رفته تان را بازیابید.

دی: امروز در حالیكه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می شود، شما می توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی هایتان مسئولیت قبول كنید كمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی كه امكان دارد واقع بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول كردن یك مسئولیت چقدر لازم است رویش كار كنید، قبل از اینكه جواب مثبت داده و آن را قبول كنید در موردش كاملاً صحبت كرده و آن را بررسی كنید.

بهمن: جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می توانید هر جا كه زندگی شما را هدایت كرد بروید و در آن زمینه رویا پردازی كنید. شما با قرار صحیح خود در یك طرح توانایی عجیبی در تشریح كردن آن دارید. آن چیزهایی كه اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه های واقعی می شوند، با استفاده از درك و بصیرت خود مواردی را انتخاب كنید كه برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

اسفند: امروز برایتان جالب تر است كه به جای كار كردن وقتتان را با فردی كه دوستش دایرید سپری كنید، و دوست دارید كه شادی هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم كه این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است كه در این كار زیاده روی نكنید، چون قبل از اینكه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نكرده و به خودتان هم برسید. وقتی كه خودتان كاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی كافی دارید كه به دیگران هم محبت كنید.

مهدی رهنما بازدید : 96 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش 15 هزار تومان، 25 گرم خاویار برای باز شدن اشتها 150 هزار تومان و ... . این روزها که بسیاری از مردم به شدت درگیر مشکلات اقتصادی هستند جا دارد مسئولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.

افطاری چند صدهزار تومانی در برج میلاد! + منو قیمت ها

 

مهدی رهنما بازدید : 150 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دوشنبه اول مهر:امروز روز اولی است كه من دانشجو شده ام. شماره ی كلاس را از روی برد پیدا كردم. توی كلاس هیچ كس نبود، فقط یك پسر نشسته بود. وقتی پرسیدم «كلاس ادبیات اینجاست؟» خندید و گفت:بله، اما تشكیل نمی شه(!)و دوباره در مقابل تعجبم گفت كه یكی دو هفته ی اول كه كلاس ها تشكیل نمی شود و خندید.

با اینكه از خندیدنش لجم گرفت، اما فكر كنم او از من خوشش آمده باشد؛ چون پرسید كه ترم یكی هستید یا نه. گمانم می خواست سر صحبت را باز كند و بیاید خواستگاری؛ اما شرط اول من برای ازدواج این است كه شوهرم زیاد نخندد!

 

 

ادامه مطلب بروید

مهدی رهنما بازدید : 120 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از فانتزیام اینه که یه پیرمرد پولدار تصادف کنه و من برسونمش بیمارستان و نجاتش بدم، اونم با بچه هاش مشکل داشته باشه و تمام زندگیشو به نام من بزنه و بمیره ؛ وقتی بچه هاش منو پیدا میکنن که پولارو بگیرن ، همه پولارو بندازم جلوشون بگم بردارید نامردها ، اونی که با ارزش بود پدرتون بود …

***

یکی از فانتزیام اینه که ازدواج کنم، بچه دار شیم، بچمون دختر باشه ، اسمشو بذاریم گیتا، بعد با زنم دعوا کنم و جول و پلاسش رو که خواست جمع کنه بره خونه باباش بهش بگم: هرچی میخوای ببری ببر ، فقط گیتارو با خودت نبر !!!

***

یکی از فانتزیام اینه که برم توی عروسی غریبه و موقعی که عروس میخواد بعله رو بگه یهو از وسط جمعیت داد برنم: نهههههههه باهاش ازدواج نکن، من هنوز دوستت دارمممم … بعد فامیلای دوماد جنازمو ببرن سمت افق!!!

***

یکی از فانتزیای مامانم اینه که بیاد تو اتاقم ببینه همه چی مرتبه …

***

یکی از فانتزیام اینه که توی یک مهمونی یهو وارد بشم و دخترا که دارن میوه پوست می کنن همه دستاشون رو ببرن !!!

و بعد از اینکه یِکَم نشستم ، پاشم حرکت کنم به سمت افق …

***

یکی از فانتزیام اینه که یه روز پشت تلفن توی جمع بگم خودمو با اولین پرواز میرسونم …

***

یکی دیگه از فانتزیام اینه :

سوار یه پیکان تاکسی بشم ، یه تراول ۵۰تومنی تا نخورده رو بدم به راننده…

راننده بگه آقا یه نفرید ؟؟؟

منم یه کم مکث کنم و با یه لبخند معنی دار بگم : خعلی وقته …

بعدش پیاده بشم و تو افق حرکت کنم !

راننده هم از پشت صدام بزنه آقا … آقا … آقا ، بقیه پولتون !!!

منم کُتمو بندازم رو دوشمو بی توجه به راننده تو تاریکیا محو بشم …

***

یکی از فانتزیام اینه که تو عروسی اقوام یهوووووووو داد بزنم :

داماد چقدر انتره ، عروس ازون بدتره”

***

بعد یه فانتزی دیگه دارم : یه جا که خیلی شلوغه گوشیم زنگ بخوره بگم : آره ، آره ، حواستون باشه ؛ “زنده می خوامش”

مهدی رهنما بازدید : 93 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

امیر مشیری سرپرست کمیته روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از سفرهای اقتصادی که به چند کشور داشتیم باشگاه سن پائولی برزیل نیز دعوت نامه ای را از طرف "پیئلودی خسوس لوپز" مدیریت باشگاه خود شب گذشته برای ما فرستاد و رسما از رویانیان دعوت کرد تا در نشستی فرهنگی، اقتصادی و ورزشی با برزیلی ها شرکت کند.

مشیری ادامه داد: ما هم قرار است به این عزیزان پس از جمع بندی های انجام شده نظر خود را اعلام کنیم تا این نشست در برزیل و در باشگاه سن پائولی برگزار شود. در صورتی که رویانیان به برزیل سفر کند برای او دیدار از ورزشگاه و تمرینات چند باشگاه برزیلی در آستانه جام جهانی برنامه ریزی شده است.

مهدی رهنما بازدید : 99 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شنیده می شود یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان که هم اکنون در لیگ برتر ایران بازی می کند حسابی عاشق یک دختر اتریشی شده و در آینده ای نزدیک با هم ازدواج خواهند کرد.

آقای "ر" یکی از فوتبالیست های خوب کشورمان عاشق دختری اتریشی شده که دوست خانوادگی خواهر این فوتبالیست است. خواهر این فوتبالیست سال هاست كه ساکن اتریش است.

گفته می شود این دختر اتریشی نیز حسابی عاشق فوتبالیست ایرانی شده و مسلمان نیز شده است.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 2,693
  • بازدید کلی : 44,685