loading...
همه چی اینجاست
مهدی رهنما بازدید : 82 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

فروردین: امروز بهتان توصیه می شود كه دید مثبتی داشته باشید، برای اینكه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه هایی كه كاملاً با دیدگاه های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال تر خواهید شد. به جای اینكه عقاید خود را بر دیگران تحمیل كنید، فقط كارهایی را انجام دهید كه انجام دادنشان برایتان مفید است.

اردیبهشت: ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می شود كه قبل از اینكه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی كنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه كمی بیشتر شده است، برای اینكه می خواهید در نهایت قبل از افشا كردن آنچه كه در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی كه می گویید اطمینان حاصل كنید. اما نباید مدت زیادی تأمل كنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.

خرداد: امروز پیروی كردن از پیشنهادات یك نفر دیگر مادامی كه شما خود چنین خواسته های بزرگی ندارید كه به ناامیدی هایتان پایان دهد، می تواند حركت واقعاً عاقلانه ای باشد. با وجود این واقع بینی به شما اجازه می دهد وارد ارتباطی بشوید كه این رابطه بیشتر بر پایه زمینه های مشترك استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما كمك خواهد كرد كه ارتباطات بیشتری داشته باشید.

تیر: امروز ماه كاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می گیرید كه یك خاطره عشقی قدیمی كه از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می شود. اما نباید تصور كنید كه تمام پیش آمدهایی كه جدیداً رخ داده اند به شما صدمه زده اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنكه به حوادثی كه در جهان بیرون اتفاق می افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

مرداد: در این هفته شما قبل از اینكه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید كارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع كنید زودتر هم كارهایتان را تمام خواهید كرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما كه مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می شود كه برایتان لازم است بر روی چیزهای كوچك و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمركز كنید. اگر فقط یك بار نكات مبهم را برطرف كردید، بعد از آن شما می توانید بیشتر تفریح كنید.

شهریور: وقتی كه شما مجبورید با توجه به یك برنامه ریزی سخت و بسته فعالیت كنید، مسلماً خلاقیت داشتن كار خیلی سختی می شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می شوند. برای اینكه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می شود و رویاپردازی ها و عدم تمركز شما كمتر می شود. عجیب اینكه لازم است كه این محدودیتها را جدی تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان كمك می كند كه مفیدتر باشید.

مهر: امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده اند. شما می ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می کردید بد نیست. از بحث های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

آبان: هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

آذر: زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده اید افسوس نخورید.

دی: امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم تر کنید به آتش آن دامن می زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته هایتان مجزا کنید.

بهمن: حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

اسفند: شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی تان است قرار دارد و شما را تشویق می کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.

مهدی رهنما بازدید : 95 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سردار مسعود خرم نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه خاص که سبب نارضایتی مردم تبریز شده بود گفت: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی  کردن موضوع متوجه شدند که سارقان پس از ورود به منزل با تخریب درب اتاق خواب و درب ورودی اقدام به سرقت گاوصندوق، طلاجات، پول و... لوازم منازل می کردند.

رئیس پلیس استان آذربایجان شرقی گفت: در این خصوص اقداماتی ازقبیل بررسی صحنه های سرقت، انجام تحقیقات مقدماتی، تردد جاده ای، افزایش گشت نامحسوس و محسوس انجام گرفت که گزارش خرید و فروش طلاجات مسروقه در یکی از زرگری ها به کارآگاهان واصل شد وبا تحقیقات محلی مشخص شد فردی به هویت (س-ج) ساکن تبریز نسبت به فروش طلاجات با فاکتور در چندین مرحله اقدام کرده است.

خرم نیا تصریح کرد: در تحقیقات معلوم شد فروشنده طلاجات یکی از سارقان مشاهده شده در صحنه های سرقت است بنابراین با شیوه های خاص پلیسی نامبرده در زرگری غافلگیرانه دستگیر شد.

وی گفت: سارق در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اتهام وارده شد که بلافاصله از محل سکونتش بازرسی لازم معمول و مقادیری اموال مسروقه از قبیل تابلو فرش، فرش، دوربین های فیلمبرداری، عکاسی دیجیتالی، لب تاپ، طلاجات، نقره جات و بدلیجات به مقدار زیاد کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: سارق در ادامه تحقیقات و پس از کشف اموال مسروقه ناچار لب به اعتراف گشود و بیان داشت با همدستی چهار نفر دیگر در حدود چهار ماه قبل از مناطق مرفه نشین کلانشهر تبریز با استفاده از خودرو اقدام به سرقت 13 فقره منزل کرده ایم که با راهنمایی وی صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه کشف و به رویت مالباختگان رسید که مورد شناسایی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: تحقیقات با جدیت کامل در جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان کماکان ادامه دارد.

سردار خرم نیا در خصوص آسیب شناسی این جرم بیان کرد: علت این سرقت ها عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی و نگهداری طلاجات و اموال با ارزش ریالی بالا در منزل است که شهروندان باید به خاطر مصونیت بیشتر، پیام ها وهشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

مهدی رهنما بازدید : 89 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

هزاران سال است که سیر به عنوان یک گیاه درمانی استفاده می شود زیرا در واقع یک آنتی اکسیدان و ضد میکروب قوی و موثر محسوب می شود . علاوه براین ، سیر سطح قند خون را تنظیم می کند و کلسترول خون را پایین می آورد.

