loading...
همه چی اینجاست
مهدی رهنما بازدید : 594 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

دوستان مارا حمایت کنید.

----------------------------

برنامه رمانک برای همه شما دوستداران رمان

این برنامه تازه اول راه است با حمایت شما دوستان برنامه رمان خوب خواهد شد

رمان هایی زیبا و خواندنی برای اندروید داران

***برای دانلود و توضیحات به لینک زیر بروید***

r3957_android_2.jpg

 

♥♥♥

 

برنامه گالری مجموعه ای از تصاویر زیبا و جملات خواندنی برای شما اندرویدی ها

تصاویر با کیفیت و جملات عاشقانه زیبا

برای دانلود و حمایت ما به لینک زیر بروید

r3957_android_2.jpg

 

♥♥♥

 

برنامه 1000 سایت

این برنامه با تمامی سایت های پارسی زبان و مورد احتیاج شما دراختیار شما میباشد

این برنامه از تمامی موضوعات سایت هایی که بهترین میباشند را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار میدهد

فقط کافیست موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید تا لیست سایت های موجود در آن موضوع را ببینید

برای دانلود ، توضیحات و حمایت ما به لینک زیر بروید


r3957_android_2.jpg

♥♥♥

 

مهدی رهنما بازدید : 101 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

ماریا کری در سال1970 به دنیا آمد. او ملیتی امریکایی دارد و یکی از موفق ترین خواننده های پاپ می باشد. آلبوم های او بیش از 175میلیون دلار فروش داشته است! نکته قابل توجه در زندگی او، ازدواج با نیک کنون است. نیک در سال 1980 به دنیا آمده است و به عنوان یک بازیگر و همچنین یک رپر فعالیت دارد. این دو در سال 2008 بایکدیگر ازدواج کردند.

چند روز پیش ماریا کری درحال ضبط ویدیو جدید یکی از آهنگ هایش بود که ناگهان دچار حادثه شد. دست و کتف او در رفت و فیلمبرداری تعطیل شد. ماریا را به بیمارستان رساندند و تحت مداوا قرار گرفت. او حتی با همان دست به مراسم خیریه رفت و آهنگش را اجرا کرد.

دست خواننده زن سرشناس هالیوودی در رفت!! + عکس

مهدی رهنما بازدید : 103 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

قاسم حدادی فر در پایان دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن پولی که من از پرسپولیسی ها دریافت کرده بودم را بازگرداند تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: این دو باشگاه تفاهم خوبی با هم دارند و به طور یقین فصل جدید در ذوب آهن توپ خواهم زد.

حدادی فر درخصوص دیدار با استقلال تهران گفت: ذوب آهن به دلیل حضور در بازی های پلی آف استراحت کمی داشت و هنوز به شرایط مناسب نرسیده است ولی یقین داشته باشید در این فصل تیم متفاوتی را خواهید دید.

وی درخصوص اینکه گفته می شود حواله خودروی ملی پوشان فوتبال که از طرف دولت اهدا شده به مبلغ 400 میلیون خریداری می شود، گفت: این صحبت ها در تهران مطرح می شود و من در اصفهان هستم و کاری به این مسایل ندارم.

مهدی رهنما بازدید : 89 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

فولام که در اردوی آماده سازی در کاستاریکا به سر می برد ، در دومین بازی خود موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم آلاخوئلنسه این کشور را شکست دهد. برای فولام در این دیدار دوستانه "استیو سیدول"، "برایان روئیز" و "دمیتار برباتوف" گلزنی کردند.

در این دیدار در نیمه نخست بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم. تنها موقعیت جدی این دیدار در نیمه نخست به وجود آمد که ضربه کاشته اشکان دژاگه با فاصله بسیار کم از دیرک دروازه به بیرون رفت. در نیمه دوم مسابقه فولام برتری خود را دیکته کرد و سه بار دروازه حریف کاستاریکایی خود را گشود. تیم میزبان نیز در دقیقه 72 با گل "اوارا" یکی از گلهای خورده را پاسخ داد.

اشکان دژاگه که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در این دیدار به صورت فیکس در ترکیب فولام به میدان رفت و در دقیقه 58 جای خود را به "کاکانیکلیچ" داد. دژاگه در بازی قبلی خود نیز از دقیقه 45 به جای "دیمین داف" در ترکیب فولام به میدان رفت.

مهدی رهنما بازدید : 100 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

در شرایطی که کاپیتان تیم ملی بعد از کش و قوس های فراوان، نهایتا دیشب برای یکسال دیگر هم در استقلال ماندنی شد، سایت نشنال امارات به رقم قرارداد این بازیکن با استقلال اشاره کرده است.

به نوشته این سایت، باشگاه استقلال برای جذب بازیکن سابق اوساسونای اسپانیا، 1.5 میلیون دلار پرداخت کرده بود تا نکونام را به مدت 2 سال در اختیار داشته باشد.

نشنال در ادامه گزارشش مدعی شده که اگر چه مدیران باشگاه استقلال با جدایی بازیکن ملی پوششان مخالفت کرده اند، اما بندی در قرارداد او وجود دارد که به نکونام اجازه می دهد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، قراردادش با این تیم را فسخ کند و به همین دلیل احتمال هنوز احتمال حضور او در شارجه وجود دارد!

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 210
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 2,710
  • بازدید کلی : 44,702