loading...
همه چی اینجاست
مهدی رهنما بازدید : 27 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضایی گفته بود که در فصل آینده به طور حتم پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد کرد و حتی با مسوولان این باشگاه به توافقاتی رسیده بود ولی این بازیکن هنوز قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده است. طبق خبرهایی که از باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود، رضایی در مورد مسائل مالی با پرسپولیس اختلاف دارد و هنوز قرارداد رسمی امضا نشده است. او اما تمایل ندارد که فعلا صحبت کند و در جمله‌ای کوتاه به خبرآنلاین می‌گوید:«من فعلا دوست ندارم صحبت کنم تا در یکی، دو روز آینده همه چیز به طور کامل مشخص شود.»
از رضایی می‌پرسیم که آیا فکر می‌کنی اختلاف شما با پرسپولیس حل شود:«بعید می‌دانم مشکل خاصی به وجود بیاید و مشکل من با پرسپولیس حل شدنی است. فعلا صبر می‌کنم تا همه چیز به طور کامل مشخص شود و بعدا در مورد همه چیز صحبت خواهم کرد. من بارها گفته‌ام که پرسپولیس را دوست دارم و می‌خواهم در این تیم بمانم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 678
  • بازدید سال : 3,122
  • بازدید کلی : 45,114