از سیر در غذاهای روزانه خود استفاده کنید :

استفاده از سیر درغذاها و رژیم غذایی روزانه بهترین راه برای بهره بردن از خواص و فواید این گیاه مفید است.

_ سعی کنید همراه گوشت قرمز حتما" از سیر خام خرد شده استفاده کنید زیرا سیر باعث می شود عوارض خوردن گوشت قرمز کمتر شود. حتما" به یاد داشته باشید که سیر را خرد کنید تا آلیسین آن فعال شود زیرا شما تنها زمانی می توانید از خواص ضد میکروبی سیر بهرمند شوید که آلیسین موجود در آن فعال شود .

_ سیر را رنده و یا چرخ کنید و از آن در سالاد های خود استفاده کنید تا از مزایای بی شمار آن بهرمند شوید . مصرف سیر رنده و یا چرخ شده از لخته شدن خون جلوگیری می کند و باعث کاهش کلسترول و سطح نیترات معده می شود.

از روغن سیر استفاده کنید :

_ آغشته کردن یک دستمال تمیز به روغن سیر و پاک کردن زخم باز با آن ، به دفع عفونت زخم کمک می کند. علاوه براین می توانید به جای استفاده از دستمال ، زخم را باروغن سیر شستشو دهید تا عفونت آن از بین برود.

_ علاوه براین ، استنشاق روغن سیر از طریق دستگاه بخور و یا بو کرد یک پنبه آغشته به این روغن ، برای درمان بیماریهای تنفسی مفید است.

_ سیر حتی برای حیوانات خانگی هم مفید است و اگر یک حبه سیر به آنها بدهید می توانید از آنها در برابر کک ها محافظت کنید. اما به یاد داشته باشید که سیر از خانواده پیاز است و از آنجایی پیاز برای سگها یک ماده سمی محسوب می شود بسیاری از آنها ممکن است به سیر هم حساسیت داشته باشند و به همین دلیل قبل از خوراندن سیر به سگتان حتما" مطمئن شوید که به این گیاه حساسیت ندارد.

مهدی رهنما بازدید : 98 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

طی این جنایت که در خراسان شمالی شهر اسفراین رخ داد قاتل به خاطر کینه از خواهر خود، اقدام به خفه کردن وی کرده و سپس جسد را به حمام منزل انتقال داده است.

طبق آخرین گزارشات دریافتی این پسر جنایتکار به دلیل اختلافاتی که با خواهر خود در گذشته داشت، با نقشه قبلی زمانی که خواهرش در خانه تنها بود آن را خفه کرده و پس از اطمینان از مرگ خواهرش آن را جهت از بین بردن سرنخ ها به حمام کشاند و شیر آب را باز گذشت و متواری شد.

که با هوشیاری همسایه ها از موضوع مطلع شده بودند سریعا متهم را دستگیر کردند.

متهم پس از اقرار به قتل خواهر خود، طی پرونده ای تحویل مرجع قضایی شد.

مهدی رهنما بازدید : 102 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

سرهنگ هوشنگ پوررضاقلی به تشریح در مورد پرونده قتل دختر 16 ساله توسط پدرش پرداخت و اظهار داشت: در یکی از شهرستان های استان کرمان یک دختر 16 ساله دبیرستانی در پی برقراری دوستی با یک جوان 20 ساله از خانه خارج می شود.

وی افزود: عدم حضور این دختر به شدت در خانواده وی ایجاد حساسیت می کند و این موضوع به گوش دختر و پسر می رسد و دختر به یکی از بستگان خود پناه می برد و پس از دو سه روز غیبت به منزل می رود.

پوررضاقلی ابراز داشت: این دختر بعد از یک کتک کاری شدید پس از برگشت به منزل در هفته بعد از وقوع این ماجرا در روند عادی زندگی وقتی به داخل مزرعه می رود با شلیک سلاح شکاری پدر به قتل می رسد و در قبری دفن می شود که در عمق شش متری مزرعه از قبل آماده شده بود.

وی بیان کرد: متهمان این پرونده بعد از حدود شش ماه دستگیر شدند و بعد از انکارهای طولانی اقرار کردند و با حضور مقامات قضایی و راهنمایی خانواده مقتول و با استفاده از بیل مکانیکی جنازه وی از قبر خارج شد.

این مقام انتظامی اذعان داشت: دو اندیشه و تفکر غیرمنطقی و غیرعادی در این خانواده وجود داشته است که یک تفکر برقراری رابطه با جنس مخالف را ممنوع نمی داند و در همان منزل تفکری وجود دارد که رابطه با جنس مخالف را برابر با مرگ می داند.

پوررضاقلی افزود: این دو اندیشه بسیار از هم دور هستند و وقتی به هم می رسند به مرگ منجر می شوند.

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 695
  • بازدید سال : 3,139
  • بازدید کلی : 45,131